Přejít na obsah

G Shock GW-M5610


Doporučené příspěvky

Delší dobou se mi honilo hlavou co nosit na ruce mimo "normální" pracovní život. Teda doma, víkendy, venku při pohybu a všude kde se prostě bojím vzít něco dražšího. Dřív jsem při těhle příležitostech nosil Festiny, ale to po mé přítomnosti na tomhle zatraceným fóru už jaksi nejde:-) Dlouho jsem přemýšlel zda mechaniky nebo quartz a kolik peněz za to utratit. Nakonec se to ustálilo na baterkách a zjistil jsem, že skoro netřeba utrácet a volba padla na G Shocky. Kvůli velikosti ruky a jako jedněm mála z řady nepřeplácanému vzhledu, padla volba na tento model. 

 

Nosí se perfektně, na ruce o nich ani nevím. Mají solár, rádio a takové ty klasické blbosti jako stopky, alarmy, světové časy, timery a podsvícení. Trochu mě překvapila horší čitelnost z úhlů, už jsem na tyhle displeje skoro zapomněl. Za ty peníze myslím dobrá koupě a trochu i vzpomínka na školní léta, kdy jsem o takových digitálkách snil:-) Tady jedna fotka. 

 

post-34461-0-88000000-1426342686_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne, ne tak okazale ( coz je dobre ), opravdu povedene G.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z mého pohledu nejlepší Géčka. Vypadají klasicky, jsou nenápadné a od uživatele nic nežádají. Pár let už o nich taky uvažuju. Asi budu muset začít sportovat, abych měl pádný důvod ke koupi a k nošení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z mého pohledu nejlepší Géčka. Vypadají klasicky, jsou nenápadné a od uživatele nic nežádají. Pár let už o nich taky uvažuju. Asi budu muset začít sportovat, abych měl pádný důvod ke koupi a k nošení.

Duvod se da najit vzdycky, treba k nastavovani casu na mechanikach:) je to fakt pohoda, na ruce o nich nevim, to bude zmena az rano hodim na ruku becka:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po roku...