Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Mám superba, tam je to u výbavy Active u řidiče standart, s pamětí... U vyšší Style má elektriku i spolujezdec... Personalizace 3 osob stoji 3000 Kč... Ale pokud si to trh žádá, proč ne... Jen mi to přijde divné, obzvlášť u spolujezdce nemít ani tu možnost volby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mám superba, tam je to u výbavy Active u řidiče standart, s pamětí... U vyšší Style má elektriku i spolujezdec... Personalizace 3 osob stoji 3000 Kč... Ale pokud si to trh žádá, proč ne... Jen mi to přijde divné, obzvlášť u spolujezdce nemít ani tu možnost volby

No tak to si ale v inej triede. U Karoqa vidim el. sadadlo s pamatou pri Style za 500e.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, a u Arteona za 1,3 mega to stojí 30000 toz kde je ta logika

Spravne by ale bolo podotknut, ze v tomto pripade sa jedna o masazne sedadlo, ovladane v 14 smeroch. Troska to meni ten priplatok.

Neobhajujem tuto cenovu politiku, len nechapem ten povzdych - vzdy to tak u Europskych aut bolo.

Edit: chyby

Upraveno uživatelem eskimak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

eskimak: hmm, tak nějak standartní sedadlo (podélně, na výšku, sklon sedáku a opěradla a bederní opěrka), mimo masazni funkce... Tak nejak pamatuju elektricky okýnka vzadu za priplatek... To se vetsinou zohlednilo ve stupnich vybavy... Hrk sem hrk tam sem videl naposled ve fabii, tajk me to prekvapilo... V aute, ktere vybavene bude stat 1,5 mega

Upraveno uživatelem Lion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

eskimak: hmm, tak nějak standartní sedadlo (podélně, na výšku, sklon sedáku a opěradla a bederní opěrka), mimo masazni funkce... Tak nejak pamatuju elektricky okýnka vzadu za priplatek... To se vetsinou zohlednilo ve stupnich vybavy... Hrk sem hrk tam sem videl naposled ve fabii, tajk me to prekvapilo... V aute, ktere vybavene bude stat 1,5 mega

Tak ono bude stat 1.5mega preto, ze su tam prave taketo priplatky ;). Ale jasne, chapem. Prekvapilo ma ze to niekoho prekvapilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem ženu naučil jezdit nenalepenou na volantu a nemusíme hrkat sedačkou vůbec :-D Ale chce to jisté výškové předpoklady u obou. Jinak elektrika je parádní - staci jen cudlem prepnout a je hotovo po par sekundach, zejmena pokud je jeden z párů basketbalista a druhý nevidí přes psa na tramvaj. V autem za mega bych to teda chtel

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes bývá standardem, že muž i žena mají každý své auto, tam potom odpadá to otravné hýbání sedačkou... :lol2:

Někdy jezdím jejím (to má el.), ale ona někdy jezdí jedním z mých a to el. nemá tak si to musím otravně napumpovat dolů a dozadu.

Takže ani tři auta u baráku nejsou řešením.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem se tuhle přistihnul, že při předvýběru "nové ojetiny" pro drahou polovičku už taky podvědomě vylučuju modely bez paměti poloh sedačky+volantu, protože tu moju nějaký trouba před lety naučil jezdit nalepenou na čelním skle tak, že by jí airbag hledající cestu vzhůru regulérně zlomil vaz - zatímco já riskuju totéž při pokusu protáhnout hlavu mezi A-sloupkem a její dopředu narafičenou opěrkou... Jinak slušná auta s touhle funkcí si identifikují příslušného řidiče už podle klíčku při odemykání (můj/její), není třeba lovit žádný čudl  :speak_cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...