Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Tak ještě přemýšlím o Volvu V70 / V50, v benzínu se do budgetu 100k - 150k začínám trefovat u kusů vyrobených před 8 až 14 roky, v DE a NL bazarech, na fotkách vypadají hezky, cožpak o to...

Takže klasická otázka zní, je zde někdo zkušený, kdo by pro mě ztratil pár vět stran toho, na co si dát pozor, doporučil nesmrtelné snadno udržovatelné motory a kterým se radši vyhnout a tak?

Taky přemýšlím, že jestli si opravdu vyberu, nechám si to přivézt přes české profíky, jestli to má smysl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Filip.J: Máme v rodině opakovanou pozitivní zkušenost s motorem T6 (třílitr, šestiválec, turbo), ale v tomhle rozpočtu asi nebude. Jinak dle příbuzného, který pracuje u Volva léta, je v pohodě i T5 (2,5 litru, pětihrnek, turbo) nebo 3,2 (šestiválec, atmosféra). Na ostatní, slabší motory se můžu zeptat, chceš-li..?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@M.K. Určitě se mi prosím zeptej, budu rád za každý tip. Klidně i diesely, jestli je v nich nějaký držák. Sice se jich bojím stran poruchovosti a údržby, ale jeden známý mě přesvědčuje, že jsou v pohodě a že na byť jenom občasné tahání vozíku si mám vzít naftu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame petival 2.4l, atmosfera. 2005. Softwarove upraven od BSR na nejakych tusim 190 koni? Jede to slusne, spotreba do deviti. Za 90tis km co ho mame, tak jsem nechal delat brzdy, stabiky tusim a to je vse. Mimo beznou udrzbu, delame po roce/10tis km. Od vymeny do vymeny doleju par deci oleje. Jinak nic. Spodek auta jak novej, vejfuck taky, v zime to hned topi, se slusnejma pneu na snehu pohoda. Ceny servisu rekl bych stejne jako ostatni znacky. Uz kolikrat jsem ho chtel menit, ale je to zbytecne. Nenapadna a dobre slouzici mula :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tom4: D5 (136 kW) jsou bezproblémový motory, novější D5 151 kW měly problémy s praskáním vložek. Nejspíš jsi trefil na nějakýho šmelináře s naftou...

 

Filip.J: u V50 bych se vyhnul motoru 2.0D, který v autech při tvým budgetu bude nad hrobem. Občas se dá narazit na V50 D5 (pětiválec), to bude lepší varianta, i když je jich málo. Zkus mrknout na forum.volvoklub.cz, v sekci prodej je tam V50 1.6D od Fergus (nejde mi vložit odkaz). V50 2.0D jsem měl, ale relativně novou a ve 140 000 km šla pryč, tak neumím objektivně posoudit výdrž motoru kolem 200 tis. km.

T6 motor ve V50 nebyl, tam se dával v benzinu 1.8T nebo T5 (2,4 + turbo).

 

V70 s motorem 3.2 jsem moc v inzerci neviděl, na volvoforu jsou teď na prodej dvě S80 3.2 (jedna tuším s LPG) - pokud nevadí sedan. Mám XC70 3.2 AWD (2009) a motor je opravdu bezproblémový (bez turba) a dostatečně výkoný. Ve městě počítej se spotřebou cca 13l, mimo město se dostaneš cca 10l.

Na nákup si určitě sežeň někoho s origo diagnostikou (žádný Bosch apod.) - na foru je dost ochotných lidí, co umí při koupi pomoci, případně s tím zajeď k AD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, moc díky. Zatím jsem výběr zúžil na V70 s D5 a s automatem, těch jsem pár porůznu našel a vypadají slibně.

Servis mi byl doporučen v Modřanech, vypadá to, že jsou to nadšenci, origo diagnostiku i díly mají. Mají teda i bazar a prý férový, tak je tam plánuju navštívit.

Řešíte u Volva korozi? Dosud mám zkušenosti s Mitsubishi a Fordem a tam už teda nic řešit není potřeba, ta auta vypadají, že jsou biologicky odbouratelná.

Jo, jsem socka a jdu po deseti-(a více)-letých ojetinách. Vintage bloke, no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netušíte, jak jsou na tom Land Rovery po roce 2012, konkrétně Discovery? Celkem se mi podle recenzí zalíbilo Disco 4 3,0, 8 A/T (asi novější SDV6).

Údajně se, co do poruchovosti, výrazně zlepšily, nicméně ta jejich aura domečku z karet z minulosti mě docela děsí.

 

 

Co se Volva a T6R týče, já sem tam dlouhodobě spokojenej. Akorát teda jako klubový bych je už nějakou dobu nenazval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

nemyslím si, že by tam měli horší palivo než jinde...jezdi tam dost lidí a kontroly kvality tam určitě taky dělají... Takže já zatím neměl problém

Co ja vim tak normy splni, ale serou na aditiva a cokoli, co uz tam normalni cerpacky automaticky davaj. S eresem, jeste ke vsemu naftovym bych tohle neriskoval Gusto. Me se stalo, ze jsem z Ona odjel kilak a auto zacalo poskakovat. Bylo firemni, takze jsem to neresil. A uzz je to dlouho, treba zmenili strategii.

Upraveno uživatelem varjag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co ja vim tak normy splni, ale serou na aditiva a cokoli, co uz tam normalni cerpacky automaticky davaj. S eresem, jeste ke vsemu naftovym bych tohle neriskoval Gusto. Me se stalo, ze jsem z Ona odjel kilak a auto zacalo poskakovat. Bylo firemni, takze jsem to neresil. A uzz je to dlouho, treba zmenili strategii.

Já hlavně nikdy nevím, co tam bude za palivo. ONO podle mě kupuje od různých dodavatelů, podstatnou část vozili z Německa kvalita bývala dost rozmanitá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Co ja vim tak normy splni, ale serou na aditiva a cokoli, co uz tam normalni cerpacky automaticky davaj. S eresem, jeste ke vsemu naftovym bych tohle neriskoval Gusto. Me se stalo, ze jsem z Ona odjel kilak a auto zacalo poskakovat. Bylo firemni, takze jsem to neresil. A uzz je to dlouho, treba zmenili strategii.

nevím, mě to zatím jezdí :D Maj tam obyc diesel i diesel s aditivem (ten beru ja) ;) jednou za čas vezmu u benziny nebo u molu... Vím, že se na ně dřív nadavalo, ale teď si myslím, že si nedovolí něco sidit.... Upraveno uživatelem Gustaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, nakonec mám doporučení na všechny ty tři jmenované bazary / servisy, T6R, Marra i AV díly, tak jsem rád, že mi to tady potvrzujete. Do klubu se nejspíš hlásit nebudu, ale po konzultaci s několika známými mi V70 vyšla jako nejlepší volba pro moje potřeby a je fakt, že se mi ty auta líbí... tak teď uvidím, co si opravdu odvezu.

 

AV díly podle svého webu berou vraky všech značek, tak mám tušení, že tam skončí to moje stávající Mondeo  :whistling:

Upraveno uživatelem Filip.J
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, nakonec mám doporučení na všechny ty tři jmenované bazary / servisy, T6R, Marra i AV díly, tak jsem rád, že mi to tady potvrzujete. Do klubu se nejspíš hlásit nebudu, ale po konzultaci s několika známými mi V70 vyšla jako nejlepší volba pro moje potřeby a je fakt, že se mi ty auta líbí... tak teď uvidím, co si opravdu odvezu.

 

AV díly podle svého webu berou vraky všech značek, tak mám tušení, že tam skončí to moje stávající Mondeo  :whistling:

Mam V70 z roku 2003 a nalítáno 260 000 a ten dvoulitr petivalec je fakt nezmar a jede, jak zamlada. Hodil bych ji ze skály, ale proste porad jede. Za 100 litru v pohode koupis, na Volvo Foru je kazdy tyden minimalne jedna a muze se tam kecat do prodejů, takze se tam dozvis i detaily :-) Ja tu moji koupil na poskakovani za mnohem mene a nechal udelat komplet spodek (tlumice, brzdy, ulozeni.....) a rozvody a je jak nova. Odvezes v tom vsechno, nemusis se o to bat. Motor D5 je snad jeste vetsi legendarni drzak. V T6R obcas prodavaji a ma nalitano i pres 400 a furt to jezdi :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navic je to fakt furt pekne auto. Ale jelikoz se to vseobecne vi nabidka s malym najezdem je neexistujici. Dival jsem se sveho casu po bile 70XC, generace do roku 2007. Ta se mi s tim zvysenym podvozkem a cernyma plastama desne libi a znamy, co mi sveho casu servisoval Mondeo ji moc doporucoval. S malym najezdem ale ani hovno. Nikde. Ani v Nemecku, ani v Norsku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hasna, mel jsem takovou zlatavou, uvnitr hneda kuze, velke svy, 06 rok... Jedno z nej aut na pohled, ale to 4x4 moc nemakalo, se Subaru se nedalo srovnat. Ale jelo to krasne, 2,5l benzin. A asi zachranilo mou tehdy ,,brezi´´ :) pani, kdyz ji celne trefil Transit, ten mel predni napravu u zadni a volvino prasklej elektron, pocuchanej cumak a jinak cajk. Pani spalena od airbagu na ruce a slic na krku od pasu... Mam volva rad :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...