Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

 

Teda u takoveho Veyronu tu cenu chapu, ale u GTR dat 400k za brzdy je teda supa.. Smajlik co zveda oci

U Veyronu stojí sada pneumatik milion a každá čtvrtá se mění i s kolama :) To je zas úplně jinej sport :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Nebo si ten servis vzit v cene, treba u Jaguaru se to jmenuje tusim Jaguar Platinum service. Ale to bude vedet spis Varjag, i kdyz ten by s tema kolama tezko splnil podminky... :)

Bez uz s tema kolama do hajzlu kámo;-). Chlap co jezdi po Praze v otevrene Miatě mě nebude poucovat o vkusu :-))))

Upraveno uživatelem varjag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ešte by som mal rád dotaz ci sú tie brzdy full keramik alebo iba čiastočne keramické.. Tieto ceny ma odradili taktiež od kúpy c63 amg.. Predné brzdy 5000eur.. Okolo 100000km odchádza prevodovka a nová stojí 3000eur... Pustil som to zatiaľ z hlavy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak si dobre pamätám tak mi mechanik v MB hovoril tuším 3000 eur

Tvl, ved viac stoji DSG na Fobiu.

Pocuj, nic mi do toho nieje, ale neplakal si tu asi pred mesiacom za nastupny plat 5?/hod? Ak si to nebol ty tak sorry. A aj ak si, nijako sa na tom nechcem bavit ani pohorsovat, ale rozpravat v takom pripade o C63AMG...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Jak si dobre pamätám tak mi mechanik v MB hovoril tuším 3000 eur

To je nejaka blbost. Na me stare hvezde obyc 7G-Tronic stoji okolo kila. Na to amgecko bude nekolikanasobne drazsi bych rekl. Upraveno uživatelem Jiří_99
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale chlapci... Já vím, že Miata vypadá jako parodie na sporťáky, ale věřte mi, není. A kromě toho to měl být od začátku malý, hbitý roadster a ne lamač rekordů ve zrychlení. Ale když se objevila první NA, stala se ikonou a kupodivu i sportovním autem roku v konkurenci mnohem výkonnějších aut. NB byla malinko těžší, ale hodně vylepšená a rovněž je to legenda. NC byla opět těžší, větší a skalní znalci ji považují za odklon od původní myšlenky což se snad podařilo napravit u ND, se kterou jsem ještě neměl tu čest se svézt. Autem kadeřníků Miata rozhodně není, to je jen nepovedený přívlastek od lidí, kteří o ní moc nevědí. Já mám NBFL 7 let a koupil jsem ji po dvou starších Porsche Transaxle, 924 a 928S. Nicméně jsem měl možnost jezdit i se starými 911, s 911 Turbo (996), Astonem DB9 i DB11 a dalšími, bylo toho dost, i když většinu jsem nestihl víc poznat. To všechno (až na 924) byla mnohem výkonnější auta, ale upřímně, ani jedno bych za Majdu nevyměnil (snad jen kvůli finančnímu zisku). Majda nejede, to je fakt, 103 kW nedokáže divy ani s autem vážícím lehce přes tunu. Miluje otáčky a když se nepohybujete v jejich "funkční" zóně, je to lenoch, se kterým si poradí kdejaký kombík s dvoulitrovým dieselem. Ale o její kouzlo je v zatáčkách (tam už kombíci nestíhají), skvělé vyváženosti, možnosti hrát si s těžištěm, jít v relativním bezpečí na hranu adheze i za ní a to všechno v celkem legálních rychlostech. Nechat se zatlačit do sedačky s 300 kW pod kapotou, zvlášť pod ochranou elektroniky, umí každý moula, ale vykružovat si s MX-5 zatáčkové partie na hraně, to je krása a věřte mi, když pak zastavíte, bude vám srdce bušit vzrušením stejně jako u mnohem silnějšího siláka. Majda mi prostě přináší radost, jakou mi žádné jiné auto (které jsem zatím zkusil) nedokázalo poskytnout, sám se tomu občas divím... PS: Možná mi výkon a zrychlení nevadí, protože si toho užívám i na motorce... 

 

post-3283-0-12275100-1556020374_thumb.jpg

post-3283-0-50596900-1556020395_thumb.jpg

post-3283-0-60715500-1556020419_thumb.jpg

post-3283-0-12148700-1556020431_thumb.jpg

post-3283-0-16978600-1556020447_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...