Přejít na obsah

PM68

Členové_50
  • Příspěvky

    96
  • Registrace

  • Přítomen

O uživateli PM68

  • Datum narození 9.2.1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.petermarek.eu
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Bratislava
  • Fanoušek značky
    Fotografovanie

PM68's Achievements

Pokročilejší začátečník

Pokročilejší začátečník (3/8)

  1. PM68

    Cortébert

    Cortébertky sú pekné hodinky jedny mám a robia mi veľkú radosť ( http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/28412-cortebert/page__p__412636__hl__cortebert__fromsearch__1#entry412636 ) škoda, že som našiel veľmi málo informácii o firme a modeloch, ktoré vyrábala...
  2. Gratulujem ku krásnym hodinkám! Už dlhšie sa chystám na Nomos Ludwig Automatik Datum anthrazit http://www.glashuette.com/index.php?id=407&L=1
  3. Som spokojný s Volksbank. Zatiaľ ma nasierajú podstatne menej ako ostatné banky čo som za posledných 20 rokov vyskúšal
  4. Momentálne som dočítal a mám rozčítané: Jan Keller - Tři sociální světy http://www.martinus.sk/?uItem=86888 Andy Summers - I'll Be Watching You: Inside The Police, 1980-83 http://www.martinus.sk/?uItem=36216 Ľuboš Blaha - Späť k Marxovi? http://www.martinus.sk/?uItem=72198 Don Thompson - Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionu dolaru http://www.martinus.sk/?uItem=81015
  5. Botta má krásnu "Black-Edition"!!! http://www.botta-design.de/de_black_edition.html
  6. Zaujímavé Rolexy - Daytona Meteorite Watch
  7. Je to krásna reklama. Poznám ju dlho. Ale budme realisti. Koľko z tých obchodov čo dnes u nás funguje, je na trhu 20 a viac rokov? A koľkí z nich budú existovať o 20 rokov? Asi nežijeme v tak stabilnom prostredí akým bola donedávna (a ešte aj je) západná európa. Rozhodne by bolo skvelé, keby to tak bolo...
  8. Odbáčas od témy, zbytočne sa venuješ tomu čo som ja použil ako ilustráciu mojej obhajoby obchodníkov. Zjednodušene čo som chcel povedať: predavači aj obchodníci to majú ťažké. Veľmi ťažké. A v diskusii o prístupe k zákazníkom sa staviam na ich stranu. V tom obchode možno v ten istý deň bolo XX spokojných zákazníkov ale tí spokojní na fóra nevypisujú. Jedna zlá referencia sa potom vyvažuje desiatkami pozitívnych. A pretože problematiku maloobchodu poznám tak som sa snažil použiť argumenty a fakty, ktoré použivajú tí čo sú za pultom. K Tvojím ostatným poznámkam, ktoré sú namierené na mňa len toľko, že odbáčaš od témy a snažíš sa teraz triafať do mňa. Ak napíšem že zákaníci sú prasiatka/teliatka (lebo za výraz ho..da a s..ne ma ti napomínali) tak citujem tých čo za tým pultom stoja, ktorým strhávajú z výplatu tovar, ktorý sa v predajni ukradne (a ver že je ho veľa a z roka na rok viac) a tiež citujem tých, ktorí tú robotu robia povedzme 25 rokov a sú z nervami v koncoch lebo ľudia sú agresívnejší a konfliktnejší a z roka na rok sa to zhoršuje. To že obchodník žije so zákazníkov, ktorých v zásade nemá rád je častý a bežný jav. A čoraz častejší. To čo si o nich myslí nemá nič s tým čo robí. Takže Tvoje rady o harmonike obchodníka nezaujímajú. V podstate nadšených obchodníkov, ktorí sa naozaj úprimne tešia najdeš už pomaly len v obchodoch s nejakým "hobby" zameraním kde nakupuje nejaká úzka komunita zákazníkov. Takže srcko netriafaj sa do mňa, ja sa do teba tiež nenavážam keďže neviem čo si za vtáka a odkiaľ si priletel a sústreď sa na to, že popisujem jav - je veľa obchodníkov ktorých to nebaví a ja sa im nečudujem. Pochopil si to takto? Alebo sa necháš uniesť tým, že sa sústredíš na to ako to hovorí namiesto toho čo hovorím? Myslím, že keby som to povedal "jemnejšie" alebo "politicky korektnejšie" - niečo v štýle "zákazníci sa nie vždy správajú adekvátne" namiesto "zákazníci sú teliatka" tak takúto diskusiu nevyvoláme a to som napísal hneď na začiatku v prvom príspevku, že idem rozprúdiť diskusiu tým, že sa postavím argumentami na stranu tých za pultom.
  9. Ja tomu kde žijeme hovorím "Najzápadnejší východ a najsevernejší balkán". To že nie sme západ sa koniec koncov dá pekne odsledovať na našom folklóre. Ale môžeme to interpretovať optimisticky - Nie je to chyba, je to vlastnosť
  10. Tiež sa ich na to pýtam. Dôvody sú - robia to dlho, nevedia robiť nič iné, v podstate ich to baví aj keď ich to súčasne stresuje - ale to je vlastne to, že to robia dlho a nevedia nič iné. Väčšina z tých ľudí maximálne mení komodity. Poznám týpka čo mal vináreň, pumpu, minilab, obchod s kachličkami a chystá sa na iný obchod. Sú ľudia čo predávali výtvarné úmenie, potom podprsenky, potom mali videopožičovňu a teraz realitku. Dokonca niektorí mali v tých rôznorodých obchodoch stále rovnakých zamestnancov! "Veď tuto Lacko je spoľahliv, tak už nebude nalievať víno ale vývojku!" :-) Moje rady tým ktorí predávajú sú iné ako to čo tu píšem. Tu sa bavíme z inej strany barikády. A ver tomu, že keď trebárs prídem niekam kamarátovi robiť "mystery shopping" tak moje hodnotenie je veľmi prísne. Ale vidím to z oboch strán. Tu nemá význam aby som všetkých poplácaval po ramene a hovoril im akí sú super a akí sú neschopní predavač. A keď hodnotím predavača tak sa zase na veci dívam z inej strany a možno omnoho krutejšie.
  11. Súhlasím. Všetko je o prístupe. Na oboch stranách. Neviem aký si predajca, či sedíš v kancelárii s nájmom X,- ? za m2 alebo v maloobchode s nájmom XXX,- ? za m2. Akú máš alebo nemáš províziu z predaja. A keď aj máš sľúbenú či Ti ju naozaj aj vyplatia. Alebo to koľko máš rokov a ako dlho to robíš. Takže nejdem hodnotiť Tvoju prácu. Rovnako ako Ty vieš p.d ( to "r" som vynechal aby ma neobvinili z vulgarizmu :-) o tom čo a ako dlho robím ja. Podľa toho čo píšeš to neviem porovnať ani dať do súvisu. Takže si pokojne dávaj za klobúk lístok na vlak. Ja hovorím o maloobchode. O tom, že stojíš za pultom, máš 12hodinovú smenu, denne sa ťa 300 ľudí niečo opýta a nikto nič nekúpi, nevieš či Ťa vyhodia tento alebo budúci mesiac, dovolenku si nemal ani nepamätáš a robíš za 500,- ? čistého (alebo aj za menej). Stále opakujem, že sa snažím zastať ľudí za pultom, ktorí sú mizerne zaplatení, demotivovaní a deptaní zo strany zákazníkov aj majiteľov. Neviem aká je situácia v inom type predaja. Nemám o tom informácie. Keby sme chceli rozlúštiť tajomstvo zle fungujúceho maloobchodu tak by sme museli vyriešiť záhadu zle fungujúcej spoločnosti. Ale to by sme už boli v inej téme, v inom fóre, na inom webe. A už nás asi aj tak nejaky admin pokarhá (napadlo ma pôvodne iné slovo) že točíme "mimo mísu"...
  12. Ale veď ja nič nepredávam! :-) To, že sa zastávam predavačov (prípadne teda majiteľov maloobchodov) je preto, že mnohých poznám, mám medzi nimi veľa priateľov, počúvam ich problémy a občas im poradím alebo pomôžem v rámci svojich možností. Takže ak by si odomňa nič nekúpil - je to úplne v poriadku. Navyše - aj tak je to celé o pretvárke. Aj predavač, ktorý považuje zákazníka za ten najotravnejší hmyz sa dokáže od ucha k uchu usmievať, mať dobré predaje a hodnotenie. Ad "mírnit se ve výrazech" - možno som mal použiť formuláciu: Citujem (výrok predavača s 25 ročnou praxou) "Zákazníci sú s...e". Tak by to bolo korektné? Ospravedlňujem sa ak som urazil niekoho jemnocit. Domnieval som sa, že za vulgarizmus sú považované hlavne výrazy z oblasti podpásovej anatómie. Teraz už viem, že sú to na tomto serveri aj výrazy z oblasti zoologie :-) V súvislosti s obrázkom, ktorý máš pri nicku to chápem a ešte raz sa ospravedlňujem. Aj keď do psov som nijako nerýpal. Psy mám veľmí rád :-)
×
×
  • Vytvořit...