Přejít na obsah

Dee

Členové_50
  • Příspěvky

    1 115
  • Registrace

  • Přítomen

5 sledujících

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Fanoušek značky
    Tudor, JLC, Seiko

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Dee's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. Lepší fotky by to fakt chtělo, z dálky to vypadá jako DW ale zblízka je fakt vidět, že i "budget Lange" jsou pořád Lange.
  2. Dee

    GMT & Datejust

    Nešlo, už je to to jediné, co se u Rolex řeší
  3. Dokud nebudou BLRO (jestli někdy)
  4. Takže když ty fejky Rolád z pláže budou stát 300USD, bude v nich Sellita takže na tom vlastně Švýcaři nejsou tratní, tak je to Ok?
  5. Ačkoli Steinhart nemusím, tak to přirovnání není 100% správné. I když se mi to nelíbí tak chápu, že někdo chce "Submariner style" hodinky, protože prostě nemá na (nebo není ochotný dát) originál, ale líbí se mu design. Ale Steinhart a spousta dalších značek (třeba i Squale) vyrábí hodinek dost a určitě to nejsou 100% kopírky. Jasně, je tam "silná" inspirace, jasně, ze dvou metrů to vypadá jako Suby, ale na ruce to prostě sedí jinak, pouzdro má jiné rozměry, má to jiné barevné varianty, trochu jiné ručky atd. Navíc jsem asi prostě ochotný pochopit, že někdo nechce dát 700k za vintage redline Suby, tak si koupí Ocean One. Ten inzerát ale i další diskutované hodinky jsou kopie 1:1, často i se jménem, kde opravdu jediný rozdíl je logo. Že si někdo nekoupí Suby nebo Big Piloty, to pochopím, nechápu ale, že se někdo chlubí kopírkou 62MAS, když samotné Seiko má běžný, nelimitovaný model za 20k. Nedej bože ty Tuňáky.
  6. Byla to částečná směna za 116610, 41 s etou mám v trezoru ty jednou směním za Pateky [emoji23] ale je pravda že na ruku se teď moc nedostanou
  7. Po 16610 asi jediné hodinky, které bych mohl nosit každý den
  8. Ahoj, osobně jsem se párkrát viděl s tebou i Jakubem, a je to přeci jen diskuzní fórum, tak sem napíšu, jak to vidím. Ano, máš pravdu v tom, že moje osobní zkušenost zlá nebyla, už je to ale déle než rok. Ale od té doby jsem byl svědkem pár případů, kdy členové, se kterými se znám osobně roky, dali hodinky na servis a v lepším případě je alespoň dostali za pár měsíců zpátky bez očividného servisu. Zároveň to není tím, že by byli místní členové přecitlivělí, protože se hodinky "servisované" PH objevují v jiných servisech na dodělání, takže o tom ví hodinářská komunita mimo fórum. Také jsem to nemyslel jako útok na paní/slečnu, ale na absurditu celého "řešení". Protože situace je mým pohledem (a veřím, že na fóru nejsem sám kdo to tak vidí) cca takto: 1. založím si hodinářství s hodinářem 2. pro vybudování značky využiji fórum úzce propojených lidí (částečně Seiko modifikace, částečně vintage servisy, část převedu na vlastní FB skupinku) 3. najednou se něco pokazí v sestavě majitel/provozní - hodinář - spokojený zákazník ? 4. přestanu reagovat na komunikaci (fórum, facebook, email, sms...), mlžím ohledně stavu servisních zakázek, ale přitom dál postuji fotky hodinek na socky, rozvíjím vlastní FB skupinku, tvrdím že to mám jen jako vedlejšák atd. Asi se tam poslední rok stávala situace, kdy nebyl hodinář, bylo moc zakázek, nebo nebyly díly, ale místo přidání/výměny hodináře nebo odstoupení Jakuba z provozu a nasazení někoho jiného (není nic špatného na tom, že nestíhá, když má další projekty) se fakturovalo dál jako by se nechumelilo a zákazníkům se vracely hodinky po servisu, které servis buď neviděly, nebo nevykazovaly parametry servisovaných hodinek. Myslím, že jen díky tomu, že se tu všichni tak trochu známe, se to zatím neřešilo právně. Kdyby něco podobného udělal Koscom nebo Dušák, nebo se takhle choval třeba autoservis, tak je to rozmáznuté až do večerních zpráv. Bohužel také dělám se zákazníky a vím že občas zbytečně prudí, ale nedovedu si představit situaci, kdy bych vrátil zákazníkovi zpět reklamaci jako opravenou, když vím, že to není opravené, protože bych dostal zítra ráno email od čoiky. Tak bych (asi naivně) čekal, že sem přijde Jakub a napíše "hele volové / gentlemani, sorry trochu se to sype, my to teď na půl roku omezíme a budeme jen vyměňovat baterky, dohodnu se s Lubošem jinak, tady jsou vaše hodinky zpátky a k tomu nato jako omluva, vzpomeňte si na mě po Vánocích a zkusíme to znova". Jasně jeho povinnost to není, ale určitě ví, jak je okruh zákazníků v Praze omezený. A ne, že si všichni odjedou na dovču a dosadí paní/slečnu, která bude na fórum psát odpovědi jako robot. To bych radši spojení s fórem utnul, a jel dál jako hodinářství pro širokou veřejnost / FB skupinku. Moc mu přeji, aby si to interně pořešil, aby mu rostl počet spokojených zákazníků a recenze za posledního půl roky zmizely v přívalu chvály na super servis. Jen se trochu obávám, že roztříštěná komunikace není hlavní problém k řešení, tou se jen maskovala neschopnost plnit servisní zakázky.
×
×
  • Vytvořit...