Tak jsem zpátky doma a řeknu Vám, že toho mám plnou hlavu... Předběžně řekli, že jde o vadný rotor, s hodinkami třásli jak barman s shakerem a nic... Prodavač mi tedy řekl, že můj nárok je oprávněný a měl jsem si počkat na reklamačního technika. Tenhle pán, hned jak mne uviděl, zrudnul a komunikoval se mnou víceméně jako bych klečel na podlaze a prosil o odpuštění, že si za to můžu sám... Jeho postoj byl, no slušně řečeno schizofrenní a nestandardní (takle já se chovat ke klientovi v práci, tak okamžitě letím). Vše korunoval tím, že si na mne pamatuje... Trochu divné, ne? Nákup jsem uskutečnil před 3 týdny na den přesně a on si mne pamatuje. To k nim do provozovny chodi tolik malo lidi... divne ne? Můj nazor na tuhle situaci je bohužel takový: prodejce i reklamační technik moc dobře věděli o této situaci, protože, já jsem nebyl určitě jediným zákazníkem, kdo hodinky zkoušel. Nato byly dost ohmatané, až hanba mluvit... Prostě pro ně bylo jednodušší mi hodinky prodat a poté, co už měli své peníze jisté, mi "laskavě" vyřídit reklamaci nebo spoléhat na to, že jsem idiot, který na nic nepřijde. Je to doopravdy hnus... a navíc korunovaný podezřelým chováním technika. Potrženo a sečteno: k tomuto prodejci již nevermore, nějak zvlášť jsem nebyl nadšen ani ze servisu při prodeji. Kdyby můj kolega (mimochodem, vlastní Fliegery, které naposledy korunkou natahoval před 2lety) neměl slevový kupon na 10%, tak bych tam ani nenakoupil. Perla nakonec: rekl. technik se strašně divil, proč jsem si xeroxoval zaručák... Na blbou otázku dostal přiměřenou odpověď.