Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Hele za mě je tak pickup nejmíň praktická věc. Je super třeba na dřevo nebo seno, když máš statek nebo dům na horách. Ale na vození kol a psů je na prd. Máš obrovskou ložnou plochu, kde ti všechno lítá ze strany na stranu, blbě se k tomu leze a špatně se to upevňuje. Na druhou stranu, když potrebujes naložit nakup z tesca, tak ho musíš nacpat na sedacky..vzadu bys z toho udělal eintopf a auto nemá normální kufr. Já mám pickupy rád, je zábava s tím jezdit, ale na běžný použití městského člověka je to na nic.

Jinak T4 přesně ten motor jak píše kolega. Ale za dobrý kus chtějí lidi nesmysl a dávat třeba tři čtyři kila za takhle staré auto by se mi už asi příčilo, na to musíš byt fanda. A levnější bývají vylítaný a obouchaný. Motor vydrží, ale auto není jen motor.

Kdybych chtěl utratit milion a měl tvé potřeby, beru něco takovýho: https://www.dasweltauto.cz/detail/925100170?brand=volkswagen&modelgroup=volkswagen-t6-caravelle

Odvezeš v tom cokoliv, můžeš v tom spát, je ctyrkolka..

Jinak já v nejmenším nemám nic proti Toyotě a Lexusu, byl to 7 let můj chlebodárce a vzpomínám na to rád. Hilux je super auto pro určité specifické potřeby. Nicméně pokud by to měl byt daily car, tak Amarok V6 je prostě daleko příjemnější a ani delší trasa po silnici a dálnice ho nerozhodují. Hilux je víc pracant, Amarok víc osobak. Oba dva zvládnou v terenu veci, na který si netroufnes. Ano, Hilux se spravnyma gumama a správným řidičem za volantem pak v terénu zvládne o něco víc. Ale to se bavíme fakt o mezních situacích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Amarok je jasná voľba na použitie prevažne po cestách, vrátane ťažkých poľňačiek a lesných ciest. Pohodlné, komfortné... Ale v tom ťažkom teréne - neviem, neviem. Nie som si istý, či prejde rovnaké veci ako Hilux, ako píšeš. Tu na Islande je to dosť neobľúbené auto. Má nejaký problém s uzávierkami, buď ich nemá, má elektronické alebo má málo mechanických - neviem, to budeš asi lepšie vedieť ty. Nakúpila to jedna elektrárenská firma na severe a ľudia na tom nechcú jazdiť, lebo to často obnášalo niekoľkohodinové čakanie na vyprosťovanie v mraze. Tak radšej berú dvadsaťročné hiluxy.

 

Celkom zábava bola predvádzačka šesťvalca pred pár rokmi, keď skapal v takom detskom brodíku pri Landmannalaugare. Ona to bola asi nejaká fakt výnimočná prkotina typu zle nacvaknutý kábel, ale keďže islanďania majú taký svojský zmysel pre humor, nikto ho nechcel vytiahnuť, dokonca ani miestny ranger, ktorý to má v popise práce :) Všetci zavolali kamarátov, nech sa na to prídu pozrieť, takže nakoniec bol zablokovaný celý vjazd do kempu :)

 

Inak Arctic Truck pripravil typicky islandskú prestavbu aj pre Amarok, ale okrem tej elektrárenskej firmy ho nikto nekupoval. Len doslova pár kusov na 33" sa predalo mimo ostrova, tak vývoj ďalších prestavieb na väčšie kolesá stopli.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, protože vás oba znám, tak vím, že si prosazujete to svoje, což je dobře a díky za to. Příští týden si půjdu toho Hiluxe zkusit k Freyovi. Ale nadšený z toho nejsem, protože bych musel měnit, což se mi opravdu nechce ... Uvidím, podle zkoušky.

 

Co teda do té T4 teda konkrétně za motor, který konkrétně platí za ten "nesmrtelný"?

 

Jinak Sibiřu, Chryslery vůbec neznám, ale typově asi tak Sharan, to nebude ono.

 

No jsem zvědav, jak tohle dopadne.

Ty jo, toho Hiluxe bych ti upřímně záviděl, mám pro ně slabost, vzpomínky na Afriku :-) Ale jak píše dawe009, ta praktičnost nevím nevím, je to ideální auto pro farmáře, asi bych radši mrknul po Land Cruiserovi když už....ale Multivan je také určitě super volba. Amarok se mi nelíbí ani značka, ani design, ani nevěřím že se v terénu vyrovná Toyotě, ale to už je spíš můj osobní problém :-) Jsem zvědavý co nakonec vybereš a hlavně přeji šťastnou ruku na ojetý vůz....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, pro tvrdé nasazení dělníka někde v dole jedině Hilux, s tím naprosto souhlasím. Jezdit na výlety, 90% silnice a pak se doškrábat někde k horské chatě, tak za mě Amarok. Můj názor daný tím, že jsem s oběma auty něco najezdil, s Amarokem jsem byl třeba v Ománu nebo na Islandu a auto fungovalo velmi dobře, i když bych stejně raději bral Touarega nebo Lanďáka. A ano, Amarok se dělá po světě v různých verzích, na některých trzích nemá ani uzávěrky, to je pak k prdu auto. A taky ho nejvíc jezdí se čtyřválcem 2.0 TDI a to pak taky nestojí za moc, s šestivalcem je to úplně jiné ježdění. Vyjet zasněženou sjezdovky se dá i s Tiguanem nebo Passatem alltrack..je to jen o gumách. Tím bych kvality aut nepoměřoval. A tím bych za sebe tema Hilux vs Amarok s dovolením uzavřel, jedu se rekreovat na Moravu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba Dejvové ...

 

Díky vám za rozšířený obzor a to i z praxe. Když si to shrnu ... na T4 musí být člověk trošku blázen a srdcař ... nevadí mi povoz starým autem, to neřeším, ale aby dal člověk nesmysl jen za pracanta se mi taky nechce, notabene za starého pracanta s bezpečností takřka nula. Hiluxe zkusím, ale mám na paměti vaše rady a doporučení. Pořádně si ho zkusím, v Bavorské jsme kupovali LS, tak myslím, že by ho i půjčili ... ale nemám na to teď čas s tím někde poletovat. Výborné zkušenosti z minulosti mám i s Pavlem Dubou, jen nevím, zda ještě prodává Toyky ... Ale co už, Freye mám kousek od baráku. Pak písnu, jak mi to sedlo a nějaké postřehy ...

 

Voyager ... nevím, měl jsem v minulosti svůj vlhký sen a sice 300C, bylo to super auto, bylo tam 5,7 V8, ale pořád je to takové americky nedotažené, nebo jak to říct ... Krásné auto (bylo v kombi), super motor, ale stará převodovka, interiér, jak z 90s. Nicméně při pohledu zvenčí jsem mu všechno odpustil ... jezdil jsem s ním přes rok.

 

No takže když to tak čtu, zůstanu u staré dodávky a aktuálních povozů ... Už jsem se tu s někým dohadoval, aktuální 535d combi je prostě malé, ale dát pryč ji nechci ... nicméně dám tam jeden box na psa a na volno je tam prostě vozit nebudu, proto to celé řeším ... o kolech ani nemluvě ...

 

Ještě mě napadá, kamarád teď prodává 850 TDi se starým Audi motorem ... přemýšlím, že bych do ni skočil místo dodávky ... má teda najeto k 500Kkm, je to rok 1996 a chce za ni 90K, ale zase je zachovalá a ježděná na dálky ... sice nějaká drobná koroze, ale to neřeším, jsou to švédské plechy ... A proč to mám v úvaze? Protože ta auta jsou dispozičně perfektně řešená (už jsem ji měl)... mají kufr do pravého úhlu, nemají podebranou podlahu, tedy je rovná a při sklopení zadních seslí je tam obrovský prostor ... pokud tam dám dva boxy XL se psy, tak mi při sklopení 2 seslí zůstane jedna pohotovostní ... navíc má vzadu Nivomaty, takže dorovnává výšku dofukem. A je to oldschool, jak prase, poctivé Volvo ... jen cena skoro kilo ... eeeee ... no je ve výběru. Včera večer jsme to řešili dvě hodiny po telefonu. Ten audi TDI motor je taky velký držák ... no a kola na střechu ...

 

Nicméně vám ještě jednou děkuji za cenné rady, všechno beru v potaz.

 

A jen taková vsuvka ... když si vzpomenu, že T5-R jsem měl a prodal horko těžko za 120.000, tak si dnes drbu hlavu :D

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-850-T-5-R-LIEBHABER-geschaltet-schnell/vhc:car,pgn:6,pgs:10,ms1:25100_18_,frn:1995,prn:2000/pg:vipcar/243759336.html

 

PS: Afri díky ... určitě dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svýho času (2014) byl dobrej Outrata, který montuje PRINS VSI. Jezdili tam k němu i kluci z Prahy, kteří chtěli kvalitu, jak je to dnes těžko říct ... byl jsem v Řečkovicích naposledy 2017. Outrata je dost náladovej, ale práce odvedená dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Pavla Dubu bacha. Jedna věc je prodej, druhá pak když je nejakej problem. To první mu jde, je to obchodník extra třída. Ale vím od par lidi, ze při reklamaci je Duba vlastní nohou vykopnul ze salonu apod. :) Ale taky nevím, jestli ještě Toyotu a Lexus dělá. Když jsem byl v Lexusu, rušili jsme mu smlouvu, kvůli nedodržování standardů atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pardon, ze jeste opruzuju, ale moje drnda se zamilovala do BMW F31 318D, ale vzhledem k tomu, ze servis bude na me, tak bych rad pozadal o radu. Vyznate se nekdo v serviskach? Mam k tomu komolet elektronickou a moc nerozumim, co se s tim autem delo. Treba 3-4 mesice bylo v servisu, respektive jsou tam dva zaznamy se stejnym kilometrovym najezdem po 3 mesicich, divny... A pak jeste ma smysl na diagnostiku? Palubni PC ukazuje jen prejetej olej o 3500km, coz bych stejne automaticky udelal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...