Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Dobrej člověk nebude levnej. Znám se velmi dobře s Jakubem Rejlkem. Kdybys chtěl, napiš si o kontakt, tyhle věci individuálně dělá.

S Jakubem je problém, že toho dost slíbí a pak na to nemá čas. Já s ním měl domluvený individuální kurz před lety a po třech letech neustálého odsouvání jsem se na to vykašlal. I když teď na FB napsal, že by nějaký kurzy udělal, ale bude to asi náročný finančně i časově.

 

Před pár lety jsem absolvoval http://www.rallyskola.cz a to mi dalo strašně moc. Stopa, technika, práce s plynem... Tenkrát byl mým instruktorem Míra Tarabus a fakt to bylo skvělý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, má časopis, TV pořad, malý dítě a nasranou ženu, jako my všichni, co jsme pořád v luftě. Ale domluvit se to dá samozřejmě a je to jeden z těch lidí, co má co říct a naučit. V každém případě ale existují i kvalitní školy, kde se nečeká a díky vyššímu počtu lidí vyjdou levněji, to je pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co bys rad vedel? Krasna priroda, uzasny hory. Na svezeni asi na nic moc, uzky vracaky, me tam sundal kreten chorvat s busem, kterej tam nemel co delat. A to jsem stal a poustel ho:) Bejva provoz, obcas kostky, za deste klouzou. Dolu smerem na Trentu povrch lepsi. V Trente je po prave strane hospoda, slusne varej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrej člověk nebude levnej. Znám se velmi dobře s Jakubem Rejlkem. Kdybys chtěl, napiš si o kontakt, tyhle věci individuálně dělá.

driving academy, sam jsem se jeste neodhodlal, ale reference od kamaradu jsou velmi slibne. Ale jak mi rikal jeden kamos, chce to trebovat, trenovat, trenovat. Jak je po desti, tak vyrazim a je to super a pokroky hmatatelne....

S Jakubem je problém, že toho dost slíbí a pak na to nemá čas. Já s ním měl domluvený individuální kurz před lety a po třech letech neustálého odsouvání jsem se na to vykašlal. I když teď na FB napsal, že by nějaký kurzy udělal, ale bude to asi náročný finančně i časově.

 

Před pár lety jsem absolvoval http://www.rallyskola.cz a to mi dalo strašně moc. Stopa, technika, práce s plynem... Tenkrát byl mým instruktorem Míra Tarabus a fakt to bylo skvělý.

Diky za tipy, mrknu na rally skolu. Pro zacatek by mi nevadilo to zkouset s jejich auty, nez si odrovnat svoje. Se svojim to taky zkousim po desti. Dostal jsem tip na typka https://specialdrive.cz/

 

Znate nekdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní den byl jeden velkej zážitek. Ráno v 8 Grossglockner skoro bez lidí (anebo jen v mlze nebyli vidět). Pak se vyjasnilo a nádhera. Dolů na Lienz a Kranjskou Goru, pak přes Vršič, což byl pro auto dost hardcore, ale dobrý. Nakonec koupačka v ledový Soče. 01eba4088df43108b2bb5e5b53ff6c2d.jpg296bba6795537528dc36f207376ba4b2.jpg9cf4f2c984840609197dafd3ba97f492.jpg8842da9e9472057e33958360104493f5.jpg0050fdb2a08349e82b4696e2c0eec755.jpg51b00e9ebb248c3af1c0adc8528b4971.jpg0dcebedc00e263374496e30e8561f67f.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Dnešní den byl jeden velkej zážitek. Ráno v 8 Grossglockner skoro bez lidí (anebo jen v mlze nebyli vidět). Pak se vyjasnilo a nádhera. Dolů na Lienz a Kranjskou Goru, pak přes Vršič, což byl pro auto dost hardcore, ale dobrý. Nakonec koupačka v ledový Soče.

 

Nádhera Já jsem to 3 roky zpět projel na motorce, teď bych to chtěl někdy dát s 911

 

Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera bola v Akureyri petrolheadská výstava na islandský spôsob. Miestny autoklub pozháňal zaujímavé autá z celého Islandu do jednej haly, centrom výstavy boli, samozrejme, úchylné snežné autá do vnútrozemia. Obhádzané to bolo prevažne americkými a japonskými dreamcars, ktoré ma až tak nezaujímali, tak som ich nefotil. Verím, že niektoré autá urobia zopár chronomagorom radosť.

 

Fordov F150-350 tu jazdí mrte. Tento má aj dofukovanie v nábojoch, to u Toyoty urobiť nevedia. Toyky majú vždy hadičky zvonku. Divné.

post-6480-0-26933500-1560850267_thumb.jpg

 

Pekne urobený Jeep. Tiež dofukovanie v nábojoch, v prahoch a zadnom nárazníku sú vzdušníky, skryté rozvody vzduchu v podvozku. Veľmi pekná a čistá robota, škoda, že ich tu nejazdí viac, na cestách ich v podstate nevidno. Ale keď už, vidno aj tie staré. Podotýkam, že väčšina tých áut z výstavy bežne jazdí.

post-6480-0-78083900-1560850308_thumb.jpg

post-6480-0-40500000-1560850296_thumb.jpg

 

Plejáda starý Landroverov, najstarší z roku 1949.

post-6480-0-00345700-1560850318_thumb.jpg

 

Sprinter v úprave pre turistické výlety na ľadovec. Kolesá 475/80 R20, podvozok z Ramu 5500, dízeel od Cumminsu, 6,7 l. Úprava trvala 18 mesiacov, 2800 hodín, 350 000 ?. No nekúp to.

post-6480-0-39541500-1560850329_thumb.jpg

 

Moja obľúbená Impreza Outback 3,0 H6.

post-6480-0-31327700-1560850281_thumb.jpg

 

Na športové autá veľmi nie som, ale tento Datsun 240Z z r. 1973 so šesťlitrovým motorom na okruhy bol v dokonalom stave. Krásne auto.

post-6480-0-66685200-1560850251_thumb.jpg

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní den byl jeden velkej zážitek. Ráno v 8 Grossglockner skoro bez lidí (anebo jen v mlze nebyli vidět). Pak se vyjasnilo a nádhera. Dolů na Lienz a Kranjskou Goru, pak přes Vršič, což byl pro auto dost hardcore, ale dobrý. Nakonec koupačka v ledový Soče. 

Pavle, to je nádhera :) Mám teď taky chuť vyrazit, když to vidím :) Fakt jsi se tam koupal? Kolik to mělo st. .. tak 9C?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...