Řešil jsem ten samý problém před rokem, akorát na motoru s nájezdem hodně přes 300 tis.km, takže asi na to měl nárok. Servisman také tipoval buď kroužky nebo gufera, ale v každém případě doporučil udělat oboje najednou. Oktu mám sice jako pracovní, ale jinak udržovanou v dobrém stavu, tak jsem ji dal ještě šanci a šel jsem do toho. Cena byla za práci plus materiál 9800,-Kč!! Nenech se prosim tě natáhnout v žádném autorizáku, tenhle motor ti za podobný peníz udělá i jinde šikovný mechanik. Kluci, kam jezdím, mi vždy férově sdělí nákupní cenu materiálu a k tomu cenu za práci, takže cena kolem 10 tis.Kč je odpovídající. Co se týká výsledného efektu, tak ze začátku byl motor takový nemastný neslaný, trvalo cca 2 tis.km než si sedly kroužky. Dnes mám po opravě najeto 22000 kmm, jede to moc pěkně a hladina oleje je stále stejná, nemusím nic dolévat.