Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Suzuki S-cross nebo Vitara.

 

vitara je malá, s-cross je na hraně, nemá benzínovou atmosféru (vím, že ta 1.4 boosterjet má velmi dobré reference a po světě jich jezdí hafo) a ten gril je podle nás nezkousnutelnej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

vitara je malá, s-cross je na hraně, nemá benzínovou atmosféru (vím, že ta 1.4 boosterjet má velmi dobré reference a po světě jich jezdí hafo) a ten gril je podle nás nezkousnutelnej

Zeptám se možná hloupě starší Forester? Nový bez DPH mě loni stál 480k takže by nemusel být ani tak starý?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to HR-V se nelíbí?

 

 

S-Cross je otřesný auto.. já bych v týdle velikosti asi Qashqai kdyby muselo bejt nový, jinak tu Mazdu.

 

 

Zeptám se možná hloupě starší Forester? Nový bez DPH mě loni stál 480k takže by nemusel být ani tak starý?

 

subaru je permanentní čtyřkolka a asi bude mít turbo, nebo se pletu? bych byl rád, aby to jezdilo za 8litrů N95  na sto km

 

novej kaškaj je podle nás ošklivej jako všechno ostatní (třeba ta honda) má to takový ostře řezaný rysy, a starej je asi moc starej

 

já jsem asi fakt chtěl slyšet, že mazda cx5 je dobrej nápad, ten 2,5L čtyřválec proč je to lepší než 2.0i? Není to jenom v automatu? Já bych raději auto bez turba, automatu a

 

podobnejch možnejch serpenízků. Blbý je, že to nesmí být žádná základní výbava, protože moje paní nikdy necouvala moc dobře a asi už se to nenaučí, a já jsem v jejím autě zjistil, že už to

 

taky neumím, protože ve svým mám senzory a kameru. Tempomat, pokud s tím pojede dál než do nákupáku je příjemnej, hillholder jakbysmet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

subaru je permanentní čtyřkolka a asi bude mít turbo, nebo se pletu? bych byl rád, aby to jezdilo za 8litrů N95  na sto km

 

Máš pravdu, je to perma 4x4, ale atmosféra. Moje žena s tím jezdí za 9,5 na sto - po městě do práce a z práce. Je Pravda, že když jsem to řídil já, tak jsem jezdil za deset a půl... Ta atmosféra se totiž docela příjemně vytáčí..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

subaru je permanentní čtyřkolka a asi bude mít turbo, nebo se pletu? bych byl rád, aby to jezdilo za 8litrů N95  na sto km

 

novej kaškaj je podle nás ošklivej jako všechno ostatní (třeba ta honda) má to takový ostře řezaný rysy, a starej je asi moc starej

 

já jsem asi fakt chtěl slyšet, že mazda cx5 je dobrej nápad, ten 2,5L čtyřválec proč je to lepší než 2.0i? Není to jenom v automatu? Já bych raději auto bez turba, automatu a

 

podobnejch možnejch serpenízků. Blbý je, že to nesmí být žádná základní výbava, protože moje paní nikdy necouvala moc dobře a asi už se to nenaučí, a já jsem v jejím autě zjistil, že už to

 

taky neumím, protože ve svým mám senzory a kameru. Tempomat, pokud s tím pojede dál než do nákupáku je příjemnej, hillholder jakbysmet.

Ahoj,

něco k té Mazdě. Dvoulitr je takový trochu slabší na to auto. V Mazdě 3 jede docela dobře, ale pětka je přece jenom větší a těžší. Ale zase, když to bude mít nájezd cca 10 000 km za rok, nebude se s tím spěchat a bude to předokolka, tak by ta silnější varianta dvoulitru měla naprosto dostačovat. Najel jsem s ní asi 180 000 km a byla naprosto bezproblémová (2,0, automat, 4x4). Spotřeba byla kolem 7,5 litru dlouhodobě.

Momentálně mám CX 5 2,5 litru a těch cca 30 koní a 50 Nm navíc tam je poznat.

Problém bude zachovalou benzínovou sehnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takovej dotaz k pousmání

 

výhledově budeme řešit auto pro polovičku a máme tři adepty

 

auto bude najíždět ročně do 10K Km, spíš o dost méně

 

požadavky jsou: auto relativně velké, vysoké, parkovací kamera + čidla, benzín, manuální převodovka, limit cca 400K

 

nová Dacia Duster 1.6i 4x2 se doma nelíbí nikomu

 

ojetá Kia Sportage 1.6GDI 4x2 minulé generace se líbí polovičce

 

ojetá Mazda CX5 2.0i 4x2 se doma líbí všem

 

co z výše jmenovaného (anebo úplně jiného) byste vybrali vy a proč?

 

díky za přečtení

 

Myslím, že nejlepším řešením by bylo se vykašlat na malé suv (byť z vlastní zkušenosti vím, že rozmluvit tento typ auta není jednoduché), ale zejména s tímto rozpočtem, předohrabem, udělá každé kombi lepší službu než tebou zmiňované auta. SUV je obvykle horší auto za více peněz než srovnatelné běžné auto (čím levnější kategorie, tím více to platí). Pokud jde o vyšší posaz u malých suv, tak když se podíváš na přesné rozměry, tak je "vyšší" posaz je často s překvapivě malým rozdílem (nejsou to stodoly jako Q7 apod). Když jsem toto řešil doma, tak při srovnání nějakého malého SUV a běžného auta (konkrétní modely u kterých toto platilo si už nepamatuju) byl ve prospěch suv 3cm (reálný posaz, nikoliv výška střechy apod.)

Upraveno uživatelem JAJA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč ten výběr, nenecháš na manželce - bude to její auto. Já bych to viděl tak, vem ji ať si něco vyskouší a co ji sedne do toho běžte.

 

Přiznám se CX5 byl také u nás hlavní favorit, ale manželka řekla , že je ve finále to auto pro ni zbytečně velké, že by ráda menší.

 

Za mě kup ji auto ve kterém se bude cítit dobře.

 

Pěkný večer

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Vysvětlovat manželce výhody kombiku, atmosférického motoru, nezávislého zavěšení podvozku a podobný veci v situaci, kdy ona chce SUV, jsou perly a hrách dohromady.. Pohlidej jenom, ať si nevybere úplnej shit a zbytek nech na ní, jinak budeš za vocase teď i potom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...