elbunda Odesláno 12. září 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2012 Dobrý den všem,máte někdo zkušenost s tuzemskou záruční opravou v zahraničí (IT) koupených Longines. Mám je asi půl roku, koupené nové, zaruční kartu mám potvrzenou akorát nemůžu najít fakturu. Bez nějakéhpo zjevného důvodu mě teď zrychlují cca 2 min denně (dříve cca 3 sec zpoždění za den). V brožuře píšou že v ČR jsou autorizovaní Hodinářství Bechyně Pha a Hanák Brno. Představuju si, že tam zajedu předložím kartu a hodinky a oni už si s tím nějak poradí. je to správná představa? Máte někdo nějaké zkušenosti? Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 12. září 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2012 je to spravna predstava, fakturu nehledej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xcmaniax Odesláno 9. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2016 Presne tak to funguje.Jeste par prispevku a jsi tam:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohus76 Odesláno 9. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2016 Aby nebylo ovoce :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xcmaniax Odesláno 9. ledna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. ledna 2016 Uvidime co nam tu nabidne, treba naky pekny vomegy:D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se