Přejít na obsah

Zkušenosti s USPS Global Priority Mail


safi

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

 

ke konci prosince jsem si na ebay.com vydražil moje oblíbená King Seika. Prodejce hodinky zaslal přes USPS Global Priority Mail 29.12.2006 (pátek). Bohužel do dneška mi hodinky nedorazily a tak začínám být už poměrně nervozní. Jaké máte zkušenosti s tímto poštovním produktem? Dle prodejce by zaslání mělo trvat 4-6 pracovních dnů. První pracovní den v novém roce v USA byl 3.1 a od 3.1 do dneška to je 10 pracovních dnů.

 

Zpráva z tracking USPS:

"Status: Acceptance

 

Your item was accepted at 12:30 PM on December 29, 2006 in PINOLE, CA 94564. Information, if available, is updated every evening. Please check again later"

 

Více o produktu:

http://www.usps.com/global/sendpackages.htm#H2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 160
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Mne jednou takhle šel balík Global priority mail a trvalo to skoro 3 týdny než to došlo. Balik vysel někde v USA a čekal na letadlo do Prahy. Už jsem byl taky nervozní a psal jsem mail odesilateli - on mi odepsal, že trtracknul několik zásilek do Evropy z toho dne a všechny jsou v USA a čekají.... Dej vědět až ti přijdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně do 1 týdne, ale teď v prosinci před vánoci to bylo o něco víc, než 3 neděle, už jsem byl taky naštvanej. Jinak tuším, že sice mají psáno u většiny typů přepravy většinou do 10 dnů, ale reklamace o nedodání se u nich hlásí po 30 dnech. Kolega to měl nedávno, 31 den reklamoval, 35 den měl doručeno.

 

Jo a používám většinou typ přepravy Global priority mail.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsem si dneska odpoledne došel na poštu, kam mi chodí většina zásilek a zásilka zatím na této poště není - slečna za přepážkou byla tak hodná, že mi v počítači ukázala všechny momentální zásilky pro tuto poštu ze zahraničí. Pak jsem ještě volal na centrálu pošty a tam mi potvrdili, že v současné době nepřijali zásilku která má moje referenční tracking číslo. Takže zásilka je asi opravdu ještě v USA...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam s usps jen same dobre zkusenosti. V pondeli objednam v patek mam doma. Mozna jestli by ses nemel jit preptat na celnici? ;)

Díky za info, můžeš mi prosím dát kontakt na jejich kancelář? A't to nemusím hledat...pro všechny případy :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam s usps jen same dobre zkusenosti. V pondeli objednam v patek mam doma. Mozna jestli by ses nemel jit preptat na celnici? ;)

Díky za info, můžeš mi prosím dát kontakt na jejich kancelář? A't to nemusím hledat...pro všechny případy :-)

eee..fakt nemam tuseni, kde ma celnice v Praze (nebo i jinde mimo Ziliny) kancelar ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam s usps jen same dobre zkusenosti. V pondeli objednam v patek mam doma. Mozna jestli by ses nemel jit preptat na celnici? ;)

Díky za info, můžeš mi prosím dát kontakt na jejich kancelář? A't to nemusím hledat...pro všechny případy :-)

257019320, 313, 308, 102

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

USPS: při sledování balíků online mám s nimi zvláštní zkušenost - jakmile balík vyrazil přes oceán, tak se mu objevil status "ztraceno" a teprve někde v Evropě se po dlouhém čase zase chytil a dal se sledovat i dále. stalo se mi to 2x a neměl jsem z toho dobrý pocit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kamil
Zkušenost s DHL  z Německa,  prodejce poslal číslo pod kterým to můžu sledovat. DHL  toto číslo neměla vůbec v počítači a přesto  mi to pod tímhle číslem doručila. Prostě  bordel.

Ale doručila poměrně rychle, to nemůžeš popřít.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže hodinky stále nedorazily, kontaktoval jsem místní pobočku České Pošty + centrálu a na obou místech mi potvrdili, že zásilka ještě nedorazila do ČR. Kontaktoval jsem prodejce a zahájíme reklamační řízení :-(

 

ach jo ...teda to je zase smůla ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, představa že skoro 5500CZK je v háji není vůbec příjemná. Ptal jsem se obchodníka, zda-li byla zásilka pojištěna (nebylo možné si připlatit pojistné) mi došla odpověď:

 

"hi!

yes it is. although minimal, it guarantees safe delivery.

best regards,

sebastian"

 

no tak chápu že snad ano.

 

Jinak rada pro všechny: před objednávkou si vždy ověřte zda-li je zásilka pojištěna. Pokud ne, tak nelitujte 10-20 USD za pojištění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...