Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Prosím zkušené o poznatky k následujícímu:

 

Budu kupovat auto pro tři děti (<2roky - tj. chci minimálně 3 samostatná sedadla v druhé řadě s ISO-Fix), dvojčecí kočár a klec na psa. Významně preferuji benzín a vzhledem k tomu, že tím budu jezdit i sám na služebky, tak bych chtěl i trošku zážitek z jízdy.

 

Napadá vás něco lepšího než z německa roční S-Max s EcoBoost 2.0? (záleží nějak víc na AT/MT? (z uživatelského pohledu mi to je jedno)) (případně teda Galaxy s tímto motorem).

Je v něčem lepší třeba ten 2.0TSI co se dával do Sharan/Alhambra (a vyplatí se nižší jízdní zážitek oproti S-Max)? Případně 1.8 TSI co se dával do Tourana?

 

Díky za případné komentáře nebo jiné nápady, V.

 

(případně, když by někdo něco z výše zmíněného prodával...)

 

Hele asi ne,u Sharanu by mě pro rodinné použití lákaly ty posuvný dveře vzadu, ale pokud Tě má to auto i trochu bavit, tak si myslím, že nic lepšího než S-Maxe neseženeš, Zkus se poptat tady https://www.d1cars.cz/ , já u nich kupoval Focuse a můžu tyhle bazarníky jenom chválit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele asi ne,u Sharanu by mě pro rodinné použití lákaly ty posuvný dveře vzadu, ale pokud Tě má to auto i trochu bavit, tak si myslím, že nic lepšího než S-Maxe neseženeš, Zkus se poptat tady https://www.d1cars.cz/ , já u nich kupoval Focuse a můžu tyhle bazarníky jenom chválit. 

 

Díky za tip na D1cars.. zkusím to asi přímo v Německu napřed a uvidíme.. Posuvné dveře jsou určitě fajn a je to jedna z mála věcí, co tahá misky vah na stranu VW/Seat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prosím o radu VW specialisty ;-).

Vybírám káru pro ženu. V sítích jejího výběru uvízl Touran. (její požadavky: "něco jako můj starý Scenic, vyšší, rozhodně s automatem, kufr bez vysoké hrany, vybavený, ne Škodovku, ne Citroen, cena 200k bez DPH".... = Turan ;-) ?"sežeň!" )

Poraďte mi motorizaci. V inzerci se objevují 2l a 1,6l TDI; 1,4 TSI. po čem šáhnout s ohledem na spolehlivost. Uvítám jakékoliv rady ohledně výběru, nebo mně to celý rozmluvte buď tady, nebo v SZ. dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.4 TSI nebo 2.0 TDI, dle nájezdu, způsobu používání atd. Pokud se bude objednávat nový, tak už je tam 1.5 TSI, výkonově stejný, tišší, někdo říká, ze žere víc než 1.4 TSI, mně to nepřišlo.

1.6 TDI nejede a oproti 2.0 TDI 110 kW také není tak spolehlivý. 2.0 TDI 140 kW je zbytečný a drahý. 1.8 TSI žere jak tank a má svý mouchy, ale jede krásně. Bude jich tu minimum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Touran vybírám taky... uz sem toho dost nastudoval...rozpočet mam o dost vyšší...ale ze vsech diskusi/zkusenosti/recenzi...1.4tsi jedine ten ten posledni s remenem a rozhodne bez dsg (suche spojky pruser). Jestli dsg automat, tak jedine k 2.0 tdi. Ceny jsou dost ruzny, ale za 200tis nevim nevim. Soucasna generace od 2015 zacina ca 400tis. Predchozi z konce vyroby 2013-14 ca 300tis. Ty starsi me teda uz vubec nezajimaly, tak tam nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://forum.skodahome.cz/topic/146227-cukání-při-rozjezdech-15-tsi-110-kw-act-man-opf/

 

 

 

 

 

Par dni zpet byl nekde clanek, ze se to tyka jak manualu, tak i automatu, nemohu ho najit - uz ho mam

 

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/majitele-skod-vw-seatu-a-audi-s-motory-1-5-tsi-trapi-stejny-problem-reseni-zatim-nema

Upraveno uživatelem Peta-Biker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 1,5 TSI jsem to zachytil taky ale v kombinaci s automatem, ale je to jen "jedná baba povídala" nic co bych mohl tvrdit.

Můj rozpočet na Turana/ jiné auto je jasně daný. Strop mám na 250 v kompletu, což počítám včetně investic do servisu, gum a pod.. takže se taky může stát, že nakonec vyberu úplně něco jinýho (ale co???). Já se vozím v OIII 2L TSI, ale ta je na mou ženušku moc "placatá a drahá". Upřímně, ona velký auto většinou nepotřebuje. Bohužel pracovně občas vozí objemnější (vyšší) bedny a protože "moc nevyrostla" nechce být za volantem "zapadlá". Její nejmilovanejší auto byl scenic z r 2002 (kdysi jsem ho dovezl z D v (tehdy) plné výbavě)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.5 TSI EVO sebou cukala víc jak Merkelová. Je na to vydaná produktová informace. Celkem dlouho na to nebyl opravný software, ale pokud se nepletu tak už by být měl.

 

Jinak DSG bych se nebál vůbec v jakémkoli provedení. To prostě není poruchové zařízení - do 250.000 km to funguje naprosto spolehlivě.

 

No a co se týče rozpočtu, tak 250.000,- Kč na Tourana, to je fakt málo. Za to se dá sehnat ve slušném stavu tak maximálně 1.6 TDI. Pokud bychom se bavili o nejlepším motoru pro Touran, tedy o 1.4 TSI 110kW, tak budeme někde na 400.000,- Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já projel novou mazdu 3 a motor g122 mě celkem překvapil. Pak jsem projel scalu a cekal ze bude výrazně rychlejší a rozdíl nebyl tak dramatický jak na papíře. Naopak mě ten motor nijak za srdce nechytil. No a já mám Mazdu 3 G165 BN

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...