Přejít na obsah

exBURN

Členové_50
  • Příspěvky

    2 269
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Brno
  • Fanoušek značky
    Auto, Foto atd..

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

exBURN's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. 4 místný cabrio je vopruz. Dozadu fouká, takže pro zadní pasažéry utrpení, díky dodatečným výztuhám je to těžký a i tak se to kroutí a vrže.
  2. Jo, na to jsem taky koukal - proto jsem si říkal, že u 987.1 raději to Sko. Ale co to tak pročítám, tak je tam problému víc a nákladově by mě to asi dostalo do finanční oblasti, kde už by mi to přinášelo víc stresu než radosti. Kor v porovnání s nenáročnou Fiatou. Jak je to u 987 se samosvorem? Maj všechny?
  3. Přišlo jaro, já na Vánoce prodělal Covida a zas mi to změnilo chutě a koukám na 987 Boxstera. Někdo zkušenosti co vzít a co ne? Rád bych pod 100 000km kolem 600-700k. Co servis? Lze to udržet na živu nebo je to na založení rezervního fondu? Současně mám 124 Spider a je to úžasné dokonalé auto, ale P je klukovský sen....
  4. Tak do toho bych nevlezl. Ja to napustil o víkendu a jde to nahoru. Ale právě uvažuji nad čerpadlem abych to na hezké vikendy mohl boostnout aspon nad 20
  5. To máte čerpadla kluci? KOlik to tak sežere měsíčně/sezonu?
  6. Pokud má o tom doklad, že na vozidle byla keramika, zkusil bych to s pojišťovnou otevřít.
  7. Nijak, sundaj keramiku, barvu vezmou dle kodu u tak novýho auta a nalakujou to rozstřikem. Keramiku si pak budeš muset nechat dodělat a vykomunikovat s pojišťovnou.
  8. Rozstřik je jediná správná cesta, jak opravit díl na autě lakovaném metalízou. Ikdyž se to nezdá, tak to tak prostě je. Můžeš se vztekat, hádat, stavět na hlavu a nebo metat salta, ale pokud nalakuješ jen díl, tak to bude k zblití.
  9. A těch 15k za ten větší je teda dobrá cena? Díval jsem se na nějaký Green Egg a to je násobně dražší.
  10. Hele fakt je to tak super to keramické vajco? Já už 3 roky mám nějakou kravinu na plyn z Hornbachu a grilovacky uplne v klidisu.
  11. Ne. Jen servisně spodem
  12. Geometrie je za mě úplně v pohodě.
  13. Je to ten základ "eGravel" s rovnýma řidítkama. Teď jsem to byl projet a za mě pecka - kolo je překvapivě pohodlné a na střední asistenci to už letí tak, že jí na mém gravelu nebudu stačit do kopců. Loni jsem jí vzal celopero u Canyonu, ale jí terén vůbec nebaví a bojí se, takže tohle bude úplně ideální. Jasně, není to na flex před kámošema, brzdy jsou hodně průměr, ale za aktuálních 25 000,- je to docela zázrak, pokud se to za týden nerozpadne (to ale řeší záruka). Má to dokonce carbonovou i sedlovku. Na traily bych asi volil jinde, ale na nenáročné použití a výlety do 50km co víc? Motor v zadním náboji nemá žádný odpor, takže když dojde šťáva tak pokračuje za svý bez problému.
  14. Já vzal ženě toto. Má to 13,8kg takže může jezdit bez pomoci a do kopečku si zapne elektro. Včera jsem to dávat dohromady a zpracování celkem ok. Nic do by mě pobuřovalo a když tak rám záruka 15 let a zbytek 2 roky v alze tak na zkoušku to může fungovat
  15. Tu Savu jsem dneska pro mladýho vyzvedl. Vzal jsem i elektro pro ženu tak uvidíme.
×
×
  • Vytvořit...