Přejít na obsah

František Venclovský


Doporučené příspěvky

Existuje prosím pěkně nějakej zdroj ohledně hodinek, který měl F.V. na ruce, když přeplaval v roce 1971 Kanál? Myslím, že se tady svýho času říkalo, že to byly Sport I.

 

Sbírám info na článek o extrémistech s hodinkama a jakákoli pomoc se hodí, díky...

post-572-1183314260.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
Existuje prosím pěkně nějakej zdroj ohledně hodinek, který měl F.V. na ruce, když přeplaval v roce 1971 Kanál? Myslím, že se tady svýho času říkalo, že to byly Sport I.

 

Sbírám info na článek o extrémistech s hodinkama a jakákoli pomoc se hodí, díky...

 

 

No já si ho pamatuju osobně, když jsem jako študent chodil do Svazarmu v Přerově, kde byl oddíl dálkového plavání a potápění. A chodil tam i Franta Venclovský a hrozně rádi si z něj starší chlapi utahovali. On byl dost nervák a nechal se snadno vyprovokovat. A jednou se právě chlubil novýma PRIMkama, prej speciální pro potápěče (byly to ty první vodotěsné primky s kovovou lunetou a plastovým řemínkem, čérný ciferník...však znalci vědí) a prej vydrží všechno. No chvíli si ho v klubovně chlapi dobírali, že prek prdlajs, jsou to krámy a tak... až se Franta nasr... ,odepnul hodinky, a na důkaz toho, že vydrží všechno, je chytil za konec řemínku a švihnul s nima o hranu stolu.... Pak prohlásil, že jsou fakt asi nějaké divné. Tož takový byl Franta Kanál Venclovský :lol:

Upraveno uživatelem Pučmeloud
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpomínám, že se to tu už jednou řešilo viz. http://forum.chronomag.cz/index.php?showto...&hl=kan%E1l u Bubákova příspěvku byla fotka Prim Sport II....i když měl Venclovský nejspíš I.gen. Jinak v pozadí byl i nějaký text přímo o tom přeplavání...zkusil bych se obrátit buď rovnou na Prima, nebo na Bubáka, jestli tu fotku ještě někde nemá. K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...