Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Když si tady čtu ty cizí jazyky tak se směji a když si tady čtu jako si někdo měnil a nebo mění komplety kol bez vyvážení sám doma před barákem nebo v garáži a pak tady machruje, jak jezdí jako debil po normální silnici 260 nebo 290 km / hod mám husí kůži a opravdu bych nechtě, aby třeba jeli takhle okolo snachy,když veze mojí roční vnučku.

Tak asi tak :-(

Upraveno uživatelem long
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Longu, co je na tom špatně? Když mám vyvážený komplet, tak ten se přes zimu/léto sám nerozhodí. A co je špatného na montáži u domu? Máš pocit, že to utáhnu nějak významně jinak, než v servisu pistolí? Naopak, když přijedu z pneuservisu, stejně to ještě překontroluju a často i dotáhnu. Nějak nerozumím, v čem by měl být problém.

 

Edit: K těm rychlostem - nějak jsem si nevšiml, že by v Německu nastával na dálnicích armagedon, i když jsou tam tebou zmíněné rychlosti legální. Já sice nejsem vyhledávač maximálek a přes 200 jezdím jen velmi výjimečně, ale pokud si člověk vybere správný úsek dálnice a není provoz, tak v čem je problém?

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Longu, co je na tom špatně? Když mám vyvážený komplet, tak ten se přes zimu/léto sám nerozhodí. A co je špatného na montáži u domu? Máš pocit, že to utáhnu nějak významně jinak, než v servisu pistolí? Naopak, když přijedu z pneuservisu, stejně to ještě překontroluju a často i dotáhnu. Nějak nerozumím, v čem by měl být problém.

 

Edit: K těm rychlostem - nějak jsem si nevšiml, že by v Německu nastával na dálnicích armagedon, i když jsou tam tebou zmíněné rychlosti legální. Já sice nejsem vyhledávač maximálek a přes 200 jezdím jen velmi výjimečně, ale pokud si člověk vybere správný úsek dálnice a není provoz, tak v čem je problém?

Long asi myslel, že si někdo doma nazouvá pneu na disky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, on píše o výměně kompletů, což beru jako komplet disky s gumama.

 

 

Ola, tak jak jsem to myslel. :-)

 

1) srovnávat kulturu ježdění v Německu a v Česku, navíc na dálnici, kde je v určitém úseku neomezená rychlost je nesmysl a docela mě zajímá, jestli někdo odtud má koule na to, aby si v Německu v úseku s omezenou rychlostí 130km/hod zkoušel jezdit 260km/hod a více.

2) a ano i tady nemáš pravdu, kdy Ti mohu garantovat, že uskladněné komplety přes léto v jakékoliv pozici bude potřeba přes zimu převážit a fakticky vždy tam bude na vyvažovačce nějaká odchylka. to hlavně u aut s nižším profilem pneumatik a širšími ráfky ( nerovnosti na silnici atd atd)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi nemyslel, píše "komplety". Kolo se ale vyvažuje při nazouvání, tedy kompletaci kol. Aby se rozhodilo, musí třeba ulítnout blbě nalepený závaží, což se určitě nestane přes zimu v garáži. Je jasný, že pokud kola nějak "vibrují" rovnou je nechám převážit. Navíc já si při přehazování kol líznu dosedací plochy kol a kotoučů měkčím rotačním dráťákem a lehce ošetřím grafitvazelínou. Šrouby utahuji momenťákem. Mám rád věci ťip ťop a co vídám v pneuservisech je pro mne nepřijatelný. Čest vyjímkám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdíly v "kultuře" na Něměckých dálnicích za posledních 5 let už opravdu nejsou moc vidět. Zas bych to nepřeceňoval. I u nás jsou zcela bezpečné a kvalitní úseky, kde se dá jet a je asi logické, že nepoletím 260 v hustém provozu, ale jen na prakticky prázdném úseku.

 

Gumy se ti samy nerozhodí. Nevhodným usladněním může nastat dočasná vibrace tím, že se na gumě vymačká ploška, ale to se po pár km srovná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mohu garantovat, že uskladněné komplety přes léto v jakékoliv pozici bude potřeba přes zimu převážit a fakticky vždy tam bude na vyvažovačce nějaká odchylka. 

Jenomže ta odchylka vznikla za jízdy (třeba přebržděním, nebo kazem v gumě) a pak můžeš z opatrnosti převažovat každej tejden. Při správným uskladnění se kolům nic neděje, narozdíl od třeba měsíc zaparkovanýho auta, kdy se kola neotočí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolegyně je asi dobrej pilot. To kolo než upadne tak musí na povolených šroubech docela dost rachtat. Jednou mně nedotáhli šrouby na zadním kole( zapomněli). A ujel jsem asi 1 km a hned jsem se vrátil, ten zvuk se nedal přeslechnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...