Kid_A Odesláno 19. září 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2013 DOKONALE:)) Goldman Sachs Elevator o Hublot - to teda míří spíš na Big Bang variace#1: Hublot put the ?w.h.o.r.e? in ?horology? Forget all about Hublot. It?s a great way to tell people that you?re an idiot who has more money than taste. Hublot was a second-rate brand with third-rate craftsmanship until about 15 years ago when they arbitrarily doubled the price and started paying celebrities and sport figures to wear them. It's been a marketers wet dream. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se