Přejít na obsah

Mechanické hodinky pro hubené zápěstí


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

jsem na tomto fóru nový a upřímně řečeno jsem také naprostý začátečník v oblasti mechanických hodinek. Rozhodl jsem se proto, že požádám o radu zkušené odborníky zde z fóra, chtěl bych si pořídit své první "mechaniky", bohužel, i když jsem jsem vysoký a sportovní typ, mám obvod zápěstí 16-16,5, velmi mě zaujaly hodinky německé výroby "styl marine", ovšem když jsem procházel řadu výrobců, většina měla tyto hodinky minimálně v průměru 40 a výška byla v rozpětí 11-13, což se mi zdá na mou ruku poměrně hodně. Chtěl bych Vás proto požádat o radu, jaká velikost by pro mě byla optimální (osobně si myslím něco okolo 36, ovšem mohu se mýlit) nebo, zda by podle Vašeho názoru větší hodinky nevadily, do práce nosím džíny, sako a košili, takže by to zase neměly být hodinky nijak velké, předem děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, vítej na fóru. Velikost hodinek je trošku ošidná. Záleží na tvaru ruky a tvaru pouzdra hodinek. Já mám zhruba stejně velké zápěstí jako ty a běžně nosím hodinky od 36 do 42 mm na ruce ale unesu i některé modely o velikosti 44. Je opravdu dobré to vyzkoušet, ale velikosti okolo 40mm bych se nebál, pokud hodinky nebudou mít nějaké extra dlouhé nožky. Jukni třeba sem, tam najdeš pár tipů na malé hodinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...velmi mě zaujaly hodinky německé výroby "styl marine" ...optimální (osobně si myslím něco okolo 36, ovšem mohu se mýlit)...

Vzhledem k tomu, že mám zkušenost s větší verzí marín od Steinhartu, tak s klidným svědomím doporučuji Marine 38.

http://www.chronoshop.cz/steinhart-marine/steinhart-marine-38

 

edit: haha, bingo, napsal jsi je sám, 13mm na výšku by problém být neměl.

A pokud by byl, tak ti spíš doporučím změnu krejčího tzn. volnější manžetu než horší hodinky :)

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky