Přejít na obsah

****OMEGA AUTOMATIC GENÉVE****


brasil

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny postižené :baaasmiley:

 

Mam pouze jeden drzý dotaz, zda tyto hodinky za vydraženou cenu 4600 opravdu stojí.

 

Paní bohužel nevyfotila strojek, korunku atd., takže se klepu co mi přijde, šel jsem do rizika :bangin:

 

Navíc jsem student a tyhle peníze jsou pro mě opravdu dost, chci znát názor odborníků.

 

Všem děkuji

 

 

http://www.aukro.cz/show_item.php?item=244579258

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já doufám, že paní spíš moc hodinkám ´´nerozumí´´, tak do toho nechtěla hrabat :sweatdrop:

Jestli to nevyjde, bude neoriginální korunka, strojek radši nechci mluvit a detail na ciferníku... :suicide_anim:

 

Mimochodem nevíte někdo, kde se dá udělat kvalitní renovace takovýchto hodinek Omega?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já doufám, že paní spíš moc hodinkám ´´nerozumí´´, tak do toho nechtěla hrabat :sweatdrop:

Jestli to nevyjde, bude neoriginální korunka, strojek radši nechci mluvit a detail na ciferníku... :suicide_anim:

 

Mimochodem nevíte někdo, kde se dá udělat kvalitní renovace takovýchto hodinek Omega?

 

Mechano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ještě nedorazily, taky si myslim že v té době kopie moc nefrčely,

moc pseudovaťáků tehdy nebylo :lol2:

Tak hlavně jde o to pouzdro a strojek, ty tam nejsou moc dobře vidět,

pouzdro asi nechám přebrousit u pana Brože.

A pánové, vidíte tam někdo, zda je značená korunka? Luštil jsem to s kamarádem,

řekli jsme že spíše ano, ale přítelkyně říkala, že to tam chcem spíš vidět než že to tam je :eek:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus je nosit alespoň celý den, večer odlož a zjisti rezervu chodu. Pokud bude menší než cca 30 hodin, chce to důkladnou revizi. Vyčistit a namazat bych je nechal každopádně, počítej ovšem s částkou kolem 2-3 tisíc.

 

 

No tak to doufám, že takováhle pálka to nebude, protože už takhle jsem těžce přesáhl rozpočet