Přejít na obsah


Fotka
* * * - - 19 Hlasů

vybírám káru


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
6606 odpovědí na toto téma

#6481 Lion

Lion

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 277 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Přerov

Publikováno 18.březen.2019 - 22:05

Motor chcípnul a rozsvítila se kontrolka motoru myslím... Každopádně už sem nenastartoval... Starter točil ale nic... V servisu myslím říkal, že byl ohnuty i ventil a pist domlacenej...

Vytočeny asi nebyl, normální okreska

#6482 Roland Sands

Roland Sands

    Megazávislák

  • Member_50
  • 1 036 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Jižní Morava
  • Fanoušek značky:Alpina

Publikováno 18.březen.2019 - 22:08

Mám 5 let/ 100 tisíc km... To prodloužení stojí pár tisíc... Jezdím jen do autorizaku a byl z firemní flotily... Myslím že i v aktuální generaci je stále řetěz... Interval na olej mám 20 tisíc km, ale ofic je tuším 30... Já to měl právě nějak kolem těch 120 na servis a tam se.má měnit i napínak toho řetězu na rozvodech... No a prej byl ještě v toleranci, ale ve 135 se to potkalo... Musel bych se podívat do faktur ale určitě sem nic moc neplatil... Jako novej motor bych si pamatoval

Nový napínak by tomu mohl předejít, pokud by se jednalo pouze o jeho selhání. Pokud byl i vytahanej řetez, tak je novej napínak na 2 věci... Interval na olej je klasika. Jak to budeš řešit teď, necháš napínak pro jistotu při 120tis. vyměnit nebo dle uvážení servisu?



#6483 maama

maama

    remember

  • Member_50
  • 1 057 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Neuvedeno

Publikováno 18.březen.2019 - 22:09

Hm, to zní jakože to není drama. I tak doufám, že mě to nepotká.

#6484 eskimak

eskimak

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 931 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Bratislava
  • Fanoušek značky:Jachting
    Lezenie
    Single Malt

Publikováno 18.březen.2019 - 22:22

Tvl, menit napinak bez vymeny retaze by snad mohol len nejaky fetak, autorizak by to hadam neurobil.

Geckota K1 v29 LE, Chr. Ward C8 Flyer Automatic, Chr. Ward C60 Trident GMT 600, Seiko SKX007, Seiko SNKL45 "Railmaster" mod, Benarus Moray LE 37/50, Seiko Monster orange, Muhle-Glashutte Teutonia Big Date, Customized Seiko SKZ207J1, Citizen BL5250-53L, Casio Protrek PRG-200T-7DR, Prim TV kal. 96, Muhle-Glashutte S.A.R. Rescue Timer, Sinn 144 St SaSeiko SNZH57K1 FFF modRolex Explorer II 16570 blackRolex GMT Master II 116710LNOmega Planet Ocean 2201.50.00, Poljot Traveler 5, Omega Seamaster Professional Co-Axial 2220.80.00, Schaumburg Aquamatic III, Tissot PRS200 Chronograph quartz, Orient FFD0F001W, Lum-Tec M20 18/150, Amsley SUB 300, Hamilton Khaki Navy Regatta automatic, Prometheus Recon 5 200/300, Prometheus Ocean Diver GMT 063/500, Seiko SNM035 LandMonster, Laco Pilot A auto Miyota black

Referencie: eskimak


#6485 Lion

Lion

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 277 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Přerov

Publikováno 18.březen.2019 - 22:41

Nechám to vyměnit... Ta rozvodová sada stojí kolem 5-7 tisíc a je všecko... Nejaky ty kladky, řetěz, napinak apod

#6486 JR_2010

JR_2010

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 885 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Praha
  • Fanoušek značky:focení, staré krásné věci, letadla, QUEEN

Publikováno 18.březen.2019 - 22:55

147 kW motor měl rozvod řemenem



#6487 Roland Sands

Roland Sands

    Megazávislák

  • Member_50
  • 1 036 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Jižní Morava
  • Fanoušek značky:Alpina

Publikováno 18.březen.2019 - 23:11

147 kW motor měl rozvod řemenem

a jsme zase na začátku :lol2:



#6488 JR_2010

JR_2010

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 885 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Praha
  • Fanoušek značky:focení, staré krásné věci, letadla, QUEEN

Publikováno 18.březen.2019 - 23:16

Proč? Já jen, aby bylo jasno, že to asi prostě normálně prdlo, 162 kW má řetěz



#6489 Roland Sands

Roland Sands

    Megazávislák

  • Member_50
  • 1 036 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Jižní Morava
  • Fanoušek značky:Alpina

Publikováno 18.březen.2019 - 23:24

Proč? Já jen, aby bylo jasno, že to asi prostě normálně prdlo, 162 kW má řetěz

našel jsem řetez i na 147kw, tak jak?

https://www.skoda-di...y-cz-35048.html



#6490 JR_2010

JR_2010

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 885 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Praha
  • Fanoušek značky:focení, staré krásné věci, letadla, QUEEN

Publikováno 18.březen.2019 - 23:32

To je ale řetěz dole na klice, jestli se nepletu, v modulu vyvažovacích hřídelí



#6491 Lion

Lion

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 277 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Přerov

Publikováno 18.březen.2019 - 23:46

Toto je ono... https://www.skoda-di...koda-27967.html

#6492 JR_2010

JR_2010

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 885 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Praha
  • Fanoušek značky:focení, staré krásné věci, letadla, QUEEN

Publikováno 18.březen.2019 - 23:58

Aha, nojo, na to jsem zapomněl, to už je ale vlastně veterán :)  To se strkalo do dvojkovýho Superba


Tento příspěvek byl upraven od JR_2010: 18.březen.2019 - 23:59


#6493 eskimak

eskimak

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 931 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Bratislava
  • Fanoušek značky:Jachting
    Lezenie
    Single Malt

Publikováno 19.březen.2019 - 00:07

Rozvody v dvojkovych Superboch sa v tychto casoch menia znacne castejsie ako v trojkovych Superboch. Povedal by som ze na to tazko zabudnut, ak sa clovek v tejto oblasti pohybuje.

Geckota K1 v29 LE, Chr. Ward C8 Flyer Automatic, Chr. Ward C60 Trident GMT 600, Seiko SKX007, Seiko SNKL45 "Railmaster" mod, Benarus Moray LE 37/50, Seiko Monster orange, Muhle-Glashutte Teutonia Big Date, Customized Seiko SKZ207J1, Citizen BL5250-53L, Casio Protrek PRG-200T-7DR, Prim TV kal. 96, Muhle-Glashutte S.A.R. Rescue Timer, Sinn 144 St SaSeiko SNZH57K1 FFF modRolex Explorer II 16570 blackRolex GMT Master II 116710LNOmega Planet Ocean 2201.50.00, Poljot Traveler 5, Omega Seamaster Professional Co-Axial 2220.80.00, Schaumburg Aquamatic III, Tissot PRS200 Chronograph quartz, Orient FFD0F001W, Lum-Tec M20 18/150, Amsley SUB 300, Hamilton Khaki Navy Regatta automatic, Prometheus Recon 5 200/300, Prometheus Ocean Diver GMT 063/500, Seiko SNM035 LandMonster, Laco Pilot A auto Miyota black

Referencie: eskimak


#6494 Lion

Lion

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 277 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Přerov

Publikováno 19.březen.2019 - 00:09

Mno píšou tam 05/2010 až 05/2015... Takže třeba čtyřletý auto...

#6495 JR_2010

JR_2010

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 885 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Praha
  • Fanoušek značky:focení, staré krásné věci, letadla, QUEEN

Publikováno 19.březen.2019 - 00:12

Jasně, to byla nadsázka, já to myslel modelově. On byl ještě motor 147 kW s jiným kódem a tam byl řemen, tuším, že se to cpalo do Octavie RS


Tento příspěvek byl upraven od JR_2010: 19.březen.2019 - 00:13


#6496 matous

matous

    Kandidát závislosti

  • Member_50
  • 398 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž

Publikováno 19.březen.2019 - 13:17

Jasně, to byla nadsázka, já to myslel modelově. On byl ještě motor 147 kW s jiným kódem a tam byl řemen, tuším, že se to cpalo do Octavie RS

Jo byl to tusim motor do faceliftu -08


Sent from my iPhone using Tapatalk

#6497 Lion

Lion

    Megazávislák

  • Member_50
  • 2 277 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Přerov

Publikováno 19.březen.2019 - 13:52

Jojo, tak nějak to bude... Pak tam asi plošně dali řetěz, že to bude nesmrtelný

#6498 A_J

A_J

    Kandidát závislosti

  • Member_50
  • 241 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Žena
  • Bydlí:Praha

Publikováno 22.březen.2019 - 15:09

Jako moje zena. SLK.

 

Díky, SLKčko je v užším výběru, ale tam o manuál člověk skoro nezavadí, ne? A taky mi přijde, že se tam do 400k vejdeš jen tak tak.

 

Když už jsi otrlá ex-majitelka Alfiny, pak by tě nemuselo sundat todle a bude s tim určitě “prdel” — v každém ohledu :)
https://www.sportovn...2-v8-max-vybava

...samozřejmě joke...

Šerifovo SLK nezní jako špatnej nápad.
Krom toho třeba E93 330i, např.: https://www.sportovn...brio-30-i-plzen
Já bych asi šel do klasického coupé E92, taktéž třílitr.
Ani ta Ápětka. Proč ne.

PS: čim jezdíš teď??

Ta E93 je pěkná (když pominu světlý interiér), asi si ji zařadím do hledáčku, díky :) 

 

Stařičkou 147, ale naučila mě víc než dost - třeba opravit závadu hrubou silou a teleskopickým obuškem :D



#6499 sibirnaya

sibirnaya

    RLX4EVER

  • Moderators
  • 13 783 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž
  • Bydlí:Brno
  • Fanoušek značky:RLX4EVER

Publikováno 22.březen.2019 - 17:58

Manualy bejvaj v tech 1,8kach, 3,5 je vobcas.
 
 

#6500 Z. Paul

Z. Paul

    Tik Ťak

  • Member_50
  • 1 705 příspěvků(y)
  • Pohlaví:Muž

Publikováno 26.březen.2019 - 07:15

Zdar chlapi, potřebuji poradit nebo nasměrovat dále:
Situace: shanim dodávku/minivam typu Multivan. Budget je max 250.000 +- par korun. Určení je aby to odvezlo 2-5 lidi, a dalo se tam ve 2 spát (tripy na kolech, lezení, hory, treky apod.). Co bych chtěl jsou vyhřívané sesle vpředu, nezávisle topení a nejlíp 6st. převodovku manuál, víko kufru otevíratelny nahoru. Ostatní je věc kompromisů.

A já vidím zatím 3 možnosti:
1 = multivan T4; jenže jaký motor? 1,9 není moc takže 2,5 a to asi buď 75kw nebo 111kw co mám nacteno. Má/měl někdo? Bojím se, ze skoro 20 let starý auto za chvilku zakážou a nikam nepustí.

2 = multivan T5; za ty prachy to nebude žádná sláva. Motory na vyber ještě horší, 1.9 je fakt výjimečná a 2,5 96kw a 128kw jsou prý průšvih. Na 2.0tdi po Fl asi nedosáhne budget. Pak je otázka jestli nakoupit t5 transporter a "dodělat". Tam jsou ty motory 1.9 více.

3 = úplně jiný auto se spolehlivým motorem v kompaktních rozměrech. Určitě ne snesu hjůndé a renault. A dal moc přehled nemám.

Tak teď jak dal :D

Neříkám nic, ale na má slova dojde.

Mé reference -->zde<--
 

Prim "Šupináč"Vintage Delbana ● Casio G-Shock G7900A-4 ● Citizen Promaster NY-0040 ● Helgray Hornet Bandit ● Casio F-91W 

Seiko SRPA21K1 PADI Special Edition "PEPSI ŽELVY" ● Garmin FORERUNNER 230 HR Premium Yellow ● Garmin FENIX 3 Gray ● 

Vostok Amphibia -  Ну, погоди! Chronomag L. E.