Přejít na obsah

TUDOR obecně ?? Pro fajnšmekry

steel

Doporučené příspěvky

One of the most frequent questions I get about watches is usually ?what is a Tudor?? or ?are they a Rolex??

Tudor watches are a brand of wristwatches made by Rolex, using Rolex modified movements, which are supplied by Swiss Ebauche manufacturers.

The cases are similar to Rolex models and often are sold with Rolex?s famous Oyster case. During the period when both Rolex and Tudor used acrylic crystals, the Tudor and Rolex models would often share a similar depth rating.

Many Tudor models up to the 1990?s were sold with Rolex signed bracelets and crowns also.

The Tudor line can be traced all the way back to the beginning of the 20th Century. The earliest Tudor I have owned dated to the 1930?s and used a caliber 59 movement, also used in the Canadian market Rolex?s.

Over the years various models have been produced in an attempt to increase the brand?s market presence. The most popular model Tudor has produced is most likely the Submariner. Early models used a modified Fleurier 350 caliber, branded the Tudor 390 caliber. These are often mistaken as Rolex movements as they shared a similar rotor winding device.

During the mid to late 1960?s Rolex switched to another manufacturer, ETA to supply the base movements for their watches. These Early Submariners have become quite collectible. The increase in value has led to a large quantity of fakes penetrating the market. These are being produced in the Far East and are easily spotted upon close examination along with some investigation into what the real model should look like.

Other popular models are the older Chronographs as well as the Ranger and Ranger 2 models, which rode the wave of market demand created by the Rolex Explorer 1, reference 1016. Both watches share a similar dial configuration.

So are these watches considered ?real Rolex?s?? I would say NO! However Tudor watches have earned a place at the forefront of watch collection as they are a unique product that reflects on the history the of the Rolex Watch Company. Actually in some cases particular models actually sell for more than some popular vintage Rolex models.

To those who complain about the Rolex modified movements and suggest it makes them less desirable, perhaps you need only examine the phenomena of the Rolex Daytona, which used a modified Ebauche movement up until 2002, I would suggest no one considers those watches les than acceptable Rolex?s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• po měsících...
Koupili by jste je nebo ne?? Kdyby byly za dobrou cenu? Mám ve výhledu model Prince Date Automatic Chronograph s oyster date na koženým tahu a nemůžu jim prostě odolat. Stojí něco kolem 50.000,- Kč.

Černý bez tahu Ti můžu sehnat za 40.000,- ( nošený. ale zachovalý )

Odkaz ke komentáři

no tudor rozhodne neni co byval, rolex se snazi produkci obou znacek vice vizualne oddalit a napr porovnani modelu hydronaut s submarinerem (ted mluvim o obou z dilen tudoru) je neporovnatelene, hydronaut je hnus a navic v recenzich jsem cetl o spatnem zpracovani - coz me u tehle odnoze rolexu velmi prekvapilo. model o kterem je zde rec si jeste zachovava podobnost s daytonou, ALE nastesti se daji sehnat starsi tudory jeste v pouzdrech rolex a hlavne s tahy rolex a to je o necem jinem, pasho mrkni na uhrenfreund tam mas tenhle model za 1550,- novy a stare tudory s rolex pouzdry okolo 2100,- tento prodejce prodava pouze prvotridni kousky - bud nove , nebo po servisu u rolexu, serizene a prebrousene a prelestene, ale vzdy top kvalita

Odkaz ke komentáři

2 Steel- no rozumím argumentům, nicméně ja je chci protože se mi líbí a také protože chci s koženým tahem. A tam je mi jedno jestli je to rolex nebo tudor. S ocelovým mám jiné kousky. A tyhle by se daly "zobnout" i pod 40K :-)))

jenomze tudor je rolex :-) je to firma zalozena a vlastnena rolexem; na ten tah jsem upozornoval jenom proto ze oyster ocelovy tah od rolexu je pojem je to gral - jinak si samozrejme kup co chces :-) ja mam taky radsi kozeny reminek, koupil jsem speemastery na kovovem tahu a prvni co bylo, ze jsem u dusaka koupi kozeny a vymenil :-), ale v pripade rolexu/tudoru bych asi chtel ten kovovy

Odkaz ke komentáři

... na ten tah jsem upozornoval jenom proto ze oyster ocelovy tah od rolexu je pojem je to gral ...

Pojem určitě, grál asi těžko :). Jasně, že i u tahů udal Rolex směr, ale dlouho měly kovové tahy Rolex dutý konce, starší tahy pověstně "chrastí" při pohybu, s věkem povolují, plechová spona s vyraženým nápisem je sice funkční ale zdaleka ne tak hezká jako masívní ocelové spony konkurence ... Vím, že i to přispívá k legendě jménem Rolex a patří to k nim, ale Omegy Bondovky mají podle mýho lepší tah. :)

Odkaz ke komentáři

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Vytvořit...