Přejít na obsah

Hamilton Khaki Field Mechanical Officer L.E.(3333)


Povidláček

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny ctěné členy tohoto fóra! 

 

Jsem zde nováčkem, v problematice hodinek se teprve zaučuji, ale troufám si tvrdit, že jsem hodinkám a jejich vábení již stoprocentně podlehl. Jelikož stále studuji a finance moc nejsou, je to s pořizováním nových přírůstků trochu složitější a skoro je mi až trapné přiznat, že jsem momentálně tzv. "one watch guy". Zhruba před rokem jsem si jako dárek vybral své první automatické (a zároveň si troufám tvrdit "pořádnější") hodinky - Certina DS Action Diver. 

Začal jsem si však hrát s myšlenkou, že si pořídím hodinky na ruční nátah. I když jsem je nikdy nevlastnil, líbí se mi ta myšlenka každodenního natahování, propojení nositele a hodinek a zkrátka si myslím, že by mě to bavilo. Zároveň mám rád retro věci a to natahování k tomu prostě tak nějak patří. 

 

Při hledání své potenciální oběti jsem objevil a zamiloval se do military hodinek Hamilton Mechanical Officer s černým ciferníkem a béžovým páskem (H69419933). Při dalším hledání jsem však narazil na de facto stejné hodinky, avšak v limitované edici 3333 kusů, do kterých jsem se zamiloval snad ještě víc. Podle všeho jde už o poměrně starou limitku. Jeden z uvedených zdrojů hovoří o vydání kvůli filmu Pearl Harbor, druhý zdroj (WUS) to vyvrací a zmiňuje jako důvod vydání uctění konce války nebo tak něco. Omlouvám se, pokud se zde již tyhle hodinky řešili, ale v žádném vlákně jsem je nezaregistroval. 

 

Chci se proto zeptat a popř. rozpoutat o nich diskusi. Máte nebo měli jste je někdo? Vím, že 3333 kusů na celý svět není moc, ale jeden nikdy neví :) Co si o nich myslíte? Líbí se vám víc než ty klasické, nebo vám jejich ciferník přijde přeplácaný a nečitelný?

 

Pěkné video s detailními záběry (leč s nudným hlasem komentujícího):