Přejít na obsah

Onisau

Členové_50
  • Příspěvky

    947
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha 6
  • Fanoušek značky
    RedBull který mě dobře platí a ještě skvěle chutná :)

Návštěvy profilu

6 696 zobrazení profilu

Onisau's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

  1. Laco tomu umí vdechnout šmrnc, že ani vedle Big Pilotů se nemusí stydět
  2. Asi jak které.. Alfu, vynecháme-li problematické roky co má za sebou, bych klidně sedlal. Maserati také Z produkce od Němce nemám rád VW, Audi a Škodovku Francouze.. no.... prostě se mi to docela i někdy líbí, ale asi bych se v něm cítil divně
  3. Francouz dělal vždycky hezčí auta než třeba v článku zmiňovaná Škodofka.
  4. Pokud bych měl do něčeho nasoukat familíi a bylo by na výběr korejské auto, anebo evropské, americké.. tak Korejec zůstane na posledním místě. Design fajn, všechno fajn, tričko čučí, ale já si tak nějak nepodloženě myslím, že se Korejec, Francouz a nebo Rumun zmačká víc a rychleji než Amík, nebo třeba ten Němec
  5. To už je na naše poměry moc velký. Já to zase hodlám používat normálně, i na takový běžnější pojížďky a abych si musel do každý zatáčky v parkovišti v Paladiu najíždět dvakrát, to se mi nechce...
  6. Ta korba je uzamykatelná, takže je to hodně velký kufr A když chceš, tak tu roletu odemkneš, zasuneš a můžeš tam odvézt klidně balík slámy :D Je to asi trochu o tom se s tím autem povozit, vidět ho jak vypadá uvnitř, a mít potřebu/příležitost využít to co nabízí. V tomto případě je to luxusní interiér, pohodlné svezení na dlouhé trasy a přitom vysoká brodivost, vysoká průchodnost terénem, a možnost odvézt velký náklad, nebo třeba smečku psů do lesa .D
  7. Ne,místo Wranglera. Gčko si nechám.
  8. Já teď uvažuji o tomto Jedinou nevýhodu na tom vidím, že to dělají pouze dieslu, ale jinak super
  9. Koho oslovit na opravu dvou nástěnných hodin - tzv. kukaček? Oboje jsou staré kousky více než 100 leté stařenky ve světě časomíry a mám je rád
  10. Občas to prolomí ledy a jednou jsem nepokračoval v dalším jednání když můj protějšek měl na ruce fejky.
  11. Tak mi zdejší debata nasadila brouka do hlavy a tak jsem se rozhodl pátrat. Je bezpečnější auto s žebřinovým rámem (klasický offroad) a nebo moderní SUV stejné velikosti, což je vlastně jen vyšší a větší normální auto se samonosnou karoserií? Oslovil jsem kamarády hasiče co jezdí k bouračkám, oslovil jsem kluky v dílně kam se z bouraček vozí auta na opravu a projel si výsledky různých testů. Vždycky jsem posuzoval stejně staré vozy, tzn. v podstatě poslední generace toho kterého modelu. Jako první referenční skupinu jsem volil trojici Fordů: Mondeo, Kuga, Ranger. Výsledky minulé generace Rangeru byly dobré snad jenom při srážce s Mondeem. Tam se posádka Mondea rozmázne o rám a tím, že posádka Rangera sedí výš, je uchráněna. S Kuga x Ranger už je na tom posádka Kugy asi lépe, v nejhorším stejně, Ranger minulé generace dostal v nárazových testech také jenom 2 hvězdičky za ochranu posádky. . Rozdíl však přichází s posledním, novým Rangerem. Tam už je situace taková, že pasivní bezpečnost, a všechny ty serepetičky ochrání posádku, rám však zabrání fatální deformaci auta. Pokud je tedy šlupka taková, že z Kugy a Mondea je harmonika, tak Ranger se sice zlomí, ale nevypadá jako heligonka. Takže za mně jsou ty výsledky asi takové, že já nadále zůstávám ve MB G-Klasse a pokud mi na někom bude záležet, posadím ho také do auta s podobnou konstrukcí. I když to budu mít stále těžší, protože takových aut ubývá... Jo a nezajímali mně zkušenosti s bouračkama kolem 50 km. Pídil jsem se po zkušenostech s ránama které byly mimo město a tam se dá očekávat rychlost kolem 90 a i více
  12. Tenhle nožík jsem navrhoval já a chlapci z FK servisu vyrobili.. kdeže loňské sněhy jsou
  13. Existují.. ale musíš je mít doma všechny a střídat je podle nálady. Takže definitivních mám cca 20
  14. Rozhodně černý a bez chrona Co se týká jiných barev cifrů u klasických značek hodinek, tak mám dlouhodobě POCIT že jakmile se někdo nechá zlákat a koupí si cokoliv mimo černá, tak pak má problémy při následném prodeji. Je samozřejmě pár modelů, které musí být např. modré (jako příklad uvádím Monaco), ale jinak je prostě černá barva klasika už od dob Forda T Ale jak píšu, s těmi prodeji jiných než modrých verzí klasických modelů mám pocit, nedělal jsem žádný exaktní průzkum
  15. Frantíku, bez pilotek nelze existovat. Ty jsi tuto pravdu ještě neprohlédl?
×
×
  • Vytvořit...