Přejít na obsah

Glycine nákupy v zahraničí


kubson

Doporučené příspěvky

Fakt zdarma? Vy to Glycinu nemate moznost fakturovat?

 

Podmínkou AD smlouvy je povinnost na vlastní náklady vyřizovat všechny záruční opravy. Pouze u nákladných oprav evidentně zaviněných chybou ve výrobě (výměna strojku a podobně) se potom jednotlivé případy úhrad mohou dořešit s výrobcem. Takových je ale poskrovnu. Většinou se jedná o opravy 1,5-8k, které jdou na účet Chronoshopu. :crying_anim:

 

edit: Kuba byl rychlejší....

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit, že ne všichni vědí následující skutečnosti. Pokud má totiž Chronoshop AD smlouvu s Glycine, musí ZDARMA zajistit VŠECHNY záruční opravy hodinek této značky.

Budu upřímný a napíši, že na takovou spolupráci bych tedy nepřistoupil. Nikdo v Chronoshopu přeci nedokáže ovlivnit jaké Glycine vyrobí hodinky a zda-li se poserou. Také nakupuji nějaké věci přímo od výrobce a jsem tedy ve stejné pozici jako Chronoshop, pouze ty věci přeprodávám dál. Každopádně jsem chtěl napsat, že špatný kus = zaslání výrobci (bez keců).

 

I když nyní již vím, že pánové z Chronoshopu to nemyslí špatně, protože ty servisy musí platit, tak vůči zákazníkům to není ok. Kromě toho nepoznáte hodinky zakoupené v zahraničí fyzicky, anebo zakoupené na internetu. Například na Chrono24 je několik stovek hodinářství a posílají hodinky i poštou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taktéž nakupuji u výrobce a dál prodávám a ve chvíli, kdy mám reklamaci na vadu z výroby, měním kus bez problémů za jiný, bez debat a s maximálním pochopením výrobce...

Chronoshop přece nemůže látat chyby někoho jiného,,,něco v té smlouvě není dobře...držím palce Chronoshopu a majitelům hodinek přeju bezproblémový servis .)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Proto se u AD platí vyšší cena než za nějaké hodinky bez vyplněných karet - AD vám je pak bez keců opraví. Případnou vyšší cenu je tedy nutno brát jako poplatek za tyto služby, které možná nikdy nebude muset využít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mi to neni jasný, děláte to teda úplně zdarma a na vlastní náklady (jak píše Cyril), nebo vám to Glycine dobropisuje (jak píše Kuba)? Anebo jsem to prostě blbě pochopil, což je taky dost možný.

 

mluvil jsem obecně, v případě Glycine jdou opravy z větší části za námi.

 

jinak jste hodní, že máte starost, ale distributorské smlouvy jsou prostě takové - znám případy, kdy distributor vůči výrobci nemá nárok vůbec na nic - funguje to jednoduše - nechceš, nekupuj? jsou tady další, kteří podmínky budou akceptovat. podobné vztahy panují často i mezi výrobci a subdodavateli, ve švýcarském hodinářství, kde je teď přetlak poptávky, je to zvlášť maso. třeba zadat si výrobu u manufaktury, který má dostatek eta strojků je prakticky nemožné, pokud nechcete aspoň 10000ks ročně a nebo výrazně přeplácet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusme se a to podivat z druhe stranky, proc ma nekdo nutkani nakupovat u AD v zahranici pres internet, bude to asi rozdilem ceny, ktera stoji za nejaky ten risk. Otazka zni, proc maji AD v zahranici v nekterych pripadech tak rozdilne ceny, dostavaji snad lepsi podminky od vyrobce, nebo maji nizsi marzi? Pokud maji nizsi marzi, nevyplatilo by se nasim AD snizit marzi a na ukor vetsiho prodaneho mnozstvi a pretahnout zahranicnim AD zakazniky? Pokud maji zahranicni AD lepsi podminky od vyrobce, proc tomu tak je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Pokud maji zahranicni AD lepsi podminky od vyrobce, proc tomu tak je?

 

Že by populace v ČR měla pouhých 10 miliónů + menší průměrnou kupní sílu na jednotlivce? Myšleno ve srovnání se staršími a většími členskými státy EU (o zámoří ani nemluvě).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad by prostě měli dodržovat doporučené ceny, jinak jim hrozí odříznutí - ceny neurčuje prodejce, ale výrobce - samozřejmě legislativa eu říká opak, ale co je to prodejci platné, když mu výrobce nebude dodávat? z mých zkušeností je to tak, že marže jsou nastaveny rozumným způsobem a pro všechny odběratele podle stejného klíče. ceny podráží překupníci a ad, kterým na udržení distribuce dané značky nesejde (jsou v problémech, chtějí se zbavit zásob, hodinky mají v komisi od lokálního distributora apod.) - pro zákazníka to samozřejmě může být v dané chvíli výhoda, obecně ale vidím v masivním slevování problém i pro koncové spotřebitele. komfort, který u luxusního zboží požadují, není možné zaplatit z jednociferných marží. pokud by k tomu mělo dojít a fajnové hodinky se budou prodávat jako empétrojky, raději u toho nechci být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budte radi ze podnikate v hodinkach - jsou obory kde je tohle nasobne horsi.

 

Napriklad takova ocni optika...

- prodava kontaktni cocky

- aby je mohla prodavat musi mit pristroje na vysetreni/zmereni oka

- tyhle "hracky" maji ceny ktere se pohybuji v radech milionu

- a vysledek? Lide prijdou, nechaji si udelat vysetreni a prodat varku cocek/chemie k nim - a to je naposled co je kdo videl, protoze nasledne si vse koupi na internetu za 1/4 ceny.... holt internetovy prodejce nemusi amortizovat Xmega za pristroje

(btw pocitejte tak do 10 let tady bude generace lidi s nevratne poskozenym zrakem diky spatne pouzivanym cockam/nekvalitni chemii k nim)

 

Pripadne neni potreba zachazet do takovehle exotiky - staci s podivat na pocitacove firmy (Apple/HP/atd atd).

- svemu prodejci dodaji zbozi s 1 letou zarukou dle obchodniho zakoniku

- pokud to proda dal firme je to v pohode (teda az na nasraneho zakaznika a vysvetlovani proc ma 1 letou zaruku)

- pokud to proda fyzicke osobe tak MUSI dle obcanskeho zakoniku poskytnout 2 letou zaruku - a porucha v 2 roce jde 100% za nim

 

A do tretice - internetovy nakup tykajici se vsech

- dle zakona ma kupujici odstoupit od kupni smlouvy do 14 dnu bez udani duvodu

- zeptejte se v jakemkoliv inet obchodu s elektronikou jak to vypada prez leto ... jsou z nich "pujcovny" fotaku

- postup je snadny - "koupim" fotak den pred dovolenou - nafotim x tisic fotek - po navratu odstoupim od kupni smlouvy

- a prodejce ma temer nulovou moznost obrany

 

Jen se opakuji - budte radi ze prodavate hodinky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen se opakuji - budte radi ze prodavate hodinky....

 

tys někdy prodával hodinky, že to můžeš porovnávat? :) já bych si nikdy optikovi netroufl říct, aby byl rád že prodává jenom čočky?

 

taky si nestěžuju, naopak! to co děláme nás žíví, ale hlavně opravdu baví (aspoň mě teda). každý obchod má svoje problémy a dál vás našimi starostmi už nebudu zatěžovat :)

 

 

Případ uzavřen. Dále přijímáme všechny Glycine s vyplněnou záruční kartou autorizovaným prodejcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jemne off topic, ale existuje niekde Glycine katalog remenov? Resp. remene, ocelove tahy, skrutkovace na vymenu atd, cele to harampadi okolo hodiniek. Online to nemaju, ani na Chronoshope som to nenasiel. Myslim ze niektore remene maju velmi slusne a cena je tiez v limite, len radsej by som to vyberal od obchodnika z katalogu nez zhanal po ebayi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...