Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Diky, Tome. Zavolam ti v utery.

To FRko bude jak obyc oktavka, ne? Nebo to umi stejnej zvuk jako ta Cupra v tom Cupra modu? Samo je Cupra pro zenu nesmysl, ale v novym dzobu nemam jistotu, ze bude moct jezdit se sluzebakem (coz bych samo nejradeji) a kdyz to tak vyjde, tak at mame druhy auto aspon trosku EMOCION. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Hele, de vo budget, najezd a pozadavky. A samolitr akceptovat mensi vymrdavky ze strany prodejce. A koupit si velkej tarif u cebie.

Nevim, jestli se neco nezmenilo, ale Cebia prece nevidi za hranice, ne? To co jsem zatim z ojetin videl, bylo fakt hodne spatne. Uplne si rikam, ze jsem poustel miatu za hubicku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky, Tome. Zavolam ti v utery.

To FRko bude jak obyc oktavka, ne? Nebo to umi stejnej zvuk jako ta Cupra v tom Cupra modu? Samo je Cupra pro zenu nesmysl, ale v novym dzobu nemam jistotu, ze bude moct jezdit se sluzebakem (coz bych samo nejradeji) a kdyz to tak vyjde, tak at mame druhy auto aspon trosku EMOCION. :)

Ten "zvuk" u cupry je normální vibrátor pod předním oknem. Pokud ho má i FR, dá se jeho intenzita nastavit libovolně přes diagnostiku. Já to komplet vypnul, protože je to umělý a otravný. Navíc ten zvuk jde jen do kabiny. Zvenku je pořád stejnej.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ten "zvuk" u cupry je normální vibrátor pod předním oknem. Pokud ho má i FR, dá se jeho intenzita nastavit libovolně přes diagnostiku. Já to komplet vypnul, protože je to umělý a otravný. Navíc ten zvuk jde jen do kabiny. Zvenku je pořád stejnej.

přesně, takhle to ma i RSo...

 

FRko je na tom výkonem motoru lepe než obyc oktavka...

Upraveno uživatelem Gustaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky, Tome. Zavolam ti v utery.

To FRko bude jak obyc oktavka, ne? Nebo to umi stejnej zvuk jako ta Cupra v tom Cupra modu? Samo je Cupra pro zenu nesmysl, ale v novym dzobu nemam jistotu, ze bude moct jezdit se sluzebakem (coz bych samo nejradeji) a kdyz to tak vyjde, tak at mame druhy auto aspon trosku EMOCION. :)

A co Subaru levorg?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Levorg s variatorem me nebere, navic nelibi ani interier.

Co koukam, tak FR asi s 1.5 TSI, cenove jeste na pohodu. 1.4 uz se asi vubec nedela. Jinak ta CUPRA ma pry i realny zvuk zezadu od vyfuku a ne jako ta ficura u RSa, rikal majitel. Ale asi kecal a machroval. Nicmene v kombinaci s 300 PS to fakt jelo trosku jinak nez muj sluzebni naftak. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leon je fajn auto. SEATu to pomohlo se konečně dostat z hrobu. Sice jen někam na balancování o klinické smrti, ale i tak je to pro tuto značku úspěch, o kterém si mohla 6 let zpět nechat jenom zdát. Máme mezi pobočkami právě i SEAT a za poslední roky  to začíná vypadat, že se z pozice outletové značky začínají posouvat aspoň někam k "koupím si to aspoň proto, že to nemá každej".

 

Nicméně co se týče rozumného nákupu, tak se SEAT s ostatními ve VW Group nedá srovnávat. Pokud proti Leonu postavím Golf GTI, GTI TCR, Clubsport nebo "R", tak je to jako postavit srovnatelně drahé Seiko vedle Omegy. Na první pohled vypadají parametry podobně, ale ve finále bude SEAT dobrá volba jen pro hipíky jak vyčnívat z davu. Jiný důvod pro koupi tu není ...

Upraveno uživatelem Tomas_2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leon je fajn auto. SEATu to pomohlo se konečně dostat z hrobu. Sice jen někam na balancování o klinické smrti, ale i tak je to pro tuto značku úspěch, o kterém si mohla 6 let zpět nechat jenom zdát. Máme mezi pobočkami právě i SEAT a za poslední roky  to začíná vypadat, že se z pozice outletové značky začínají posouvat aspoň někam k "koupím si to aspoň proto, že to nemá každej".

 

Nicméně co se týče rozumného nákupu, tak se SEAT s ostatními ve VW Group nedá srovnávat. Pokud proti Leonu postavím Golf GTI, GTI TCR, Clubsport nebo "R", tak je to jako postavit srovnatelně drahé Seiko vedle Omegy. Na první pohled vypadají parametry podobně, ale ve finále bude SEAT dobrá volba jen pro hipíky jak vyčnívat z davu. Jiný důvod pro koupi tu není ...

 

Toto je zajímavá informace :)

 

Někdo tu zmiňoval i Škodovku RSku. Zvažuji na stará kolena nákup auta a právě to RSko v 2,0 TSI (nějaká ta půl roku stará předváděčka) mi leží v hlavě :)

 

Tak nějak stále přemýšlím, zda vyměnit Kugu za Kugu.....nebo se ještě trochu povozit :D a vzít RSko....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je zajímavá informace :)

 

Někdo tu zmiňoval i Škodovku RSku. Zvažuji na stará kolena nákup auta a právě to RSko v 2,0 TSI (nějaká ta půl roku stará předváděčka) mi leží v hlavě :)

 

Tak nějak stále přemýšlím, zda vyměnit Kugu za Kugu.....nebo se ještě trochu povozit :D a vzít RSko....

s RS se, v pravém slova smyslu, nepovozíš. Ta Cupra bude lepší nebo pokud nejsi afektovaný tak i30N. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Levorg s variatorem me nebere, navic nelibi ani interier.

Co koukam, tak FR asi s 1.5 TSI, cenove jeste na pohodu. 1.4 uz se asi vubec nedela. Jinak ta CUPRA ma pry i realny zvuk zezadu od vyfuku a ne jako ta ficura u RSa, rikal majitel. Ale asi kecal a machroval. Nicmene v kombinaci s 300 PS to fakt jelo trosku jinak nez muj sluzebni naftak. :)

Tak, majitelem Cupry 290 jsem skoro 2 roky a můžu na holej pupek odpřisáhnout, že to zvenku žádnej extra zvuk nemá.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s RS se, v pravém slova smyslu, nepovozíš. Ta Cupra bude lepší nebo pokud nejsi afektovaný tak i30N. 

No, ale občas potřebuji svézt své nebo manželčiny rodiče. Nejsem si jist, zda tu Cupru osmdesátníci ocení ;-)

 

To RS mi přijde více univerzální...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ale občas potřebuji svézt své nebo manželčiny rodiče. Nejsem si jist, zda tu Cupru osmdesátníci ocení ;-)

 

To RS mi přijde více univerzální...

Podle mě rozdíl nepoznají. Já používám cupru jako rodinný auto, často vozím babi s dědou a nikdy si nikdo nestěžoval. Jen to chce nemít skořepiny, ale normální sedačky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leon je fajn auto. SEATu to pomohlo se konečně dostat z hrobu. Sice jen někam na balancování o klinické smrti, ale i tak je to pro tuto značku úspěch, o kterém si mohla 6 let zpět nechat jenom zdát. Máme mezi pobočkami právě i SEAT a za poslední roky  to začíná vypadat, že se z pozice outletové značky začínají posouvat aspoň někam k "koupím si to aspoň proto, že to nemá každej".

 

Nicméně co se týče rozumného nákupu, tak se SEAT s ostatními ve VW Group nedá srovnávat. Pokud proti Leonu postavím Golf GTI, GTI TCR, Clubsport nebo "R", tak je to jako postavit srovnatelně drahé Seiko vedle Omegy. Na první pohled vypadají parametry podobně, ale ve finále bude SEAT dobrá volba jen pro hipíky jak vyčnívat z davu. Jiný důvod pro koupi tu není ...

 

Hele čtu to už asi po páté a prostě mi to nedá, proč myslíš, že se nedá srovnávat? Vím, že máš samozřejmě pozitivnější vztah k VW, ale že by se nedalo srovnávat, proč ne? A vůbec to nereb jako nějaké rytí, nebo tak něco, vážně mě to zajímá, respektive mi třeba dojde co mi uniká, protože za mě je Cupra s GTI a dalšími srovnatelná úplně v pohodě. Jasně, co se týče interiéru, tak tam bude VW vždy výš, tak to v té hiearchii musí být, ale taky je Seat o to levnější a jinak je vše defakto stejné.

PS: Jsem očividně mezi hipíky, co vyčnívají z davu, ale tak nějak to vlastně i mám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele je to kombinace mezi tradicí, kvalitou a designem. Tam, kde VW jde vývojem sportovních verzí svého modelu Golf, někde od roku 1986 modely GTI, VR6, R32, R, Clubosport nebo GTI TCR tam se SEAT pořád hledá. Chvíli má ty auta buclatý jako kopačák, chvíli hranatý, jindy zas úplně jiný. 

 

Neříkám, že jsou to špatný auta, ale prodeje jasně napovídají tomu, že lidé nejsou ochotní akceptovat jejich cenu, když za příplatek dejme tomu 10-15% máš VW. 

 

Podobným způsobem lidé neakceptovali model Phaeton. Ano, ono to mělo stejnou techniku, motory a výbavy jako AUDI A8, ale stačilo připlatit 15% a už jsi měl opravdovou AUDI A8.

 

Stejně tak když postavíš vedle sebe Leona Cupru a Golf "R", tak to erko na sebe bude strhávat veškerou pozornost. Za tou Cuprou se podívají nadšenci a lidé co ví co je to za auto. 

 

Neříkám, že se SEATu v budoucnu nemůže podařit vybudouvat "Cupra" kult jako se to podařilo s modelem GTI, ale v dohledné době to prostě nebude ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, nechci úplně rejpat, ale rozdíl mezi cenou srovnatelně vybavené Cupry a GTI je podstatně vyšší, než 10-15%. Navíc Cupru můžeš mít v kombíku, u vw jedině R a to je zas cenově o podstatný kus dál.
A tvoje tvrzení o Phaetonu a A8 je úplně mimo mísu. Ta auta totiž stejnou techniku neměla. Phaeton byl na platformě D1, kterou sdílel s Bentley. A8 byla o dost jiná, sdílely spolu hlavně motory.

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem to počítal naposledy,  tak byl rozdíl opravdu max 10%-15%. Ano, je to dáno tím, že u VW bylo možné využít bonus pro podnikatele, bonus za protiúčet a bonus na nové objednávky (dohromady více než 100.000,- Kč a i slevu z marže lze dostat u VW vyšší než u SEAT), ale takto má VW nastavenou cenotvorbu již od nepaměti. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...