Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Kámoš 508 Gt má, najeto 60 tis km... Párkrát sem to řídil, ale tak max 250 km... První dojem dobrý, a slevu dostal snad 200k, prostorne auto, sedačky supr, navigace, head up, kamera...

 

Navíc pri první jízdě sem byl fakt docela zklamanej, ze je to uvnitř tišší než superb v benzinu... Ale uspořádání ovladacich tlačítek, pro me těžký chaos, oproti koncernu sem byl v pasti... Grafika budíku, navigace nic moc... Navic co me dostalo, ze kdyz je dojezd 50 km, tak to zmizelo a ukázalo to low fuel a vymalovano... Adaptivní tempomat a podobny srandy nejsou...

 

Motor fakt super odhlucneny, ale zklamání číslo 2... 200 koní a 450 nm, cekal sem ze to pojede o dost lépe.. Spotřeba 8l taky nic moc...

 

Zkus to projet, stojí to za úvahu, není to špatné auto, ale oproti tomu mondeu nebo superbu za mě bych to asi nebral... Ale když to funglofku koupíš za 750 +- tak to chápu

Upraveno uživatelem Lion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radku, já mám zkušenosti s kosočtvercem, ale zase Vel Satis. Pohodlné, super auto, ale ... no zkrátka už nikdy a je jedno jestli je to Renault, Pažout nebo Citron. A zrovna od Citrona jsou ty jejich DS fakt krásné. To stejné C6, ale prostě ne.

Dave, no ty bláho, VelSatis, to je pecka. mě se fakt líbil, svého času jsem ho chtěl. Nakonec s Espacem jsem najel asi 100k :)

Citráka jsem měl XM ve 3.0 jízda jako na létajícím koberci :lol2:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za reakce, ať už byly jakékoliv :P

 

@Sphinxx & Bells: Kluci, v rámci kontextu to asi chce vidět celou tu "vozovou řadu" ; od 2011 to bylo: Laguna III 3.0dCI GT - Ford Mondeo MK3 2.2TDCi - Laguna III 2.0dCI GT - Superb II 3.6 FSI... Tudíž tam kde by byl náznak nějakého vzorce, tak ten opravdu není. Nemám oblíbenou značku a auto vždy posuzuju podle konkrétní potřeby. Ta má tentokrát celkem jednoduché zadání - pojmout 4-člennou rodinu a naložit něco zavazadel na dálkové cesty. Když to bude zároveň trochu zábavné auto, beru to jako plus. Kdybyste viděli, jaký je můj aktuální výběr, asi by vás kleplo jak různorodý je to výběr... :D

 

@Andy: Důvody možného prodeje jsou vlastně dva. Jednak V60 nemládne a km už mu taky neodpářu, proto se pomalu blíží milník - nechat a "dojezdit" nebo prodat ještě za rozumné peníze. Druhak druhý přírůstek bude klást větší důraz na prostor a tam se obávám V60 už může být na hraně. Nicméně jako s hodinkami - jeden den jsem pro, druhý zas stahuju inzerát na prodej :D Každopádně teď nás nakopnul zájemce, který to minulý týden prohlédl, projel a má reálný zájem to koupit. Jinak bych se na to už asi i vykašlal...

 

Obecně se kloním k názoru Andyho na stránce výše - ano, frantíci si před časem nalomily reputaci a v některých motoristech to očividně zůstalo až do dnešních dnů. Na druhou stranu ruku na srdce, která automobilka neměla (více či méně) průserových modelů. Určitě bychom našli pár příkladů i z velké německé trojky :) A nenadarmo se řiká, že třeba mnichovští měli nejlepší modely kolem roku 2000 a s každou nastupující generací jde kvalita (zejm. interiéru) dolu. Každopádně se stotožňuji s názorem, že v dnešní době už jsou si kvalitou auta v srovnatelné třídě víceméně rovna, čest výjimkám. 

 

V rámci načítání zkušeností kolem dalších kandidátů (F11 v tomto případě), narazil jsem na zajímavé srovnání tří generací 5er:

https://autobible.euro.cz/tri-generace-bmw-5-ve-srovnani-ojetin-e39-vs-e60-vs-f10/

 

Dnešek bude ve znamení testování. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za reakce, ať už byly jakékoliv :P

 

@Sphinxx & Bells: Kluci, v rámci kontextu to asi chce vidět celou tu "vozovou řadu" ...

Jasně, je to srozumitelné. Já sice píšu, že francouzská auta už ne, ale jsou vyjímky, které považuji za zábavné, například Megane RS nebo Pežót RCZ. Na ty jsem zapomněl, ale tak tady sice zábava je, ale nenapadlo mě to s ohledem na rodinu, což není ani jedno a už vůbec ne druhé. Tím ten výčet zábavnosti končí :D .

 

Jen taková vsuvka - před dvěma měsíci jsem měnil (začal prodávat) Porsche Cayenne za zánovní RCZ - R s doplatkem majitele 550Kkč, takže vyšel na nějakých 490Kkč do výměny. Bedja Porsche viděl a asi mě vykostí, až si tohle přečte :D :D :D ... ale na druhou stranu... to RCZ-R má sice jen 1.6, ale je to brutální motokára, 199kW s tím cvičilo pěkně. Před 14ti dny jsem ji prodal a dlouho byla v inzerci jediná. Ale sušil jsem ji docela dlouho a nikdo to nechtěl. A to z mé garáže vyjelo, jako nové, dal jsem mu kompletní detailingovou péči intro/out a hodně to prokouklo. Najeto mělo 36.400km. To auto je opravdu dost opomíjené. Nicméně bylo skutečně zánovní a ten propad ceny je šílený, měl jsem k tomu fakturu na skoro 1,1M. Prostě Pežot. A to je vlastně fakt o kterém píšu výše. Protože pokud budu uvažovat racionálně a na autě mám propálit XY desítek procent, pak se mi jednoznačně vyplatí operativní leasing + nějaké auto na zábavu (cabrio/coupé/M3 a podobně). Jasně, nemusíš se mnou souhlasit, ale tohle jsou fakt dvě zábavná auta z díly FR. Další věc, kterou skutečně nemám rád je jakákoliv vůle na podvozku - jsem na podvozek hodně citlivý a potřebuji mít zpětnou vazbu, takže jakékoliv povrzávání, ťukání nebo klepání prostě nesnesu, na druhou stranu každý to máme jinak.

 

Osobně mít budget 300-400 a chtít luxusní tank, tak bych volil E61 535d - vím, že naftu máš rád (já ne). Nicméně 535d dokáže být zábavná, dokáže potrápit i eMko a prakticky drtivou většinu aut dnešní produkce. Toť vše za nízké provozní náklady (oproti benzínu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoší...já jsem totalně v prdeli...

 

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/BMW-535i-Touring-M-Sportpaket-LED/vhc:car,cnt:de,pgn:4,pgs:10,ms1:3500_23_,frn:2014,ful:petrol,mlx:90000/pg:vipcar/257086086.html

 

Davide: Ty myslíš že nafta je na udržbu lepší než benzin? Nespletl ses? To se mě nezdá člověče...

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoší...já jsem totalně v prdeli...

 

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/BMW-535i-Touring-M-Sportpaket-LED/vhc:car,cnt:de,pgn:4,pgs:10,ms1:3500_23_,frn:2014,ful:petrol,mlx:90000/pg:vipcar/257086086.html

 

Davide: Ty myslíš že nafta je na udržbu lepší než benzin? Nespletl ses? To se mě nezdá člověče...

Kup ho. Budeš moct říkat: Nový stálo dvě mega vole. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavně je to benzin.Než zase začnou do benzinu dávat filtry pevných částic...jedná z posledních šancí koupit něco normálního.To byl i duvod proč jsem prodal trojku třilitra i přesto že to byla panenka.Ach jo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoší...já jsem totalně v prdeli...

 

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/BMW-535i-Touring-M-Sportpaket-LED/vhc:car,cnt:de,pgn:4,pgs:10,ms1:3500_23_,frn:2014,ful:petrol,mlx:90000/pg:vipcar/257086086.html

 

Davide: Ty myslíš že nafta je na udržbu lepší než benzin? Nespletl ses? To se mě nezdá člověče...

Tenhle motor je v celku ok, 1 twinscroll turbo, bosch vstriky, oproti starsi verzi se 2 turby je spolehlivejsi, ne ze by starsi byl nejaka vrazda ale svy mouchy mel. Akorat nepocitej se spotrebou 7l, kombinovana bude okolo 10-11.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davide: Ty myslíš že nafta je na udržbu lepší než benzin? Nespletl ses? To se mě nezdá člověče...

 

Romane, vzhledem k tomu, že se známe mi ta otázka přijde zbytečná :D ... já jsem nikde nepsal o tom, že je nafta na údržbu levnější. Já jsem psal, že náklady na provoz (myšleno spotřeba) je daleko přijatelnější než u benzínu ve 4.0 nebo 5.0. Mám tady souseda, který ji má od roku 2009 (model je tuším 2005), má na ni najeto 350 tkm a nic zásadního tam nebylo, ale jezdí dálky, spotřebu má kolem 9 litrů a to mi říkal, že ji prohání docela svižně. Ale on se podobných aut nebojí, na druhou stranu je to příklad, že když se pravidelně staráš, tak Ti auto opravdu slouží. O ceně servisu nebyla řeč. Nicméně tu Tvoji otázku považuju za omyl, já myslím, že jsme se oba moc dobře pochopili :) . Například provoz 5.0 v benzínu po Praze je spolehlivě 19-22 litrů, takový Range Rover i 25, stačí pár kolon a je to. A tady mi přijde rozdíl 11 (BMW diesel) v poskakovačkách a nebo V8 u čehokoliv za 20 průměr docel rozdíl. To samé venku, kde je rozdíl pořád 5-6 litrů na sto, tedy skoro 30 litrů na nádrži při cestě třeba do Blavy a to tam ten Bayer bude rychleji :D .

 

EDIT: ale můj nároz set týkal budgetu 300-400 a kvalitnímu rodinnému kombíku, který si navíc udrží cenu, nikoliv spotřebě.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsme byli na toho P508. Svezení slušný a celkově mi to přišlo jako dobře udělaný, ale jiskra prostě nepřeskočila.

Kde ale přeskočila a to sakra velká bylo po jízdě v F11 530xD M-paket 2013. Sice vofous dražší, ale tohle byla láska na první.

 

Každopádně v tuto chvíli opět pasé, bo když už to jakože skoro rozštípnu, tak mi odřekne kupec na Volvo :D

A to jsem měl dneska domluvnou prohlídku ještě A6, kterou jsem timpádem odřekl ; plán B neni. Při prohlídce mi Volvo pán skoro nechtěl vrátit a nakonec cukne. Divná doba.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsme byli na toho P508. Svezení slušný a celkově mi to přišlo jako dobře udělaný, ale jiskra prostě nepřeskočila.

Kde ale přeskočila a to sakra velká bylo po jízdě v F11 530xD M-paket 2013. Sice vofous dražší, ale tohle byla láska na první.

 

Každopádně v tuto chvíli opět pasé, bo když už to jakože skoro rozštípnu, tak mi odřekne kupec na Volvo :D

A to jsem měl dneska domluvnou prohlídku ještě A6, kterou jsem timpádem odřekl ; plán B neni. Při prohlídce mi Volvo pán skoro nechtěl vrátit a nakonec cukne. Divná doba.

Jojo, lidi se dnes chovaj zajímavě na tu oktávku co mám v prodeji mi psalo asi 10 lidí nakonec nikdo :-) je to srandovní, ale dnes v -12 chytla na brnk a to st 4 týdny. Jinak 530xd je super autíčko, ted jsem na jedné dělal známému servis, ikdyž já jsem kamarád spíš klasiky. Dal mi to zasrané tak jsem mu to trochu napucoval  ;)

post-7459-0-75068400-1519569385_thumb.jpeg

post-7459-0-52993600-1519569477_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...