Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Možná že naletěl marketingu, ale ty docela taky :cheers:, protože máš špatně počty. :)

neexistuje auto které ujede 10.000 km za 3.400 korun na CNG

spotřeba CNG je zhruba 3 až 10kg na 100 km

 

asi to máš spleteno s tím univerzálním základem že na CNG ujedeš kilometr za korunu bych řekl,

ale i tak je potřeba upravit propočet na krásný rozdíl 7.000 ročně, nikoliv 13.600 ročně

 

přitom je nutné si uvědomit že koruna na km s CNG je výsadou spíše malých vozítek, velikost Octavia na CNG

už je spotřeba výše, tuším že to vychází okolo 1,20 na kilometr, pak je rozdíl pouze 5.000 korun za rok

dosazeno do výše uvedeného srovnání

neco nechapu nebo tvuj presny vypocet vychazi pro CNG jeste vyrazne hur nez muj optimisticky odhad od boku? :)

...jinak koncim, fanousci CNG a 3valcovych motoru at si koupi VW a jsou spokojeni.

 

ja mam u auta jako preference bezpecnost a pohodli.

bezpecnost = pri narazu ze mne nebude kaše z cinskych plastu + predjedu tratktor za par sekund a ne za 3 minuty

pohodli = po 1500 km nebudu hledat chiropraktika a 2 dny se z toho zazitku sbirat

...a pak az je TCO (jehoz mensi soucasti je spotreba)

 

Pokud nekdo myslenky o novem aute zacina u spotreby, tak je ale uplne mimo. Za tim si stojim a na tom trvam :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tady to pomerovani s nizkou spotrebou nikdy vlastne nepochopil a nevim, z ceho to prameni... Upgrade je pak jeste zapojeni nejake performance historky do celyho pribehu. ?Moje Oktavka RS v nafte jezdi za 8 a pojel jsem s tim minulej tejden i em trojku? :-))))

Amen :-))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tady to pomerovani s nizkou spotrebou nikdy vlastne nepochopil a nevim, z ceho to prameni... Upgrade je pak jeste zapojeni nejake performance historky do celyho pribehu. ?Moje Oktavka RS v nafte jezdi za 8 a pojel jsem s tim minulej tejden i em trojku? :-))))

 

Však ono je to s tou M3 reálné, třeba když se veze na podvalu, tak jí dáš i se Smartem, ale ty okolnosti už se v těch historkách většinou jaksi vytrácí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerozumiem presne tomu, preco v zasade odmietate, ze relativne "silny" motor moze mat relativne "nizku" spotrebu...teda hovorim o nafte a "a priori" to zhadzujete na vymysly a hranie sa na co najnizsiu spotrebu.

Moja pani ma na benzine 9,1, ked do toho sadnem ja, tak to ide na 10-11. Ale na mojom ropakovi jazdim pod 7, ked chcem, tak pod 6.

A ked dosekam travu, tak vam cvaknem fotku pocitaca bez nulovania od noveho auta. Jasne, co porovnavame? Diesel dvojliter, alebo benzin trojliter?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi auto žere 10 litru, ale na to pojizdeni to neresim. Ale vsichni kolem me se predhani v tom, jestli jim to žere 6, anebo už pod 6. Je to takovej stripek do mozaiky typu "na televizi nekoukam a kdyztak jen na ČT2, nevolim ANO ani Zemana, beham maratony, nemam Facebook, čtu Paula Coelha, normalni rádio neposloucham, nežeru lepek, nakupuju lokalni suroviny na trhu........a uplne vole v pohode mi auto dělá pod 6 litrů, takže pohoda a veget"

Se smeju tak ze mam strach ze mi rupnou stehy :D

 

Jinak k tematu spotreby... Ted sem dost jezdil v subaru XV - dvoulitr benal atmosfera(150k) s CVT. A prisaham ze jestli se jeste nekdo zepta proc to zere tolik, ze jim oktavka zere min, tak budu asi vrazdit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejne to je dost...

.. me je ta hodnota u zadku, ale jako prijemny bonus to je, zvlast kdyz se rozhodne necitim jako brzda provozu..

 

edt.: .. jinak oktavka ma samozrejme daleko k dokonalosti, je mraky lepsich aut.. ale ukaz mi jediny povoz s lepsim pomerem cena/vykon/servis/opetovny prodej...

Upraveno uživatelem montemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...