Přejít na obsah

Breitling Chrono Avanger


robl.7

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 95
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ale stejně je to zajímavé,že např. hodinky,které stojí v ČR 198 700 kč,se dají v USA pořídit za půlku,ale samozřejmě záruka jen u nich,i když 3 roky.Za příplatek cca 100 USD 5 let a za 279 USD doživotní!?!?Cca do jednoho měsíce se dají nepoškozené vrátit bez udání důvodů.

Trošku bych tě poopravil. V Tvém cenovém přepočtu ( dělaném zřejmě podle internetového šedivce ) chybí daň, která se liší místo od místa. Při posílání za hranice státu, se daň sice nepaltí, ale zase se platí pojištěná zásilka. Jinak šedivci mají záruku - prodejce od prodejce, obvykle rok. Originální záruka Breitling je vždy tři roky, a neuplatňuje se u prodejce, ale v jakémkoli autorizovaném servisu ( proto se jí říká mezinárodní - nemělo by logiku, kdyby jsi to musel reklamovat tam, kde jsi to koupil, což by mohlo být na druhé straně zeměkoule ).

A ještě bych opravil tvrzení o vrácení. Nevím jak u šedivců, ale v normálních autorizovaných obchodech ( čistě teoreticky by se ani jinde neměl Breitling objevit ) je záruka bez udání důvodu většinou 10 dní. Prodejce z toho není vůbec nadšený, a při vrácení zažiješ obstrukce podobné u nás. Důvodem je přeposlání už vyplněného záručního listu do firmy, a poslání nového zpět na prodejnu. Každé hodinky mají vlastní garanční list. Nelze pouze přepsat číslo...to jen tak na okraj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku bych tě poopravil. V Tvém cenovém přepočtu ( dělaném zřejmě podle internetového šedivce ) chybí daň, která se liší místo od místa. Při posílání za hranice státu, se daň sice nepaltí, ale zase se platí pojištěná zásilka. Jinak šedivci mají záruku - prodejce od prodejce, obvykle rok. Originální záruka Breitling je vždy tři roky, a neuplatňuje se u prodejce, ale v jakémkoli autorizovaném servisu ( proto se jí říká mezinárodní - nemělo by logiku, kdyby jsi to musel reklamovat tam, kde jsi to koupil, což by mohlo být na druhé straně zeměkoule ).

A ještě bych opravil tvrzení o vrácení. Nevím jak u šedivců, ale v normálních autorizovaných obchodech ( čistě teoreticky by se ani jinde neměl Breitling objevit ) je záruka bez udání důvodu většinou 10 dní. Prodejce z toho není vůbec nadšený, a při vrácení zažiješ obstrukce podobné u nás. Důvodem je přeposlání už vyplněného záručního listu do firmy, a poslání nového zpět na prodejnu. Každé hodinky mají vlastní garanční list. Nelze pouze přepsat číslo...to jen tak na okraj...

Nebudu tě ani přesvědčovat,ale ani napadat,jako by to udělali jiní,kdybych něco podobného napsal já.V mém případě je to tak,jak píšu.Připouštím,že u jiného prodejce to může být i jinak.Nenechávám si to poslat do ČR,jelikož riziko poškození,ztráty.....tu je,ale hlavně hrozí clo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je to urcite jeden z ukazovatelov, pretoze charakter cloveka zohrava velku rolu v tom ake veci si kupuje - auto, hodinky, topanky... sa mi to uz mnohokrat potvrdilo pri blizsom spoznani danej osoby.

 

Ty budes nejaky hrdina alebo co...

/uz ti nic nenapisem lebo si cudny/

Toto může napsat asi jenom "ozajstny kokot",alias CUDNY čobol .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku bych tě poopravil. V Tvém cenovém přepočtu ( dělaném zřejmě podle internetového šedivce ) chybí daň, která se liší místo od místa. Při posílání za hranice státu, se daň sice nepaltí, ale zase se platí pojištěná zásilka. Jinak šedivci mají záruku - prodejce od prodejce, obvykle rok. Originální záruka Breitling je vždy tři roky, a neuplatňuje se u prodejce, ale v jakémkoli autorizovaném servisu ( proto se jí říká mezinárodní - nemělo by logiku, kdyby jsi to musel reklamovat tam, kde jsi to koupil, což by mohlo být na druhé straně zeměkoule ).

A ještě bych opravil tvrzení o vrácení. Nevím jak u šedivců, ale v normálních autorizovaných obchodech ( čistě teoreticky by se ani jinde neměl Breitling objevit ) je záruka bez udání důvodu většinou 10 dní. Prodejce z toho není vůbec nadšený, a při vrácení zažiješ obstrukce podobné u nás. Důvodem je přeposlání už vyplněného záručního listu do firmy, a poslání nového zpět na prodejnu. Každé hodinky mají vlastní garanční list. Nelze pouze přepsat číslo...to jen tak na okraj...

A ty 3 roky záruka? Nejsem si jistý!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč ta nejistota, vždyť si je měl ;)

Díky za opravení. Skutečně Breitling dává 2 roky, omlouvám se za nepřesnost. Měl jsem za to že tři, protože jsem dostal od prodejce jakousi VIP card, kde je jakási extension warranty od prodejce, takže mám na Breitlingy dohromady tři roky, ( dva international B + prodejce rok ). Co mě potěšilo, že stálým klientům provádí leštění tahu a pouzdra zdrama (ale tím se asi nemyslí, čtyřikrát do roka :guiltysmiley: ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu tě ani přesvědčovat,ale ani napadat,jako by to udělali jiní,kdybych něco podobného napsal já.V mém případě je to tak,jak píšu.Připouštím,že u jiného prodejce to může být i jinak.Nenechávám si to poslat do ČR,jelikož riziko poškození,ztráty.....tu je,ale hlavně hrozí clo.

Clo není to, čeho by jsi se měl bát. Mnohem víc Ti hrozí, a to reálně, DPH. Tedy skoro jedna pětina ceny hodinek, kterou připlatíš státu, takže Tvé kačky docela možná skončí v kase při platbě paliva v Insbrucku :-), holt lyžovačky našich zvolenců něco stojí :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ještě jedna má zkušenost s šedivci...v katalogu mají vše na co si vzpomeneš, ale sehnat jsou kolikrát schopni třeba jen polovinu toho co inzerují, to proto, že k novinkám, a žádanému zboží se prostě nedostanou. A když ano, tak jim to trvá mnoho týdnů. Nejsou vyjimkou i tři měsíce. Poté se po dlouhé korespondenci ( nebo spíš urgenci pouze z jedné strany ) dozvíš, že se moc a moc omlouvají, ale ať si vybereš něco jiného. :-) .

Upraveno uživatelem Cyber
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ještě jedna má zkušenost s šedivci...v katalogu mají vše na co si vzpomeneš, ale sehnat jsou kolikrát schopni třeba jen polovinu toho co inzerují, to proto, že k novinkám, a žádanému zboží se prostě nedostanou. A když ano, tak jim to trvá mnoho týdnů. Nejsou vyjimkou i tři měsíce. Poté se po dlouhé korespondenci ( nebo spíš urgenci pouze z jedné strany ) dozvíš, že se moc a moc omlouvají, ale ať si vybereš něco jiného. :-) .

S tím souhlasím a taky jsem u nich zaregistroval mnohdy nepřesnosti při popisu daných hodinek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clo není to, čeho by jsi se měl bát. Mnohem víc Ti hrozí, a to reálně, DPH. Tedy skoro jedna pětina ceny hodinek, kterou připlatíš státu, takže Tvé kačky docela možná skončí v kase při platbě paliva v Insbrucku :-), holt lyžovačky našich zvolenců něco stojí :-)

Máš recht a proto si hodinky nechám poslat na adresu v USA a osobně přivézt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je v poriadku, len som povedal, ze hodinky vystihuju "charakter" cloveka, ktory ich nosi...aj mna sa pacia Breitling...napr Steelfish a Skyracer cierny cif. a cierny kroko presity bielou nitou vyzera super...nikdy by som vsak za to nedal peniaze

 

Můžeš mi uvést nějaký příklad týkající se třeba těchto hodinek? Tag Heuer Carrera, Breitling Navitimer, IWC Portuguese Chrono - Automatic, Vacheron Constantin Patrimony date - calendar power reserve. Tvá odpověď mě opravdu hodně zajímá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...