Přejít na obsah

Věčný puntičkář..... aneb zpátky na začátek :-)


Argon

Doporučené příspěvky

Čert vem tohle forum, dokud jsem ho neznal byl jsem naprosto spokojený s quartzkami a miyotou... a teď?! Začal jsem kapeskama a teď řeším náramkové. Každopádně..... po objevení tohoto fóra jsem začal hledat náramkové mechaniky... objevil jsem na aukru zajímavé Doxy a hned jsem je vydražil - povedlo se mi to za vyvolávací cenu :-). Sice jsem je sem už házel, ale snad se admin nebude zlobit, když foto použiju znova

post-20230-049866500 1344925898.jpg

post-20230-086676400 1344925918.jpg

 

hodinky se mi hodně líbili, ale po tom co mi manželka řekla, že by je nevzala na ruku, protože jsou hrozný, ošuntělý a kdo ví, kdo je nosil... rozhodl jsem se pro jejich obnovu, takže poniklování, nový ciferník, vyplnění ruček.... s výsledkem jsem byl spokojený

post-20230-019299400 1344926129.jpg

post-20230-074947500 1344926142.jpg

 

...ale jsem typ člověka co nebude asi nikdy s ničím spokojený... stále jsem se vracel k původnímu ciferníku, který byl výrazně lépe propracovaný a celkově líbivější.... ovšem stav byl docela hrozný. Jeho vyčištění mi hodinář rozmlouval, s tím že u Dox ze 30. let by mohla popraskat barva nebo se úplně setřít. Stejně mi to nedalo a využil jsem báječnou vymoženost zvanou googl a heslo "clean dial watch"..... a vypadla mi hromada odkazů, jedna část zásadně varovala druhá doporučovala, pak jsem narazil na odkazy včetně fotek a to mi dodalo sílu a nervy zkust vyčistit ciferník sám. Říkal jsem si, že nemám co ztratit když už mám na hodinkách jiný..... Jel jsem podle návodu, jako první jsem zkusil papírový kapesník a na sucho - nic.... pak vlhkou tyčku na čištění uší - nic.... a na konec jsem použil super měký kartáček na zuby a tekuté mýdlo :-). No a tady je výsledek, takže posuďte sami

post-20230-053996200 1344926752.jpg

post-20230-040961200 1344926758.jpg

post-20230-064983200 1344926762.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 50