Přejít na obsah

Omega Seamaster "Soccer Timer" 1969/ 1970?


radegh

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

přidávám svou troškou do mlýna. Představuji Vám své mechanické Omegy Seamaster. Na internetu jsem hledal něco k těmto hodinkám a dozvěděl jsem se asi přibližný rok výroby. Mělo by se jednat o 1969 / 1970. Stav hodinek je téměř nenošené, jako nové bez známek poškození. Když jsem našel, za kolik se prodávají... no docela mě zamrazilo, nečekal jsem to.

Nejsem absolutně odborník, máte někdo nějaké Informace k těmto hodinkám? co se týče strojku například, jaké je použito sklíčko atd? Hodinky v podstatě nenosím. Moc mi nesedí ten kožený řemínek. Jednak je krátký a hlavně původní. Na pár místech je ve švu rozpáraný a mám strach, abych je někde neztratil.

Zeptám se trochu blbě asi, dá se na těchto hodinkách udělat tlaková zkouška, případně provést servis, aby byly voděodolné? Nevím jak na tom jsou po letech těsnění atd. Přemýšlel jsem, že bych se zkusil zeptat v Brně u Hanáka, jestli nemají nějaký originál kovový tah, který by k hodinkám pasoval. Nesmělo by to být jak pěst na oko ale. Kožený bych si schoval, aby šly uvést do původního stavu. Fotky jsou nic moc, zatím pouze z mobilu. Pokud by byl zájem, můžu udělat víc a snad i lepší fotky digitálem nebo zrcadlovkou...

 

 

post-32136-0-12212700-1379421720_thumb.jpgpost-32136-0-70429800-1379421726_thumb.jpgpost-32136-0-31762400-1379421731_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 150
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Krasny hodinky v krasnym stavu,parada.Na kovovej naramek se vyprdni,at nedrbes pouzdro,nech tu od nekoho z kluku(Jankooox,Zekon,Zrno...)usit peknej remen a mas klid.Pretesnit by asi chtely,ale nehodlas s nima,doufam,lozit nekam do vody:-)?Jinak na celkovej servis bych doporucoval taky mistni fachmany(Mechano,Valis,Tondako),myslim,ze to provedou se vsi preciznosti a levneji,nez AD...