Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

sel bych do superba.. bude mit v kazdem pripade aspon multilink vzadu, ktery je v oktavce POUZE u RS, nebo ctyrkolky

 

+ u 132kW 1.8 TSI, vlecena naprava je do 110kW vcetne. Ale ani ta vlecka neni zadny prusvih, clovek to pozna az na hrane a jenom pokud vi, na co se zamerit a mel moznost to primo porovnat..

 

Jinak muzu potvrdit, ze 135kW nafta+DSG+4x4 bere kolem 7, pri normalni sviznejsi preprave. Da se i pod 6, ale taky jde klidne 8,5...

 

Pokud to chces novy, tak ted koupis v Octavii TDI max 110kW, kvuli nove metodice mereni emisi/spotreby. 140kW v Superbu potrebuje AdBlue, ale novou normu asi dava, ptz je porad v nabidce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do 30-35 ročně. 60% okolo Prahy, 30% dálnice a zbytek na okreskách. 

Kolem Prahy to je Uhříněves - Vysočany a Uhříněves - Stodůlky, ale tohle jezdím po okruhu což beru do dálnice.

 

Auto by využívala i žena, tak si říkám, že Octavka by pro ženskou mohla být lépe ovladatelná oproti Superbu, ale přímé provonání zatím nemám.

Chtěl jsem kombi, ale zaujalo mě tohle: 

 

http://www.autobazar-autopoint.cz/cz/karta/skoda-superb-2-0-tsi-l-k-1-majitel-servisni-knizka-cr/o402573.html

Tvůj nájezd je  na hranici rentability, co se týče rozdílu mezi benzínem a dieslem, já, protože, jak je tady známo, mám odpor k dieslům, bych Ti doporučil benzín. Jestli je zovna tenhle motor v pohodě, to Ti asi napíšou ti, co s ním mají zkušenosti. Superb je každopádně slušné auto, jen je na můj vkus toršku úzké, na své rozměry, je to takový jezevčík a v zatáčkách je to cítit:-). Octavia je taky v pohodě, a pokud nepotřebuješ na zadních sedadlech místo pro Magic Johnsona a pocit, že máš Superb, tak si myslím, že je to lepší volba v porovnání výkon - cena.  Ale já, protože, jak je tady známo, jsme fanouškem (a dlouholetým uživatelem) Subaru, bych Ti doporučil tohle: https://www.tipcars.com/subaru-levorg/kombi/benzin/subaru-levorg-1-6-gt-s-comfort-navi-33760633.html :-). Čistá radost z jízdy, velký kufr included-).

Upraveno uživatelem decebal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kura ten Levorg je krásný auto!

 

Kdyby se tu mihnul roura, co ho nedávno pořídil, bych se optal na pár věcí :)

Hlavně jestli ta 170-koňová jednašestka stačí, myšleno na občasné ?zablbnutí?.

 

Jinak teď taky pomalu ale jistě vybírám nástupce V60. Nejraději bych zůstal u Volva, o což se snažim, ale krom toho zvažuju stejně jako kolega výše Supa/ORS. Kdyby se našel pěknej SII 3.6 poface, asi bych měl svrbění. Jinak ještě nový Mondeo, který mam druhym měsícem půjčený od firmy na projekt - na netu ohlasy smíšený, mě se s tim jezdí celkem dobře (titanium, nafta 132kw, 4x4, automat).

 

Když se dohodnem na protiúčtu, tohle je aktuálně favorit (a né že mi to někdo vyfouknete!). Najeto má víc, než jsem chtěl, ale jinak mu nic zásadního nechybí.

http://selekt.volvocars.cz/cs/used-cars/Volvo/V60/R-DESIGN-AUT-KOUPENO-V-CZ-1maj-s1bjkvp3

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to potvrzuju, měl jsem OIII 2,0 TDI v 4x4 a já jezdil přes sedm, ale ta moje úplně v pohodě pod šest, což mi z pohledu nové Insignie přijde zpětně až neuvěřitelné...

Kdyz jsi u insignie, vtipné mi přijde jak se tady porad mele o koncernu, přitom nova insignia v testech porazí passata kdy chce:) ale to se tady nehodí do krámu:))

Nevim jestli do toho muzu kecat, protože mam nalitano od 23.3 19.000km za 8.4l - pomalu jsem jeste nejel :D

(Mam bloklyho toho chytryho, ale tipuju, ze mu praskne cevka)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kura ten Levorg je krásný auto!

 

Kdyby se tu mihnul roura, co ho nedávno pořídil, bych se optal na pár věcí :)

Hlavně jestli ta 170-koňová jednašestka stačí, myšleno na občasné ?zablbnutí?.

 

Jinak teď taky pomalu ale jistě vybírám nástupce V60. Nejraději bych zůstal u Volva, o což se snažim, ale krom toho zvažuju stejně jako kolega výše Supa/ORS. Kdyby se našel pěknej SII 3.6 poface, asi bych měl svrbění. Jinak ještě nový Mondeo, který mam druhym měsícem půjčený od firmy na projekt - na netu ohlasy smíšený, mě se s tim jezdí celkem dobře (titanium, nafta 132kw, 4x4, automat).

 

Když se dohodnem na protiúčtu, tohle je aktuálně favorit (a né že mi to někdo vyfouknete!). Najeto má víc, než jsem chtěl, ale jinak mu nic zásadního nechybí.

http://selekt.volvocars.cz/cs/used-cars/Volvo/V60/R-DESIGN-AUT-KOUPENO-V-CZ-1maj-s1bjkvp3

ten interiér toho Volva je imho hroznej...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radku, je mi to lito, ale musim dat Gustovi s tim interierem za pravdu.

Horsi jsem snad jeste nemel - tedy vztazeno k tomu, ze uz jsme par let v jedenadvacatem stoleti.

 

Mam V60 sluzebni uz dva roky. Co je tedy pro mne utrpeni?

- ostra hrana stredoveho panelu u prave nohy ridice - vozim tam polstarek, aby mi to neprerizlo nohu v holeni

- je to sakra uzke auto a se spolujezdcem casto bojujeme o loketni operku

- ovladani navigace a vubec entertainment - nechapu, jak v roce 2016 (r.v. meho) se jeste neco tak komplikovaneho a zastaraleho vubec mohlo delat. Nastavovat navigaci odmackavanim kazdeho jednotliveho pismenka pres knofliky - zadat adresu, zvlaste kdyz to potrebujes nekde ve meste rychle je fakt horor

- velikost zavazadelniho prostoru a predevsim jeho tvar/vyuziti - to je tedy take dost nepovedene. Dyk se mi tam sotva vejdou styry basy piva na vikend!

Ma to ale i pozitiva, samozrejme. Jmenoval bych podvozek, jizdni vlastnosti, bezpecnostni prvky a pro mne tvar a pohodli sedacek, coz samozrejme je hodne individualni.

O designu at si kazdy udela obrazek sam. Zezadu jeste jakz takz, predek je z meho pohledu hodne korea...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

+ u 132kW 1.8 TSI, vlecena naprava je do 110kW vcetne. Ale ani ta vlecka neni zadny prusvih, clovek to pozna az na hrane a jenom pokud vi, na co se zamerit a mel moznost to primo porovnat...

.. dovolim si nesouhlasit.. mel jsem viceprvkovou napravu v OII a ted v OIII jen "trubku" a je to teda velkej rozdil..

v primem smeru ok, v zatackach zadek uskakuje.. v tomto smeru velky krok zpet :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, každej to má holt hozený jinak. Vizuálně mi intoš V60 sedí, líbí se. Jsme mrňavý, takže prostorově netrpíme. Navigace je trága, to souhlas, už jsem rezignoval a kapličku displeje pro navigaci používám jako držák na ajfoun s gmaps. Jinak nemam zásadní problém - muziku ženu přes bt, filmy pro kluka a ženu přes dvd. Ovládání samotné je ale trochu archaické, pravda.

 

Ten Levorg se mi začíná líbit čim dál víc!

Jediný co, tak nvm jak CVT. Zkoušel jsem to jednou v A6 a byl to deš. Ačkoliv tohle vesměs chválí.

 

No a nová V60 je naprostá pecka. Nicméně jak finančně, tak hlavně psychologicky bude dlouho za částky, které nejsem ochoten za auto dát.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Maxel: CVT jezdim uz ted 2 roky ve Forynovi XT a nemuzu rict popel... vyhovuje mi a nemam fakt pocit ze bych jel se skutrem... obzvlast rezim S# umi ty kvalty vcelku slusne simulovat.... jinak Levorgem jsem jel a na normalni jezdeni a obcasny zablbnuti je OK. Kdybych nepotreboval vyssi spodek kvuli chalupe tak by byl tez kandidatem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozřejmě, že ne.

Ano, bol. V A4 aj A6. Len verzie bez quatra, najprv len slabsie motory, vrcholne tusim 2.7TDI (kvoli obmedzeniu prenosu krutiaceho momentu).

Este pred rokom ci dvoma bol ako v poslednom aute predavany v A5.

Upraveno uživatelem eskimak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...