Přejít na obsah

Ball Engineer Master II Classic


Well

Doporučené příspěvky

Pěkný, pěkný, dokonce ani u nich neni to bílý prošívání nijak násilný ...

A taky koukam, že to má stejnou ETU jako moje nový Stowa Antea ... :)

RORDO, vetsina hodinek ma stejnou posr... ETU jako Tve Stowy :D jestli to budes psat u kazdych hodinek s timhle strojkem, tak servus kaiser :) ale jinak Tve nadseni chapu, byl jsem ze svych mechanik uplne stejne uneseny :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RORDO, vetsina hodinek ma stejnou posr... ETU jako Tve Stowy :D jestli to budes psat u kazdych hodinek s timhle strojkem, tak servus kaiser :) ale jinak Tve nadseni chapu, byl jsem ze svych mechanik uplne stejne uneseny :D
Neřikej mi, že všechny hodinky maj ETU 2824-2, i kdyby byla sebeobyčejnější ... ;) Upraveno uživatelem rorda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P1010129e_1024.jpg

 

Hmmm...tie fotky sa mi zdaju nejake povedome :).....asi preto ze som ich fotil...

 

(Horeuvedene obrazky plus dalsie si mozete prezriet na tomto vlakne_

 

Nafotil jsi je moc hezky. Doufám, že ti nevadí, že je šířím dál?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

parádní, na ball střídmé a elegantní použití tritiových trubic tyhle hodinky upgraduje na něco speciálního... z mého pohledu jim k dokonalosti chybí akorát černá datumovka s bílými číslicemi..
Jsou to nejhezčí Ball, co jsem viděl ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Nemůžu si pomoct, ale co se designu týče, přijdou mi naprosto obyčejné a bez nápadu. Tedy nepočítám ty s teploměrem a úžasnými detaily. A co se marketingu týče, hodinkám pro ajzbuňáky bych se po zkušenostech s Czech Railways vyhýbal velkým obloukem. :crying_anim02:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky