Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Update dnesniho dne:

Natukl jsem myslenku, ze prece sto tisic za benzin neni zas takovy rozdil, a jestli by to neslo jeste zvazit A vybirat z novych variant 2,0 benzin a 2,2 nafta.  Vysledek - bude se to tedy zvazovat, nebylo to uplne smetene ze stolu :-D 

Jednani top managementu probehne zitra, tedy vysledek bych sem mohl snad zitra napsat. Jestli teda vubec jo / ne pripadne jaka verze.

 

Tak mi drzte palce. Kvuli tomuhle bych pak snad uz nikdy nedal vypoved - myslim si, ze tohle dobre vedi, takze mi to trosku pomaha :)

Kdyby to holt nevyslo, druhe auto (pro me prvni, stavajici forester by zustal zene) budu resit na jare a to bych tu zase prudil s nejakou ekonomickou variantou ... Stary defender, jeep Jimny.. Podle toho, kolik by zbylo penez.

 

Edit na soozeho:  Velka vyhoda letosniho modelu je pro me LED svetla, navigace v zakladu, pry pohodli (ale nevim sedel jsem jen v nove verzi), a taky sundani hard topu na 8 sroubu. Predni cast uplne bez sroubu.

Upraveno uživatelem mAra_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedá se než souhlasit. Podle mě JL tak trochu SUVčkovatí. Na silnici bude určitě lepší, ale jestli v terénu? spíš bych řekl, že ne. Už jenom 8 st. převodovka se mi úplně do terénu nezdá. K takovému se mi spíš hodí trochu sparťanský interiér, co nejjednodušší žádnej luxus a přehnaný pohodlí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ledky taky výhoda. I když svítí v pohodě i ten starej. Jak řikám, rozumnější je asi ten novej, kor na firmu. Systém sundavání střechy je myslim furt stejnej ne? Předek schodíš bez nářadí za pět minut, zadek osum torxů... Ale popravdě zezačátku sem s tim blbnul, dveře pryč, sklopit přední okno, plátěná střecha... Teď se už dva měsíce přemlouvám sundat stan a se střechou nemanipuloval asi dva roky. Dneska bych asi ani tu plátěnou střechu nepotřeboval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mAra_: Fakt ti príde dobrý nápad na ročný nájazd 40k km kupovať offroad? Podľa mňa ťa to bude baviť tak rok-dva, potom ho hodíš niekam do škarpy. Nerýpem, ale na offroadoch jazdím pomerne dosť a na asfalte to veľká zábava nie je, najmä kvôli vysokým pneumatikám. 40k km ročne je podľa mňa masochizmus, občas nebezpečný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Update dnesniho dne:

Natukl jsem myslenku, ze prece sto tisic za benzin neni zas takovy rozdil, a jestli by to neslo jeste zvazit A vybirat z novych variant 2,0 benzin a 2,2 nafta.  Vysledek - bude se to tedy zvazovat, nebylo to uplne smetene ze stolu :-D 

Jednani top managementu probehne zitra, tedy vysledek bych sem mohl snad zitra napsat. Jestli teda vubec jo / ne pripadne jaka verze.

 

Tak mi drzte palce. Kvuli tomuhle bych pak snad uz nikdy nedal vypoved - myslim si, ze tohle dobre vedi, takze mi to trosku pomaha :)

Kdyby to holt nevyslo, druhe auto (pro me prvni, stavajici forester by zustal zene) budu resit na jare a to bych tu zase prudil s nejakou ekonomickou variantou ... Stary defender, jeep Jimny.. Podle toho, kolik by zbylo penez.

 

Edit na soozeho:  Velka vyhoda letosniho modelu je pro me LED svetla, navigace v zakladu, pry pohodli (ale nevim sedel jsem jen v nove verzi), a taky sundani hard topu na 8 sroubu. Predni cast uplne bez sroubu.

Led světla v JK nejsou, musí se dokoupit ty v základu stojí za prd. Navigaci jsem měl bez příplatku. Hard top je taky na 8 šroubech a přední bez šroubů, to je stejný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu navigaci jsem myslel ze v zakladu nebyla - moje chyba - totez jako ta strecha.  

Jinak pro wawrika : Jednak se mi to libi a chcu to, za druhe ted stavim barak na takovem miste, ze bez lepsi ctyrkolky  se tam v zime nedostanu, takze trochu i nutnost (ale hlavni je stejne bod jedna).

Upraveno uživatelem mAra_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V interieru se me libi, ze obe verze maji Jezisovo madlo :) Jinak navigaci v serii neres, to bude obyc on route, stejne budes koukat do mobilu na off cesty :)

A to co rika Wawrik je pravda, na takovej rocni najezd mej v zaloze jeste nejakej osobak.

A nebourej :) 

https://www.garaz.cz/clanek/fiat-panda-a-jeep-wrangler-naprosto-selhali-v-crash-testech-21000651?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

Upraveno uživatelem TLD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rozumný to neni určitě, to je asi tak nějak jasný... Jinak, tak 90% toho stejně objezdim nejvyššim a nejdelšim sprinterem, a proti tomu je to ideální autíčko do města. A i nepatrně pohodlnější... Mně zas nic neříkaj sporťáky, bavoráky, i když vim že jsou to objektivně na silnici lepší auta. Každej si vybere podle sebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako jednoduchou čtyřkolku jsem koupil forestera minulý rok. Takové auto už mám a dalsi takové nehledám. Btw vitara má k smrti malý kufr. Tam bych dva kavkazaky nedal (Vlastně ani jednoho).

Vím, že wrangler asi není ideální cestovní auto, ale prostě se mi líbí a to mi jako důvod k pořízení stačí.

Dám sem pak samozřejmě vědět, jak jsem dopadl. Díky všem za rady a tipy.

Upraveno uživatelem mAra_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Update dnesniho dne:

Natukl jsem myslenku, ze prece sto tisic za benzin neni zas takovy rozdil, a jestli by to neslo jeste zvazit A vybirat z novych variant 2,0 benzin a 2,2 nafta.  Vysledek - bude se to tedy zvazovat, nebylo to uplne smetene ze stolu :-D 

Jednani top managementu probehne zitra, tedy vysledek bych sem mohl snad zitra napsat. Jestli teda vubec jo / ne pripadne jaka verze.

 

Tak mi drzte palce. Kvuli tomuhle bych pak snad uz nikdy nedal vypoved - myslim si, ze tohle dobre vedi, takze mi to trosku pomaha :)

Kdyby to holt nevyslo, druhe auto (pro me prvni, stavajici forester by zustal zene) budu resit na jare a to bych tu zase prudil s nejakou ekonomickou variantou ... Stary defender, jeep Jimny.. Podle toho, kolik by zbylo penez.

 

Edit na soozeho:  Velka vyhoda letosniho modelu je pro me LED svetla, navigace v zakladu, pry pohodli (ale nevim sedel jsem jen v nove verzi), a taky sundani hard topu na 8 sroubu. Predni cast uplne bez sroubu.

 

 

Koukám, že u Vás ve firmě řešíte dost netypické služebáky, když to srovnám s koncernem tak obzvlášt  :lol2:  Jinak musíš být velký nadšenec když jsi ochoten s tímto jezdit 40tkm/rok. Klobouk dolůpřed tvým nadšením a před firmou, která ti to chce koupit...asi ví co na tebe platí. Přeji ať ti to dopadne  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mAra_: Fakt ti príde dobrý nápad na ročný nájazd 40k km kupovať offroad? Podľa mňa ťa to bude baviť tak rok-dva, potom ho hodíš niekam do škarpy. Nerýpem, ale na offroadoch jazdím pomerne dosť a na asfalte to veľká zábava nie je, najmä kvôli vysokým pneumatikám. 40k km ročne je podľa mňa masochizmus, občas nebezpečný.

V kilíčku jako prd :D , v kostitřasu nevím -_-, ale všichni co dojedou někam na dovču podobným offem (WR, Def, apod.) mají můj obdiv :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu nájezdu s Wranglerem. Pokud jezdíš 100 - 150 km za den, tak v pohodě, ale 1400 km do Itálie v kuse bych s tím teda nejel.

Taky záleží jak jezdíš jestli honíš na silnici každou minutu tak na to to rozhodně není. Rozbitý silnice taky nejsou nic pohodlnýho, 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...