Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Chlapi nedělejte z toho krosku, to elektrokolo se k trailu nechová zásadně jinak než běžné kolo.

Nešlapeš = nejedeš. šlapeš = motor ti nějaké ty newtonmetry přidá, ale že bys hrabal jako s motorkou, to ne...

a rozdíl hmotnosti klasika/ebike cca 10 kilo taky není pro "poškozování" ekosystému zásadní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi nedělejte z toho krosku, to elektrokolo se k trailu nechová zásadně jinak než běžné kolo.

Nešlapeš = nejedeš. šlapeš = motor ti nějaké ty newtonmetry přidá, ale že bys hrabal jako s motorkou, to ne...

a rozdíl hmotnosti klasika/ebike cca 10 kilo taky není pro "poškozování" ekosystému zásadní

Já na tom Levu sem tam jezdím :) ... a cena je dobrá, jdi do toho !! :D Jinak osobně se považuju za chrta, najezdím tisíce km, závodím na silnici, ale když se chci vyblbnout, jedu na Levu :) Nastavit se to bez čipování dá na nějakých 29km/hod a pak je to úplně super, ovládání nastavení přes telefon, prostě bomba :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska nastavení BG Fit u Jaretta. Zítra už snad vyrazím. Akorát už tu zase padá to bílé studené a co přes den potálo, tak je z toho led. Ach jo. Asi budu muset první jízdu na fullu dát po rovince v Pomoraví.

 

Rádi jsme tě viděli !! :D A neboj, jaro je tady dřív, než se v listopadu zdálo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to nevidel s ebikama tak cerne. Svou cilovou skupinu si to naslo. Je to i idealni produkt pro pujcovny. Kdyz serizuju manzelcino E tak se vzdycky projedu kolem komina. Je to ukrutna zabava. Dnes jen lituju, ze jsem nekoupil celopero.

Myslim kdyz jede 110 kg chlapik na lehkym kole, nebo 85 kg na ebajku, tak skody v lese budou absolutne stejny. Jen na tom ebajku trail otoci vickrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Duke, nejde o to, ze by se nekde hrabalo, nebo to bylo nesetrne k ekosystemu, trailum, atd . V tom s Tebou naprosto souhlasim ...jde o to, ze lidi si to nechaj ,,otevrit´´, jede to jako prase, spousta lidi se dostane na trail kam by nejelo, protoze nema techniku/zkusenosti a pak to pusti dolu a je vymalovano...

A s Ondrou souhlasim a myslim si, ze ten nej boom ebiku je teprve pred nami. Me se to libi z toho pohledu, jak treba spousta starsich lidi zacne jezdit, koukne se do prirody, neco dela, cestujou a ty veci s kolem spojene a ne ze sedej doma a cekaj na smrt... staci kouknout na letni trebonsko, vekovej prumer cyklistu 103let a vetsina na ebiku :) Tam tomu nahrava i profil krajiny . Tady to vidim jako prinos. Ale jinak bleee :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi nedělejte z toho krosku, to elektrokolo se k trailu nechová zásadně jinak než běžné kolo.

Nešlapeš = nejedeš. šlapeš = motor ti nějaké ty newtonmetry přidá, ale že bys hrabal jako s motorkou, to ne...

a rozdíl hmotnosti klasika/ebike cca 10 kilo taky není pro "poškozování" ekosystému zásadní

Já to nemyslím nějak zle, jsem osobně pro každou blbost, ale cílová skupina pro tahle nadupaná elektrokola je prostě strašně malá. Starší nebo zdravotně slabší člověk stejně typ tohoto kola nevyužije, za druhé jsou velmi drahá. A pak nám zbývají dvě skupiny, lidi co si to koupí na machrování, budou na tom jezdit jak ichtylové do hospody přes pole a třeba Jarett a ty, co prostě máte více kol a je to zábava navíc a to kolo využijete na plno k čemu bylo postaveno. Tu první skupinu machrů to rychle omrzí, protože lidi na to dlabou jaký máš kolo, a vás Duku650 je strašně málo. Proto říkám že nadupaným elektrokolům za skoro dvě kila zvoní hrana... Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už se tady mockrát psalo el.kola jr dobra věc a čim dál více je využívají lidé kteří mají nějaký zdravotní hendikep nebo jsou v letech tak s el.kolem se dostanou tam kde by se už nikdy na klasickém kole nedostaly hory,kopce,větší vzdálenosti atd.pak se ale je tady druha strana mince terén vyhrabou se na kopec a dolů terénem pak jim jde o život :-( osobně jsem toho byl svědkem na Sněžce :-(

 

Odesláno z mého GT-I9195I pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Afri a kolik se prodá těch sworksu bez motoru? Ono i klasika kolo za dvě kila dneska není moc vidět... Naopak kolo za pade je dnes mezi lidma uz docela standart... Porad si muzes koupit i to elektro kolem pade slusny... A jednou to naopak bude problém, zkrz to ze lidi vyjedou tam, kam by tlacili... Ja az nebudu moc tak si ebike taky koupim, a vsechny co se jim nechce, nemůžou naprosto chapu... Ono i tak to samo nejede, není to skutr a aspon neco malo pro sebe udela a nejede tam treba autem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S-Worksů se v česku prodá ročně kolem 200. Elektro kol ve stejné ceně čtyřikrát tolik, ale jde to dost nahoru :)

 

Elektro bike v trail kategorii, kam patří Levo a enduro kolo Kenevo jsou normální sportovní kola, kde motor umožňuje jet tam, kde jinak není dost sil. Dobře je to vidět např v Rakousku, nebo v Kanadě, kde je spousta enduro trailů, ale špatně dostupných do dlouhých stoupání. Vem si třeba Rychlebky, kolikrát je dáš s normálním kolem denně ? 4x max ... no a proč tam jedeš ? Abys jel dolů, takže na ebiku, to dáš třeba 8x. No a pro Rakousko, já jezdím do Leogangu, to platí dvojnásob. Můžeš si vzít do báglu lepší chrániče i přilbu ... finálně si užiješ daleko víc zábavy :)

 

Je to jak na sjezdovkách, kdysi nám na fakultě, kde jsem studoval, říkali, že si kopec musíš zasloužit tím, že si ho pěkně vyšlapeš ... a dnes na svahu jezdí na vleku všichni :D

 

No a k profíkům, např v Itálii jsem byl na kempu a pár profi silničářů odpoledne vytáhlo ebiky a jeli se projet. Dost jsem hleděl a pak mi to jeden vysvětlil ... je to zábava a i v těch nejprudších kopcích si jede max 70% FTP ... to by na normálním kole nedal a takto si dobře užije techniku ... 

 

Takže na to nekoukejte jednostranně, je to úplně o něčem jiném. To že si takové kolo občas koupí blb, který ho má na machrování je jasný ... ale to platí i pro lyže, auta apod. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, zajímavé, tak jsem se sakra mýlil, byl jsem si jistý že se prodá velký prd :-) S-works čas od času vidívám, nabušené elektrokolo ještě ani jedno...naposledy Cannondale Moteru na obchodě a to mi tam technik říkal že tam ještě asi chvilku bude viset :-) Uvidíme za pár let, mě se tomu upřímně nechce moc věřit že se to chytí, ale žádná vědma nejsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, jakou máte čelovku??? Vím že se to tu, nebo v běhu už někdy řešilo. Ale nemohu to najít. Dnes sem koukal v krámu na LEDLENSER v radě SEO.

Máte s touto řadou zkušenosti ???

Jedna se mi o bezudržbový provoz, dlouhou dobu svícení ( při rybaření, kolu, běhu ) nejlépe 12 hodin bezproblémové svítivosti, rychlé nabití a odolnost ( voda, otřesy, pády, zima .... )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Afri, už se to chytlo. Hotovo, šmytec. V Alpách jsou v létě plné půjčovny, tady to trochu pokulhává kvůli ceně, ale už jsem krásného Haibike viděl i v Karviné v hospodě, kde se stavili padesátníci po vyjížďce. Je to už teď lavina, žádných pár let nemusíš čekat. Cílová skupina pro tyhle kola není strašné malá, jak píšeš, ale gigantická. Jsou to vlastně skoro všichni. Kdo jednou zkusil, nechce jinak. Myslím, že to zcela zadupe do země trh s normálnima horskýma kolama nad 70k Kč tak do dvou let a na 50k do tří. Těch klasických se v té vyšší cenové relaci za chvíli prodají jednotky kusů v karbonu pro nějaké chrty. Kámoš jezdí Levo na fat gumách a chválí a chválí a chválí. Fyzičku má při tom železnou, teď se vrátil z Tater že skialpů, takže o jeho nedostatečnosti to není.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je trochu nadsázka, jasně, ale ne zase tak moc. Projeli jsme se všichni ta tom Levo a jen jeden z pěti to zatím nepřipouští ani jako možnost, že prý až v důchodu. My ostatní jsme konstatovali, že na naše ježdění, výlety, hřebenovky, nezávodění, roky, fyzičku a filozofii je to úžasná věc. Kilo vysolit je ovšem hodně, to je jasné a pro teď to pomíjím. Jde mi o tu věc, jako takovou. A ta si člověka hodně rychle získá. Ve strmých Beskydech obzvláště.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...