Specta Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Díky za názory! Takže chápu to dobře, že drobné nedokonalosti, rovná se záruka ruční práce?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Specta Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Jinak souhlasím, může to být i špatně umístěný datový věnec na tom kole se západkama. Asi to budu brát jako známku originality a kusové výroby mých Primek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Specta Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Jo, a d?lá to u všech číslic. Ten v?nec taky měnili, takže kdo ví. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Ondra Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Krive to natiskli. Ber to jako originalitu a netrap se tim. Za ty prachy jsi mohl mit super swiss nebo japan automaty... Ale kdo si tim tady neprosel?! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Díky za názory! Takže chápu to dobře, že drobné nedokonalosti, rovná se záruka ruční práce??Dělají teď kusovou výrobu a jak bude vypadat výsledný produkt přebírá velkou mírou jednotlivec(každý má míru zodpovědnosti jinou), bohužel vedení Eltomu v tomto plave. Dříve to byla výroba hromadná a řídilo se to podle norem, proto byla zmetkovitost minimální. Lze jim odpustit operace, které dělají ručně. To znamená ruční doleštění a finální složení stroje. V tomto případě nevím kde je vada, jestli špatný tisk(spatně seřízený stroj) a nebo špatná montáž. Každopádně vada to je a případnou reklamaci ti snad bez problémů uznají. Každý na to pohlíží jinak, někomu to nevadí, někdo si toho ani nevšimne a někdo kvůli tomu neusne:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan_Jan_2006 Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Já bych to zkusil reklamovat.Určitě jsi za to dal nemalý peníz. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kashty Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Křivě, nekřivě, ta barva jim sakra sekne! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mareka01 Odesláno 14. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. července 2019 Je to křivě = na Tvém místě bych takovou renovaci provedenou výrobcem (!) reklamoval (předpokládám že Tys jim neplatil křivě natištěnými bankovkami.....). Osobní zkušenost: při reklamaci renovace Prim nemá problém vzít hodinky zpět na opravu, bohužel je schopen opravu dělat několikrát a výsledek stejně nemusí být dokonalý. Z tohoto důvodu šly mé renovované Igeny z domu (přestože jejich vzhled je pro mne stále top). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daftra Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Zhruba 2 měsíce zpátky jsem se rozhodl, že bych dal do částečné renovace další Diplomaty s předěláním číselníku a dat.věnce do černé barvy.Poslal jsem mailem dotaz a vyžádal si ceník. Ten mi přišel a ztuhnul jsem úžasem jak v Eltonu napálili ceny. A tak si říkám,že novou korunku bych oželel,sklíčko za 500 Kč, ručky za 2400 Kč taky , vlastně i to oživení zlacení,a že bych nechal vyměnit jen ten číselník a věnec.Poslal jsem si další dotaz,jestli můžu hodinky poslat na výměnu číselníku a věnce a dostalo se mi odpovědi vskutku vyděračské, ano vymění mi za černé, ale musím si nechat udělat kompletní renovaci. Tak jsem se otázal, proč bych měl dávat kopec peněz za komplet renovaci, když ji hodinky nepotřebujó a dnes mi bylo odpovězeno, že takový výměny už Elton dělat nebude, ale budou dělat jen kompletní, aby na to mohli poskytnout záruku, což už mi přišlo jako výmluva a maskování úplně nečeho jinýho.Napsal jsem tedy paní Kmínkové, že žádnou záruku nepotřebuji, že bych rád ten číselník s věncem, ale myslím,že odpověď už žádná nepřijde.A tak to vypadá, že je Po renovaci (ch) v Eltonu.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Já na tom nic vyděračského nevidím a Elton chápu. Nedělají to přece pro radost zákazníkům, ale protože je to živí. Majitelé chtějí zisky, zaměstnanci chtějí výplaty, atd.Kdybych já měl takovou firmu, taky bych se snažil dělat co největší zakázky a naopak eliminovat výměny jedné součástky, okolo které stejně musí tancovat půlka firmy a výsledek je nula. Navíc opravdu nevíš co ti zákazník pošle za hodinky, po sundání ciferníku se vysype hromádka černoty, pak se mu doma zastaví, tak to bude chtít reklamovat, že se mu předtím nikdy nezastavily, atd., atd. Kdo by stál o takový "byznys"? A jistě se najdou i obchodníci, kteří si jen pošlou takovýhle vrak na podobnou výměnu a pak s tím rovnou na aukro.Vždyť každý živnostník/řemeslník/hodinář to dělá stejně, na drobné zakázky dostaneš odpověď "nemám čas". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Tak to vidíš Daftra, ještě že ti to Karlos rozumně vysvětlil. Jsou to v tom Eltonu ale kujóni princmetálový. Esli voni se neradí u zastánce tržního hospodářství, jakéhosi Trautenberka, bo ty si to představuješ jako Kuba, Anče a hajnej, tvl domácí socialismus, ale to ne, holenkové. Holt žádný mínusový rozpočet už nebude.Servis, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daftra Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Njn, nasranej zákazník žádnej zákazník. Už jen to napálení cen. Třeba zlacený ručky ze 750 Kč na 2400 Kč? A to není jediný co tak nasolili. Renovace strojku 68.3 za 3000 Kč Ale já jsem psal,že žádnou záruku nepotřebuju. A že se z pod cifru vysype černota? No vždyť má dnes každej chytrej telefon,tak to vyfotím a pošlu zákazníkovi do mailu,je to tak a tak chceš ? Nechceš? S autem když jdeš do servisu vyměnit řemen, taky ti neudělají rači i výbrus, aby sis nestěžoval, že to netáhneZajímavý, nic ti neprodají, kromě lunety na PS 2. Mám takovej dojem,že si ze sběratelů dělají svoje rukojmí a dojný krávy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dokusan Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Já částečně souhlasím s Karlosem. Prostě chtějí dělat kompletní renovace, který jsou z ekonomického hlediska zajímavější. Ja tomu rozumím a nezbývá než to akceptovat. Ceny mi nepřijdou úplně mimo realitu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Pro srovnání. Kdysi jsem chtěl koupit na číselníku poškozené Glashütte Original Meissen. Tak jsem zavolal do GO, kolik by jako stála výměna toho číselníku. Řekli mi, že to dělají jen s generálkou strojku. Cena: 5000 .... Euro. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miguel Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Vidis to Bert. Cisti ?vydieraci?. Presne ako Prim. Co len to su za firmy, ze idu za ziskom A potom to vysvetli niektorym jednotlivcom. Priatelia, jednoducho zabudate, ze primarnym cielom KAZDEJ spolocnosti je vytvorit zisk. Renovacie idu, stupa dopyt a logicky s tym stupa aj cena. Nic viac, nic menej... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daftra Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Já částečně souhlasím s Karlosem. Prostě chtějí dělat kompletní renovace, který jsou z ekonomického hlediska zajímavější. Ja tomu rozumím a nezbývá než to akceptovat. Ceny mi nepřijdou úplně mimo realitu.Jasně, teď se zákazníci jen pohrnou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alex77 Odesláno 19. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září 2019 Vicemene nelze nez s Karlosem souhlasit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaggy Odesláno 20. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. září 2019 Zajímavý, nic ti neprodají, kromě lunety na PS 2.No predajú ako predaju... sľubujú 4 tyzdne dodanie, cakam uz vyse 3 mesiace... Sent via IPoAC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zmizík Odesláno 20. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. září 2019 Jasně, teď se zákazníci jen pohrnou Vono de jen vo to určit hranici, kdy je někdo zákazník a kdy jen votravnej kverulant. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 20. září 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. září 2019 asi tak Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se