Přejít na obsah

Josef01

Členové_50
  • Příspěvky

    9 916
  • Registrace

  • Přítomen

O uživateli Josef01

  • Datum narození 20.3.1963

Profile Information

  • Pohlaví
    Neuvedeno
  • Fanoušek značky
    Audemars Piguet, Rolex, Omega, Blancpain, Panerai

Návštěvy profilu

18 264 zobrazení profilu

Josef01's Achievements

MegaXXLzávislák

MegaXXLzávislák (8/8)

  1. @Radek124 Chápu, tento pohled "je to všechno na hovno", jiný vlastně ani nemáš
  2. Naštěstí není potřeba dlouze vysvětlovat a ve světě to uznává stále více odborníků a stává se z toho fakt i v médiích. Celkem pěkně to popisuje ve svém videu pan Staněk už i schematický obrázek výrobního cyklu je vše vysvětlující.
  3. @petr_cha copak o to, výzkum a vývoj nových technologií je fajn, ale například vodiková technologie v osobních autech je z podstaty nesmysl a přesto do toho vkládají státy spousty peněz, proč asi?
  4. Něco pozitivnějšího. https://fdrive.cz/clanky/evropa-unijni-prodeje-elektromobilu-poprve-prekonaly-diesely-10976
  5. Jo, snaha těžařského průmyslu se udržet u moci je extrémní, budou vymýšlet cokoli, aby mohli vládnout světu. Teď se snaží s vodíkem, nebo amoniakem, příště to budou umělá paliva, nebo cokoli jiného co se musí vyrábět z plynu nebo ropy. V minulosti se jim to podařilo, zkoušejí to znovu. Lidé převzali vnuknutou myšlenku, že jezdit na elektřinu je špatné, topit na elektřinu je špatné, vlastně by se měla výroba elektřiny zakázat soukromým osobám a měl by na ni mít monopol jen stát.
  6. @Bert zajímavý auto, váha odpovídá třídě MB EQS nebo BMW i7, ale žere to i trávu u silnice. Na dálnici ve 130 to ujede tak 280 km. MB a BMW jsou na tom výrazně lépe.
  7. Nojo, jenže to už jsme na cenách standardního EV. Tesla chce zavařit standardním evropským výrobcům, tedy chystá další zlevnění. Všichni víme co to asi prohloubí, přicházející krizi automobilového průmyslu a padne konečné rozhodnutí o přesunu výroby elektrických aut do Německa. Škoda bude nadále vyrábět jen low cost spalovací auta a po roce 2035 se z výrobních závodů udělá filmové studio pro béčkové filmy
  8. Každopádně MG má nastavené ceny pro český trh poměrně rozumně a kombík MG5 bude podle mě vyhledávané auto. I při tom nižším výkonu 115 kW nemá omezovač, jak bývá zvykem na cca 160 km, ale maximálku ma 187 km/h, velký kufr skoro 600l a celkem slušnou účinnost úsporného pohonu.
  9. @JR_2010 To video je samozřejmě plné povídání, není to jen o těch pár vteřinách, nicméně Audi GT 3.3s a GM 3.8 sekundy je pro mě překvapením, že to dopadlo obráceně. Čekal bych vyrovnatný test s Ionig 5 N, který má zrychlení 3.4 s. Oprava. Aho už to vidím, je to slabší verze GT 4.1 s. No prostě časy jsou dané
  10. Jojo a to jsou ceny pro Evropu, v Číně jsou na polovině cen všichni výrobci. MG pokořil i vlajkovou loď Audi e-tron GT.
  11. Samozřejmě Tesla určitě měla slabší odbyt, proto ta sleva, nicméně automobilky mají velká skladiště aut, než se rozvezou a prodají, tak to nějakou dobu trvá. Německá fabrika vyrábí týdně 5000 aut.
×
×
  • Vytvořit...