Liqid Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 Vie mi niekto poradiť ohľadom pneumatík s hrotmi? V čom sú rozdiely, ako veľmi záleží na hustote hrotov a na dezéne, na čo prihliadať atď. Vôbec sa v tom nevyznám. A ty jsi řidič záchranné služby? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 u nas su hroty legalne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 Nie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 tak cakaj priehrstia skusenosti s hrotmi, no.. mas kovove a gumene. kovove su nelegalne na asfalte vo vacsine krajin, kde su povolene, tj pouzitie len na suvislom snehu alebo lade. hroty nicia cestu a okrem toho na mokrom asfalte nemaju dobru adheziu /horsiu ako letne pneu/. Gumene hroty netusim. Pokial ides past soby, kup si Nokiany Hakkapelitta a mas najlepsie co existuje. Alebo ti poradia tam kde to je legalne.. v prvom laponskom pneuservise. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 btw, uz je konecne jasno. za definitivnym zmrsenim dizajnu Lexusu stoji emancipacia a kvoty na zenske v riadiacich funkciach. Rozhovor so sefdizajnerkou Lexusu TU, nic sa v nom nedozviete je to sracka pre zensky magazin. Cica ma priezvisko Kako... O tempora o mores.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodkopf Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 btw, uz je konecne jasno. za definitivnym zmrsenim dizajnu Lexusu stoji emancipacia a kvoty na zenske v riadiacich funkciach. Rozhovor so sefdizajnerkou Lexusu TU, nic sa v nom nedozviete je to sracka pre zensky magazin. Cica ma priezvisko Kako... O tempora o mores.. pozor na jazyk ( klavesnici ), at te za to zitra v dnesni gender korektni spolecnosti neukamenuji rtenkami na ulici Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 Jinak teda hroty jsme měli na kupátku asi 6 let. Bo jsem ho s těma gumama koupil. Tady je sem tam v zimě v noci a ráno problém s mrznoucím deštěm z moře. A to pak kdo nemá hroty, tak do desíti, než to povolí, nejde. Ale jinak jakmile jsem to auto podědil já a začal jezdit delší štreky, na což je to auto vlastně ideální , tak šly hroty pryč. V obecné rovině se neojíždí, takže vydrží léta, na ledu drží, jsou hlučné, do centra Bergenu a dalších měst se platí zvláštní poplatek navíc, v Evropě se na nich může jezdit jenom v Dánsku a Švédsku a to jen s norskou SPZ. Jinak na souvislém sněhu perfektně odemílají tu horní vrstvičku, takže to není uklouzané do ledu a perfektně na tom pak drží i normální zimní gumy. Takže z hrotů profitují v zimních norských horách i ti ostatní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 (upraveno) Hasňa: A je lepšie mať menej hrotov a mäkšiu zmes, alebo viac hrotov s tým, že na zmesi nezáleží, lebo všade inde okrem ľadu je to tak či tak prúser? To prvé by mohlo byť univerzálnejšie a zvládať aj nejaké to mokro, z môjho laického pohľadu. Ale jazdí sa tu skôr na ľade a zľadovatelom asfalte, snehu je minimum. Upraveno 20. listopadu 2018 uživatelem wawrik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 Nejlepsi jsou podle me specialni plastove ?retezy?, ktere pouziva horska. Takove plastove lamely s hrotama, ktere nasadis kdyz potrebujes. Ale ty taky muze pouzivat jen horska... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 Počet hrotů jsem nikdy neřešil. Pokud bych měl hádat, tak bych řekl, ze je to jedno. Jak tam budou hroty, tak guma moc roli hrát nebude. Pokud hroty, tak bych vzal Nokian a šmytec. Kde to je vlastně to "tady"? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankoxxx Odesláno 21. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2018 btw, uz je konecne jasno. za definitivnym zmrsenim dizajnu Lexusu stoji emancipacia a kvoty na zenske v riadiacich funkciach. Rozhovor so sefdizajnerkou Lexusu TU, nic sa v nom nedozviete je to sracka pre zensky magazin. Cica ma priezvisko Kako... O tempora o mores..skor ma desi ze ty si zacal citat Elle! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvxmilivnx Odesláno 23. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2018 Pekny vikend vsem! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 23. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2018 skor ma desi ze ty si zacal citat Elle! ja si len prezeram obrazky.. dobre vies, ze neviem citat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 23. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2018 (upraveno) nevím do kterého vlákna to dát (obrázky tam jsou taky)http://www.auto.cz/mte-rozbit-auto-100806?utm_source=facebook&utm_medium=dave Upraveno 23. listopadu 2018 uživatelem moco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 24. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2018 Nemáte někdo zkušenost s neorigo couvacíma kamerama? Dost jsme si na to zvykli ve služebáku, ale family wagon (BMw F11) to nemá. Za odhadem dvacku (15k HW + montáž) se mi to ale už líbí míň, tak jsem betelně zagooglil a našel třeba todle:https://www.parkovaci-kamera.cz/couvaci-kamera-bmw-1-3-5-6-7-x5-x6-r39-e46-e66-e92-e87.html Za necelý dva litry to zní dobře. Možná až moc, tak v tom na tuty bude nějakej háček. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 25. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2018 Taky nad necim podobnym uvazuju. Takze by me taky zajimalo, jak jsou na tom tyhle kamery. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 25. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2018 (upraveno) Pokud na to má radio přípravu a výstup tak se to automaticky při zařazení zpátečky zobrazí... A elektrika se v kufru vesměs taky najde... Mám v transitu tohle, za 1500 kč, v servisu mi kabel protáhli stropem, elektriku vzali v kabelovým svazku na zadní světla GreenYi DC 12-24V 7" LCD Car Parking Monitor Night Vision CCD IR Backup Camera 4 Pin Video Cable 10M 15M 20M For Bus/Van/Truck https://s.click.aliexpress.com/e/bYxZl4IH Upraveno 25. listopadu 2018 uživatelem Lion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 25. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2018 Nemate nekdo tip na sikovny autoservis v Mnisku, Dobrisi ci okoli? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 25. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2018 Nemate nekdo tip na sikovny autoservis v Mnisku, Dobrisi ci okoli? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 26. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. listopadu 2018 Nějakou obyč čínskou couvací kameru jsem měl na Passatu a byla na pohodu. Jediný co mne vždycky štvalo, že v zimě když bylo hnusně se zapleskala a nebylo přes ní vidět :-) Funguje to jak všichni píšou prostě se to udělá tak, že když zařadíš zpátečku tak se radio přepne na kameru. Tedy pokud máš radio s nějakou obrazovkou, které tuhle funkci podporuje :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se