uff Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Diky, Tome. Zavolam ti v utery. To FRko bude jak obyc oktavka, ne? Nebo to umi stejnej zvuk jako ta Cupra v tom Cupra modu? Samo je Cupra pro zenu nesmysl, ale v novym dzobu nemam jistotu, ze bude moct jezdit se sluzebakem (coz bych samo nejradeji) a kdyz to tak vyjde, tak at mame druhy auto aspon trosku EMOCION. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 6. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. července 2019 Hele, de vo budget, najezd a pozadavky. A samolitr akceptovat mensi vymrdavky ze strany prodejce. A koupit si velkej tarif u cebie.Nevim, jestli se neco nezmenilo, ale Cebia prece nevidi za hranice, ne? To co jsem zatim z ojetin videl, bylo fakt hodne spatne. Uplne si rikam, ze jsem poustel miatu za hubicku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Diky, Tome. Zavolam ti v utery. To FRko bude jak obyc oktavka, ne? Nebo to umi stejnej zvuk jako ta Cupra v tom Cupra modu? Samo je Cupra pro zenu nesmysl, ale v novym dzobu nemam jistotu, ze bude moct jezdit se sluzebakem (coz bych samo nejradeji) a kdyz to tak vyjde, tak at mame druhy auto aspon trosku EMOCION. Ten "zvuk" u cupry je normální vibrátor pod předním oknem. Pokud ho má i FR, dá se jeho intenzita nastavit libovolně přes diagnostiku. Já to komplet vypnul, protože je to umělý a otravný. Navíc ten zvuk jde jen do kabiny. Zvenku je pořád stejnej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 (upraveno) Ten "zvuk" u cupry je normální vibrátor pod předním oknem. Pokud ho má i FR, dá se jeho intenzita nastavit libovolně přes diagnostiku. Já to komplet vypnul, protože je to umělý a otravný. Navíc ten zvuk jde jen do kabiny. Zvenku je pořád stejnej.přesně, takhle to ma i RSo... FRko je na tom výkonem motoru lepe než obyc oktavka... Upraveno 7. července 2019 uživatelem Gustaf Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 přesně, takhle to ma i RSo... FRko je na tom výkonem motoru lepe než obyc oktavka...Musím říct, že Leon FR s 1,8 TSI je bomba auto. A dokonce i s tou 1,4 TSI je výborný. Ten motor je lehkej, takže je řízení fakt zábavný. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Diky, Tome. Zavolam ti v utery. To FRko bude jak obyc oktavka, ne? Nebo to umi stejnej zvuk jako ta Cupra v tom Cupra modu? Samo je Cupra pro zenu nesmysl, ale v novym dzobu nemam jistotu, ze bude moct jezdit se sluzebakem (coz bych samo nejradeji) a kdyz to tak vyjde, tak at mame druhy auto aspon trosku EMOCION. A co Subaru levorg? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Levorg s variatorem me nebere, navic nelibi ani interier. Co koukam, tak FR asi s 1.5 TSI, cenove jeste na pohodu. 1.4 uz se asi vubec nedela. Jinak ta CUPRA ma pry i realny zvuk zezadu od vyfuku a ne jako ta ficura u RSa, rikal majitel. Ale asi kecal a machroval. Nicmene v kombinaci s 300 PS to fakt jelo trosku jinak nez muj sluzebni naftak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSch Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Co novej Proceed v GT? Zkoušel jsem a bez chyby za ten peníz. Na mě už to teda bylo dost tvrdý, ale já jsem zhejčkanej z S Maxe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Cigi Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Leon se teď prodává i se zajímavým motorem 2.0 TSI (140 kW a 320 Nm)... Takové auto na polovině cesty mezi klasickým Leonem a Cuprou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 (upraveno) Leon je fajn auto. SEATu to pomohlo se konečně dostat z hrobu. Sice jen někam na balancování o klinické smrti, ale i tak je to pro tuto značku úspěch, o kterém si mohla 6 let zpět nechat jenom zdát. Máme mezi pobočkami právě i SEAT a za poslední roky to začíná vypadat, že se z pozice outletové značky začínají posouvat aspoň někam k "koupím si to aspoň proto, že to nemá každej". Nicméně co se týče rozumného nákupu, tak se SEAT s ostatními ve VW Group nedá srovnávat. Pokud proti Leonu postavím Golf GTI, GTI TCR, Clubsport nebo "R", tak je to jako postavit srovnatelně drahé Seiko vedle Omegy. Na první pohled vypadají parametry podobně, ale ve finále bude SEAT dobrá volba jen pro hipíky jak vyčnívat z davu. Jiný důvod pro koupi tu není ... Upraveno 7. července 2019 uživatelem Tomas_2002 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-72 Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Leon je fajn auto. SEATu to pomohlo se konečně dostat z hrobu. Sice jen někam na balancování o klinické smrti, ale i tak je to pro tuto značku úspěch, o kterém si mohla 6 let zpět nechat jenom zdát. Máme mezi pobočkami právě i SEAT a za poslední roky to začíná vypadat, že se z pozice outletové značky začínají posouvat aspoň někam k "koupím si to aspoň proto, že to nemá každej". Nicméně co se týče rozumného nákupu, tak se SEAT s ostatními ve VW Group nedá srovnávat. Pokud proti Leonu postavím Golf GTI, GTI TCR, Clubsport nebo "R", tak je to jako postavit srovnatelně drahé Seiko vedle Omegy. Na první pohled vypadají parametry podobně, ale ve finále bude SEAT dobrá volba jen pro hipíky jak vyčnívat z davu. Jiný důvod pro koupi tu není ... Toto je zajímavá informace Někdo tu zmiňoval i Škodovku RSku. Zvažuji na stará kolena nákup auta a právě to RSko v 2,0 TSI (nějaká ta půl roku stará předváděčka) mi leží v hlavě Tak nějak stále přemýšlím, zda vyměnit Kugu za Kugu.....nebo se ještě trochu povozit a vzít RSko.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Toto je zajímavá informace Někdo tu zmiňoval i Škodovku RSku. Zvažuji na stará kolena nákup auta a právě to RSko v 2,0 TSI (nějaká ta půl roku stará předváděčka) mi leží v hlavě Tak nějak stále přemýšlím, zda vyměnit Kugu za Kugu.....nebo se ještě trochu povozit a vzít RSko....s RS se, v pravém slova smyslu, nepovozíš. Ta Cupra bude lepší nebo pokud nejsi afektovaný tak i30N. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Levorg s variatorem me nebere, navic nelibi ani interier. Co koukam, tak FR asi s 1.5 TSI, cenove jeste na pohodu. 1.4 uz se asi vubec nedela. Jinak ta CUPRA ma pry i realny zvuk zezadu od vyfuku a ne jako ta ficura u RSa, rikal majitel. Ale asi kecal a machroval. Nicmene v kombinaci s 300 PS to fakt jelo trosku jinak nez muj sluzebni naftak. Tak, majitelem Cupry 290 jsem skoro 2 roky a můžu na holej pupek odpřisáhnout, že to zvenku žádnej extra zvuk nemá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 7. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2019 Holej pupek se mi zda u chlapa tvyho veku neverohodnej. Ale dekuju! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-72 Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2019 s RS se, v pravém slova smyslu, nepovozíš. Ta Cupra bude lepší nebo pokud nejsi afektovaný tak i30N. No, ale občas potřebuji svézt své nebo manželčiny rodiče. Nejsem si jist, zda tu Cupru osmdesátníci ocení ;-) To RS mi přijde více univerzální... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2019 No, ale občas potřebuji svézt své nebo manželčiny rodiče. Nejsem si jist, zda tu Cupru osmdesátníci ocení ;-) To RS mi přijde více univerzální...Podle mě rozdíl nepoznají. Já používám cupru jako rodinný auto, často vozím babi s dědou a nikdy si nikdo nestěžoval. Jen to chce nemít skořepiny, ale normální sedačky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bells Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2019 Leon je fajn auto. SEATu to pomohlo se konečně dostat z hrobu. Sice jen někam na balancování o klinické smrti, ale i tak je to pro tuto značku úspěch, o kterém si mohla 6 let zpět nechat jenom zdát. Máme mezi pobočkami právě i SEAT a za poslední roky to začíná vypadat, že se z pozice outletové značky začínají posouvat aspoň někam k "koupím si to aspoň proto, že to nemá každej". Nicméně co se týče rozumného nákupu, tak se SEAT s ostatními ve VW Group nedá srovnávat. Pokud proti Leonu postavím Golf GTI, GTI TCR, Clubsport nebo "R", tak je to jako postavit srovnatelně drahé Seiko vedle Omegy. Na první pohled vypadají parametry podobně, ale ve finále bude SEAT dobrá volba jen pro hipíky jak vyčnívat z davu. Jiný důvod pro koupi tu není ... Hele čtu to už asi po páté a prostě mi to nedá, proč myslíš, že se nedá srovnávat? Vím, že máš samozřejmě pozitivnější vztah k VW, ale že by se nedalo srovnávat, proč ne? A vůbec to nereb jako nějaké rytí, nebo tak něco, vážně mě to zajímá, respektive mi třeba dojde co mi uniká, protože za mě je Cupra s GTI a dalšími srovnatelná úplně v pohodě. Jasně, co se týče interiéru, tak tam bude VW vždy výš, tak to v té hiearchii musí být, ale taky je Seat o to levnější a jinak je vše defakto stejné.PS: Jsem očividně mezi hipíky, co vyčnívají z davu, ale tak nějak to vlastně i mám Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2019 Hele je to kombinace mezi tradicí, kvalitou a designem. Tam, kde VW jde vývojem sportovních verzí svého modelu Golf, někde od roku 1986 modely GTI, VR6, R32, R, Clubosport nebo GTI TCR tam se SEAT pořád hledá. Chvíli má ty auta buclatý jako kopačák, chvíli hranatý, jindy zas úplně jiný. Neříkám, že jsou to špatný auta, ale prodeje jasně napovídají tomu, že lidé nejsou ochotní akceptovat jejich cenu, když za příplatek dejme tomu 10-15% máš VW. Podobným způsobem lidé neakceptovali model Phaeton. Ano, ono to mělo stejnou techniku, motory a výbavy jako AUDI A8, ale stačilo připlatit 15% a už jsi měl opravdovou AUDI A8. Stejně tak když postavíš vedle sebe Leona Cupru a Golf "R", tak to erko na sebe bude strhávat veškerou pozornost. Za tou Cuprou se podívají nadšenci a lidé co ví co je to za auto. Neříkám, že se SEATu v budoucnu nemůže podařit vybudouvat "Cupra" kult jako se to podařilo s modelem GTI, ale v dohledné době to prostě nebude ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2019 (upraveno) Hele, nechci úplně rejpat, ale rozdíl mezi cenou srovnatelně vybavené Cupry a GTI je podstatně vyšší, než 10-15%. Navíc Cupru můžeš mít v kombíku, u vw jedině R a to je zas cenově o podstatný kus dál.A tvoje tvrzení o Phaetonu a A8 je úplně mimo mísu. Ta auta totiž stejnou techniku neměla. Phaeton byl na platformě D1, kterou sdílel s Bentley. A8 byla o dost jiná, sdílely spolu hlavně motory. Upraveno 8. července 2019 uživatelem sibirnaya Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 8. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2019 Když jsem to počítal naposledy, tak byl rozdíl opravdu max 10%-15%. Ano, je to dáno tím, že u VW bylo možné využít bonus pro podnikatele, bonus za protiúčet a bonus na nové objednávky (dohromady více než 100.000,- Kč a i slevu z marže lze dostat u VW vyšší než u SEAT), ale takto má VW nastavenou cenotvorbu již od nepaměti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se