Přejít na obsah

Knespl & Majzlík


Doporučené příspěvky

Návštěvník qoyi

Čištění hodinek mi bylo rozmluveno, že to za to zatím nestojí a úplně postačí, když si s tím pohraju doma pod mýdlovou vodou, a tahy byly vyměněny během chvilky a zdarma. Až se někdy s podobnym přístupem setkám v autoservise, tedy až mi bude kupříkladu řečeno, že ty rozvody za výměnu ještě nestojí a prasklou žárovku že mi vyměnili zadarmo, upadnu do mdlob.

 

Tak to máš asi špatnej autoservis ... :) A nebo špatný auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Opět bych rád veřejně poděkoval tomuto hodinářskému ateliéru za opravu hodinek Omega Railmaster XXL. Nejenže se jim povedlo sehnat náhradní díl, ale po opravě, vyčištění a seřízení hodinky udělaly za týden 3 vteřiny do plusu. Paráda.

:notworthy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Ahoj, 

 

kamarádce zůstala v ruce korunka při natahování u automatických Etern. Už se jí to jednou stalo; tenkrát to poslala do Eterny do Švýcar, ale tam chtějí zpravidla asi 7k za servisní prohlídku bez které se na to ani nepodívají.

 

Uměli byste prosím za nějaký rozumný peníz opravit? 

 

Díky moc,

 

M. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lehce se zpožděním, ale také se podělím o dvě pozitivní zkušenosti. Za poslední dobu u pánů jednak provedena kontrola stavu a mírná regulace na UN, druhak oprava nulování čítače subcifru na Omegách Speedmaster Reduced - nutno podotknout, že ačkoliv byly hodinky už cca 4 roky po velkém servisu právě v ateliéru K&M, oprava byla vyřízena zdarma jako záruční. Děkuji tak ještě touto cestou!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
Bráchovi jsem k narozeninám koupil Hydroconquesty v automatu před rokem (2013ky)

Přestaly jít tak jsem si 20.7 řekl že když tu na foru mají taková kladná hodnocení odnesu je ke KM

 

21.7 dostávám email že je prasklé péro a termín 4-6 týdnů

8.9 po 7 týdnech se snažím dovolat a dokomunikovat přes email bez odpovědi, nakonec po pár dnech 11.9 přes FB messenger odpověď že mám ještě měsíc počkat že byly prázdniny a byl omezený provoz

10.10 píši jak to vypadá, 12.10. zkouším znova a přichází odpověď že hodinky nejsou hotové že až budou tak dostanu vědět. (s čehož vyvozuji že hodinky tam mohou ztrávit klidně další 2 měsíce)

12.10 ztrácím trpělivost (hodinky jsou skoro 3 měsíce v čudu) a píši že si pro hodinky následující den přijedu a zkusím štěstí jinde

13.10 kontroluji FB otevírací hodiny, zkouším volat, nedovolal jsem se (to ani jednou za tu dobu), mám dovolenou tak si pro hodinky jedu přes celou Prahu (Přeci mají otevřeno?) jenom abych se nedobouchal, zkouším volat bez uspechu, jdu se projit po okoli, za 30 min to zkousim znova (dobouchat, volat) bez uspechu.

Píši na FB tuto zkušenost, dostává se mi omluvy a že mám volat předem ale že hodinky na svoje náklady pošlou, tak super dávám adresu čekám.

20.10 Brácha zkouší volat do KM jestli už hodinky odešly a je mu řečeno že neví adresu... připomenuto že adresa se dávála... 

23.10 Hodinky dorazily

 

Takže tak no.

Upraveno uživatelem Exiztence
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobnou zkušenost, netrvalo to časově tak dlouho, ale komunikace špatná, slovo "prozákaznická" pánové neznají(naopak bych to nazval pohrdáním zákazníkem). Ve slíbený termín se nikdo neozval, po kontaktu z mé strany měli chaos v jakém stavu je momentálně plnění objednávky.

 

Objednávka prý dořešena, vyrazil jsem pro hodinky s následujícím výsledkem:

 

Požadoval jsem udělat tlakovku, bylo mi při převzetí řečeno, že došel papírek v tiskárně, tak to nemá smysl.

Požadoval jsem je dát na vibrograf a seštelovat když už budou otevřený, neudělali. Když jsem aspoň o vibrograf požádal na místě(plus 6s, což dělaly i předtím), bylo mi vysvětleno, že 6s je úplná paráda a na lepší parametry by to asi nešlo vyladit. (WTF??)

 

Už mě tam nikdy neuvidí.

 

Pro úplnost je fér doplnit, že požadované úkony byly provedeny 2 ze 4. Ty dva byly OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že já teď čekal na opravu Ety 2824-2 asi pět měsíců, ale nedělal bych z toho kovbojku. Sice to není ideální a jo, komunikace by mohla bejt lepší, ale holt jsme se prostě všichni trefili do špatného (prázdninového) období, navíc sám z projektů vím, že je člověk často závislý na věcech, který jenom blbě ovlivňuje - dodavatel nedodá součástky včas, hodinář onemocní, je potřeba primárně vyřešit záruční práci, kde je pevně daná lhůta atd. Stávat by se to nemělo a je potřeba to správně komunikovat, ale myslím, že pánové se poučí a dokud dělají svou práci (hodinařinu) dobře, nedělejme z toho drama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu nechápu co jste chtěl regulovat na hodinách které vám dělají +6sec. To samé bych vám řekl i Já, že to je super.. Náhradní díly jsou problém. Slíbeno je mám za 2 týdny to řeknu zákazníkovy ale dorazí za 6 tydnů + doba opravy a zkoušení PO.  Takže termíny žádné už neříkám :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlásíte se předem, že jste z fóra? Ateliér jsem navštívil jednou, když jsem potřeboval sklíčko na Primky. Výměna proběhla v pořádku, až tedy na malé smítko pod sklíčkem. Neřešil jsem to. Na ruce jsem měl staré Seika SKX a zeptal se, jestli je potřeba servis. Cenu stanovili na cca 6k, což bylo asi dvojnásobek ceny hodinek. Navíc asi s půl roční čekací dobou. Nedalo mi to, oslovil jsem místního borce (tondako) a ten mi po kontrole strojku provedl pouze výměnu těsnění. Cena i s tlakovkou a poštou cca 800 a hodinky byly do 14 dní doma. Už to budou 2 roky a hodinky šlapou stále stejně dobře.

 

Tož tak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Trochu nechápu co jste chtěl regulovat na hodinách které vám dělají +6sec. To samé bych vám řekl i Já, že to je super.. Náhradní díly jsou problém. Slíbeno je mám za 2 týdny to řeknu zákazníkovy ale dorazí za 6 tydnů + doba opravy a zkoušení PO. Takže termíny žádné už neříkám :-)

Protoze vim ze kalibry IWC umi daleko lepsi presnost, neslo o vintazni Seiko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že já teď čekal na opravu Ety 2824-2 asi pět měsíců, ale nedělal bych z toho kovbojku. Sice to není ideální a jo, komunikace by mohla bejt lepší, ale holt jsme se prostě všichni trefili do špatného (prázdninového) období, navíc sám z projektů vím, že je člověk často závislý na věcech, který jenom blbě ovlivňuje - dodavatel nedodá součástky včas, hodinář onemocní, je potřeba primárně vyřešit záruční práci, kde je pevně daná lhůta atd. Stávat by se to nemělo a je potřeba to správně komunikovat, ale myslím, že pánové se poučí a dokud dělají svou práci (hodinařinu) dobře, nedělejme z toho drama.

Tomu asi nerozumím, prázdniny jsou pro mě celkem předvídatelná věc, komunikace byla tak špatná že jsem si myslel že zavřeli krám a hodinky jsou bůhví kde. Když dostanu termín 4-6 týdnů a po 3 měsících už raději nedostanu ani termín a jenom "až budou tak budou" tak to pro mě není moc seriozní. Žádný problém s nedostatkem dílů mi sdělen nebyl pouze že zakázky se řeší postupně, tudíž na moje nedošla řada, přijde prostě že je to špatně logisticky organizované a vzali si více zakázek než jsou schopni vyhotovit a pak to takto dopadá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vlastně stačilo ŘÍCT , že toho máme moc a že to bude trvat 3-6 měsíců a byl by klid :-)  Jak říkám, lepší nějaké přesné termíny neříkat (pokud to chcete od nás musíte počkat) pak se zákazník chytne termínu 6 týdnu a nedivím se že po 3 měsících je "nervozní" 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě předem upozornili, že kvůli prázdninám bude lhůta delší - 3 měsíce od určení diagnózy. Nakonec to byly přes 4 měsíce a musel jsem se po třech připomenout, vysvětlili mi ale, kde je problém (díly) a že dají vědět. Takže jo, práce dobrý, komunikace blbá.

Upraveno uživatelem ragu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...