Přejít na obsah

Servis hodinek po jaké době


Markynin

Doporučené příspěvky

Protože jsem pořád nováček a měl jsem zatím asi 8 hodinek a jelikož jsem navštívil toto forum a stále navštěvuji, tak mě zatím hodinky vydrželi nejdéle tak 5 měsíců, takže to je možná pro mě zbytečná otázka. Každopádně většinou to byly potápky a nyní Armida A7, 300m. Po jaké době se nechávají servisovat, aby vydrželi co nejdéle a co se nechává kontrolovat? Záleží jestli je používám na potápění? A dělá se něco podobného is quatzkama? Nebo tam to není tak nutné? Díky za každé info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 123
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Návštěvník YPO

1x za 2 roky tlaková zkouška = cca 200kč

1x za 5 let GO strojku(rozebrat, vyčistit, namazat, složit, zkontrolovat přesnost) = cca 2500kč

 

levnější než provozovat volvo na zemní plyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U potápek pokud s nimi trávíš aktivní službu jako plavání v bazénu,moře ,třeba tobogány tak se doporučuje servis každé 2 roky.U ostatních hodinek cca za 5 let.A servis by to měl být kompletní vyčištění strojku,výměna těsnění ,promazání a následné složení a seřízení.Ale ruku na srdce,kdo to tak dělá ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen je potřeba mít na zřeteli že se ta setrvačka pořád hýbe,a pokud není správně namazána /olej nemá správné vlastnosti,je zestárlý/,tak setrvačka vydírá kameny uložení.Vím je to za dlouho,ale stokrát nic umořilo vola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

2500kc je palka, zpalzalezi jake jsou to hodinky a jestli se daji sehnat nejake dily, treba pretesneni kde sezenou na Armidy, nechaji poslat z Ciny nebo pasuje z jinych? Je tedy lepsi vlastnit Seika, na ktere se da sehnat kde co nez nejake originaly, ktere ma jen malokdo.