Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

Poslední dobou jsem tu moc nebyl, ale o moc jsem neprisel jak koukam :-) vcera mala projizdka. Ja muzu v posledni dobe jen dekovat bohu, ze se mi pomahaci a chranici vyhybaji :-) Ale jak ja rikam, je to hodne o stesti. Taky musim rict, ze jsem mel v poslednich letech stesti na poldy a az na jednoho parchanta, ktery me nameril mezi hrbitovem a lesem na silnici siroke tak, ze by tam mohl pristat mig 29 vse ok

Takový krásný auto a tady se resi, kdo je větší kokot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Tak jako pokud mi nameri 120 na prehlednem a rovnem useku, kde je devadesat a nikdo nikde, tak to muzu jeste povazovat za buzeraci. Pokud ale ani za couvani na dalnici a tim padem ohrozeni a omezeni vsech dokola nenesu nakonec zadny postih, tak je neco nekde spatne. Uz minimalne v mem svedomi...

Mě by jen zajímalo, jestli bys opravdu šel ten řidičák odevzdat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbytečná debata. Kdo je takovej blb, ze couvá na dálnici, ten se ve správním řízení neobhaji..na to je potřeba alespoň lehce používat rozum..a tihle ho moc nepobrali. I ten poslední policajt ho sfoukne jak svíčku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavle, sam od sebe bych ho odevzdat samozrejme nesel, ale pokud by mi doslo predvolani, tak bych se strejckem z Ugandy nejspis neohanel a spis se s nema snazil domluvit. Pripadne bych holt nasledky nesl, kdyz uz jsem byl takovej blbec.

No nic, Financ ma pravdu, resime tu veci nehodici se do tohoto vlakna. Nejspis se asi shodnem, ze se v tomhle neshodnem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Je to dvoumotorový Golf druhé generace, používal dvě přeplňované jedna osmičky, každá měla výkon 320 koní, velice složitou převodovkou spojeny k sobě dělaly z Golfa čtyřkolku zrychlujicí z nuly na 100 za něco málo přes 3 sekundy. Byl konstruován pro závod Pikes Peak, Jochi s ním byl v roce 85 třetí, v roce 86 čtvrtý a v 87 se chystal vyhrát. Po většinu závodu (156 zatáček, které vedou z nadmořské výšky 2800 metru do 4200 m.n.m) držel jasně první místo. Bohužel tři zatáčky před koncem ta složitá konstrukce převodovky nevydržela a závod nedokončil. Je to ale porad jedno z nejzajímavějších aut historie VW.

Místo bylo jen jako doplňující otázka, je to na okruhu Ascari. Byl jsem tam na prezentaci GTI rodiny VW, tedy Golf GTI, Polo GTI a up! GTI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byla to akce pro novináře, když si dáš do Google GTI Ascari nebo GTI Performance days, tak všechny články z dubna 2018 jsou z té akce. Motoristický novinář nejsem, na podobných akcích jsem ten, kdo je zve..a víc bych to nerozmázaval :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a to byla historie a tady je současnost. Sice to už není tak úplně pro petrolheady, asi spis pro elektroheady, ale kus krásný techniky to je. A navíc techniky, která ten Pikes Peak pro VW konečně vyhrála a navíc o 16 sekund překonala rekord, kterej držel Seb Loeb. Za volantem taky skvělej jezdec - Romain Dumas. Lokace: Paul-Ricard race track

post-2894-0-44475100-1534665966_thumb.jpeg

post-2894-0-67892600-1534665975_thumb.jpeg

Upraveno uživatelem dawe009
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dawe009 tu před víkendem nabídl knihu s rekonstrukcemi dobových situací z automobilových závodech. Ihned jsem zareagoval a nakonec byl David tak hodný, že mi knihu v sobotu přivezl až domů, i když jsem tam nebyl a nechal ji na dohodnutém místě. Jen tak, bez placení. Dnes jsem se vrátil, knihu našel (už i zaplatil:-)) a upřímně, listuji těmi stránkami na kvalitním tuhém křídovém papíru a nevycházím z údivu. Každá ta fotka (nevím, jestli je to správné označení, protože díla vznikala nesmírně složitou cestou kombinující fotografii, ruční i počítačovou grafiku, vše bylo naplánováno do nejmenších podrobností a fotky / obrazy jsou dovedeny do nejmenších detailů. To je ale jasné už z odkazu, který sem dawe009 dával, můžete se proklikat až k jednotlivým dílům a pod nimi jsou klikátka na jednotlivé fáze tvorby díla, 3D animace, zvětšené detaily apod. V knize nejsou jen obrazy, ale dobové fotografie, postup vzniku díla, popis situace, kterou obraz zachycuje, povídání o hlavních aktérech, tedy tehdejších závodnících apod., vše v angličtině. A kniha je zajímavá i tím, že dvě fotografie se tak trochu týkají i nás - jedna je věnována Elišce Junkové a její žluté Bugattce s číslem 58, situace zachycuje zastávku v depu na legendární Targa Florio na Sicílii v roce 1928, druhá pak Tazio Nuvolarimu a problémům s pneumatikou jeho Alfy Romeo na Velké ceně Československa v září 1937 na Masarykově okruhu v Brně (na Mercedesu W125 se ho chystá předjet Rudolf Caracciola)... A pěkný je i název knihy - celý zní "When sex was safe and motor racing was bloody dangerous"...:-).

Takže díky, Davide a všem ostatním mohu knihu jen doporučit.

 

post-3283-0-40150300-1534686148_thumb.jpg

post-3283-0-12909400-1534686166_thumb.jpg

post-3283-0-26935900-1534686180_thumb.jpg

post-3283-0-85837800-1534686191_thumb.jpg

post-3283-0-02157200-1534686743_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dawe009 tu před víkendem nabídl knihu s rekonstrukcemi dobových situací z automobilových závodech. Ihned jsem zareagoval a nakonec byl David tak hodný, že mi knihu v sobotu přivezl až domů, i

 

krasa! Kdyby jsi ji poustel, ozvi se pls

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...