Přejít na obsah

Ezoter

Členové
  • Příspěvky

    5
  • Registrace

  • Přítomen

Ezoter's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Ezoter

    Trable zvané Fortis

    tak 1. Nechtěl jsem, nechci a nebudu chtít úmyslně očerňovat dotyčnou firmu. To je něco, co se mi z duše protiví. Nicméně zaměstnanecká kultura jak jednat se zákazníkem uvízla v síti provozní slepoty. Ja jsem si nepřišel koupit rohlík, ale hodinky za 30.000 ze kterých je pro obchodníka slušná marže. Žil jsem léta v Německu a Izraeli, v tom bude asi ta chyba, tam bych dostal kus za kus, slušnou omluvu a šinul si to domů. Ty samé hodinky byly dneska take na prodejně ve 2ks a tuhle možnost mi nikdo nenabídl... 2. každý prodejce je podle nakupčího bez problémů a v poho až do té doby, než přijde na řadu reklamace. Zkuste si zažádat o zrušení internetu u 02... 3. popsal jsem pouze své dojmy z celé téhle "epizody", nikdo z Vás mne nezná, ale ten, kdo ano, ví, že nejsem žádný "neurotik", spíš naopak... Nemám zatraceně důvod si něco vymýšlet, sdělil jsem pouze své dojmy. 4. pokud jsem snad tím někomu ukřivdil, tak se omlouvám. Nicméně kolega, se kterým jsem Fortisy kupoval a byl i dnes u reklamace, byl z přístupu prodejny dost naštvaný. Sám tam kdysi koupil Fliegery a byl spokojený. Po mé zkušenosti pojede prý nakupovat do Drážďan. 5. nejdůležitější je výsledek. Pokud vše proběhne v pořádku, na vše špatné zapomenu a budu se pouze z hodinek těšit a těšit. 6. pokud je chyba na straně Fortisu, je to více než smutné, že tyhle hodinky prošly postvýrobní kontrolou...
  2. Ezoter

    Trable zvané Fortis

    Tak jsem zpátky doma a řeknu Vám, že toho mám plnou hlavu... Předběžně řekli, že jde o vadný rotor, s hodinkami třásli jak barman s shakerem a nic... Prodavač mi tedy řekl, že můj nárok je oprávněný a měl jsem si počkat na reklamačního technika. Tenhle pán, hned jak mne uviděl, zrudnul a komunikoval se mnou víceméně jako bych klečel na podlaze a prosil o odpuštění, že si za to můžu sám... Jeho postoj byl, no slušně řečeno schizofrenní a nestandardní (takle já se chovat ke klientovi v práci, tak okamžitě letím). Vše korunoval tím, že si na mne pamatuje... Trochu divné, ne? Nákup jsem uskutečnil před 3 týdny na den přesně a on si mne pamatuje. To k nim do provozovny chodi tolik malo lidi... divne ne? Můj nazor na tuhle situaci je bohužel takový: prodejce i reklamační technik moc dobře věděli o této situaci, protože, já jsem nebyl určitě jediným zákazníkem, kdo hodinky zkoušel. Nato byly dost ohmatané, až hanba mluvit... Prostě pro ně bylo jednodušší mi hodinky prodat a poté, co už měli své peníze jisté, mi "laskavě" vyřídit reklamaci nebo spoléhat na to, že jsem idiot, který na nic nepřijde. Je to doopravdy hnus... a navíc korunovaný podezřelým chováním technika. Potrženo a sečteno: k tomuto prodejci již nevermore, nějak zvlášť jsem nebyl nadšen ani ze servisu při prodeji. Kdyby můj kolega (mimochodem, vlastní Fliegery, které naposledy korunkou natahoval před 2lety) neměl slevový kupon na 10%, tak bych tam ani nenakoupil. Perla nakonec: rekl. technik se strašně divil, proč jsem si xeroxoval zaručák... Na blbou otázku dostal přiměřenou odpověď.
  3. Ezoter

    Trable zvané Fortis

    Zatím děkuji všem za odpovědi a dneska tam na ně jdu...Potom napíšu co a jak...
  4. Ezoter

    Trable zvané Fortis

    Je smutné, že k tomu vůbec dochází. Myslel jsem, že takový výrobce jako Fortis, má strojky odzkoušené. Reklamovat budu zcela určitě, akorát se tahle závada těžko dokazuje, určitě mi hodinky seberou a daj někam do zkušebny a řeknou, že jsou v pohodě, že nic nenašli... už to vidím...
  5. Zdravím všechny, před 3 týdny jsem si udělal radost (alespoň jsem si to do nedávna myslel) a koupil jsem si v K*****U v Praze typ Fortis Automatic B-42 Marinemaster. Prodavač mi hodinky natáhl (samozřejmě kvuli odložení ve vytríně) klasicky korunkou a ja okouzen krasnym kultivovanym chodem jsem za ne zaplatil a odnesl domu. Ale ejhle, po 1 a 1/2 dni neustaleho nošení na ruce se najednou hodinky zastavily. To bylo poprve... Posledni týden pracuji převážně v noci a jelikož pracuju jako auditor, při procházení a kontrole účtů má má ohodinkovaná ruka tolik kmitů, že se tomu nechce ani veřit, že se hodinky pravidelně po 40 hodinách od korunokového natažení zastavují. Dělám něco špatně nebo jsem koupil auschus z reklamace?
×
×
  • Vytvořit...