Přejít na obsah

Speedster

Členové_50
  • Příspěvky

    291
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Brno

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Speedster's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

  1. Ona je cupra prostě dobře sladěná tak jak vyjede s fabriky. Dobrý motor,brzdy, podvozek a celý to funguje tak akorát. Bmw není zlý. Jen by potřebovalo podvozek od KW a dvojspojku když už tam musí být ten automat. Což u kombíků (můj případ) ani jinak objednat nešlo. Ale zrovna ten podvozek nestojí úplně málo. Stejně jako celkový servis 340i. Vše je prostě dražší i na údržbě když se nic nekazí. Ale zbytek je fajn, posez, motor a i když ten interiér není nejnovější tak to pořád působí dost dobře. Plus teda je to "prémie" takže ano někteří závidí, někteří si to naopak pletou s 320d která se dnes dá pořídit i za 250tis. což já taky beru jako plus. Sám sem řešil co koupit jiného aby to byl kombík a byla s tím zábava, a mimo právě cupry sem na nic nepřišel. Přesněji přišel ale nechci ted pořizovat RS6 nebo C63. Takže čekám jak dopadnu se stavbou a pak zábavu vyřším autem čistě pro sebe a oktavii pro rodinu.
  2. Mám 340i a na motor to jede násobně lépe než cupra. Co se týká zábavy už to tak jednozančné není. Pokud chceš jezdit čístou stopu tak seriová 340i není žádný zázrak. Rychlost ji nechybí. Ale ve srovnání s cuprou ve které jsem jel jen kousek je mnohem měkčí. Samozřejmě upravit jde cokoliv. Asi bych si nechal dál cupru tím spíš jestli je s manuálem.
  3. Obrovský, 4 válec se opravdu nepovedl. Trápí se s ním spousta lidí. 35i at už n54 nebo n55 je proti tomu pohoda. Pořád je ale třeba počítat se servisem co nestojí pár korun a hlavně ne každý tyhle auta umí dělat i když to tvrdí. A pak jsou tady klasiky jako na všech starších bmw. Podvozek bude k.o. Automaty to mají taky často za sebou. Rozhodně hledej auto v co nejlepším stavu vzhledem k rozpočtu co na to budeš mít.
  4. SQ7 jsem řídil 2 roky a nějakých 50tis km. Do ted ji máme na firmě. Jel sem už za život s mnoha autama ale univerzálnost a celková vyladěnost je u eSka prostě nepřekonatelná. Je to rychlý, spotřeba až směšná. A balanc mezi jízdníma vlastnostma a komfortem je prostě super. Minimalistický interier je i po letech prostě skvělý. A je to jediný auto co sem měl který se fakt líbilo ženskejm:D Ale je důležitý vzít v potaz náklady na provoz. Sada zimáků 40tis, sada letnáků taky. Origo servis cca 15tis za garančku jestli si dobře vzpomínám. A pak bzdy. Tam to hodně záleží na stylu jízdy. Ale auto je to těžký a ty desky mizí doslova před očima. Vychazí tuším na 11tis na předek. Plus na záruku se řešil jak kompresor tak DPF. Jo a z nějákého důvodu se na některých kusech loupou ty hliníkové lišty na dveřích. Vypadá to dost blbě a měnit to není zrovna levnej špás. Takže tehdy mě to za ty peníze stálo. Ten pocit klidu na palubě a celkové kvality byl prostě super. Ale nyní když jezdím podstatně méně sem přesedlal na pořád svižný auto. Ale náklady na provoz sou čtvrtinové.
  5. můžu poprosit jen ze zvědavosti klidně do SZ Cenu a bližší specifikaci? Mám 340i a dost koukám i po 240i. Ale všechno jsou to Xdrive a to nechci. Zadokolka je obvykle jedno z 20 aut.
  6. Úplně se v tom nevyznám takže "paušál" nebyl myšlen nějak zle. Vyřeším to patriotem. Tímto díky. Cena modulu i roční paušál je ok. Jde mi hlavně o tu polohu a to patriot zvládne.
  7. Borci nevybírám káru ale vybavení. Tak snad nebudu moc off topic. Máte někdo nějakou zkušenost z monitoringem dodávky? Nepotřebuji knihu jízd ani hlídání nafty v nádrži (i když..) Ale poslední dobou se u firemních dodávek rozmohl takový nešvar že stejné cesty najednou trvají klidně o několik hodin více. S těma dodávkama jsem před lety jezdil taky takže mám i představu jak dlouho trvá vykládka/ nakládka apod. Proto se mi právě současný stav nezdá. Potřeboval bych něco na bázi GPS kdy bych se mohl podívat zda dodávka jede, kde jede apod. Řešili jste něco podobného ? Google mi nabídl jen monitoring za měsíční paušály apod.
  8. V servisu kam vozím auta občas vídám ameriky, naposledy RAMa. Co jsem se tam s nima bavil tak na díly se ani teď skrz coronu nějak nečeká. PK Group . Je to kousek od ELKOVU. A já sem tam už delší dobu spokojený. Mají dost dobrý přístup a slušný ceny.
  9. Tak to přeji hodně štěstí při prodeji. Aktuálně jsem dal do inzerce svoji daily SQ7 a už teď toho lituji:D nejzábavnější nabídka je zatím výměna za 3ks škody superb.
  10. jsou to nastavitelné jízdní režimy. Je to pecka OKAMŽITĚ si tak nastavíš ze 4x4 na zadní nahon nebo 4x4 bez stabilizace apod. Případně vše do comfortu a nemusíš nikam do menu nebo hledat přepínač režimů na palubce. Toto se BMW moc povedlo.
  11. Já to nemám nějak blaznivě nastavený, ale mám maximálku na 30km/h nezdá se to ale je to příjemný rozdíl. Jezdím jen po přehledných rovinkách a je to cestování takový lepší. Kamarád má čerstvě PRO verzi v serii a maximálně mu to jede 27km/h a furt na něj musím čekat když jedem spolu na pivo:D i cyklisti se najednou předjíždí lépe. Display zde https://www.aliexpress.com/item/32924151370.html?spm=2114.search0604.3.34.87362f33XiLJWZ&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_5_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536%2Csearchweb201603_53%2CppcSwitch_0&algo_expid=88f44481-1ba6-423b-8844-691e96a4c4ad-8&algo_pvid=88f44481-1ba6-423b-8844-691e96a4c4ad&transAbTest=ae803_3
  12. U M365 bacha na tlaky v kolech. Musí se to hlídat. Já měl defekt snad po 10km. Od té doby foukám na 50psi a 300km žádný problém. Jinak display s Pro není problém dodělat, stačí objednat s ALI asi za 20 dolaru a na yt je hromada návodů jak na to. Já si pohrál i s nastavením abych se nemusel odrážet při rozjetí. To se mi na téhle koloběžce fakt líbí ta jednoduchá upravitelnost přes mobil. Jinak ale bacha na to v jakém stavu máte ten skládací mechanismus. FB je plný lidí kteří mají hliníkový zobáček a ten velmi rád praská. Takže se za jízdy složí říditka. Někdo to ustojí, někdo skončí na pohotovosti. Novější verze co mají na krabici napsano V1.2 už mají zobák ze železa.
  13. Spolehlivost motoru jsem právě řešil před rokem a ofiko audi prodejce mi potvrdil že k nim jezdí kusy co mají najeto 150tis+ dokonce na LONG LIFE INTERVAL! Tzn. od 25tis km nahoru. Takže u té naší rodinné věřím že ještě chvilku bude vše ok vzhledem k tomu že nejdelší interval výměny byl okolo 15tis km. Jinak interiér je prostě o vkusu každého. Mě to nevadí ale chápu že někdo chce nové technologie. Ve finále ve svém autě mám virtual kokpit a je to fakt pecka.Proti tomu pak A6/Rs6 působí lehce zastarale. Kožená palubka opravdu nešla, maximálně "spodek" ale to bylo za strašný příplatek v rámci audi exclusive. Nechci kecat, ale jestli si dobře vzpomínám tak audi exclusive kůže, dekory, karbon lízátka apod. byly dražší jak pro tehdy vycházející audi R8. O tom že většina skladovek nebo ojetin nemá odvětrávaná ale zato skoro vždy kožená sedadla se ani nebavím. Bohužel do těch RS sportovních sedaček to nešlo ani za příplatek. Dají se najít RS6 s "comfort" sedačkama které ovětrávání mají a jsou podle mě zcela ok i při ostřejší jízd. Takže je to celkem jednoduché. Dá se koupit nové moderní auto které holt bude ochuzené na motoru. Nebo docela ostrá RS která je uchuzená vevnitř. P.S. jo a ještě jízdní komfort...V BMW 550i jsem nejel, ale od stolu vsadím boty že bude mnohem měkčí a pohodlnější na dlouhé štreky. RS6 je poměrně tvrdá.
  14. RS6 se celkově drží velice slušně! Samozřejmě že servis je dražší ale ne nějak zásadně proti nějakému většímu SUV. Jedna v rodině má najeto okolo 130tis a nic jí není a hlavně nevypadá že ani bude. Jedinej větší strašák jsou samozřejmě brzdy. Holt keramiky něco stojí. Zase je ale i na takhle těžkém autě neděláš jen tak znova. Rozhodně je ale potřeba počítat s tím že se něco může hodně draze pokazit. Ale stále jdou koupit i auta se zárukou a minimálním nájezdem. Navíc si poslední dobou celkem drží ceny. A nová RS6 jen tak nebude. Co je nevýhoda je interiér..rozhodně je kvalitní jak je u audi zvykem. Ale jde už poznat že je to auto staršího data. Takže kdo si potrpí na velké krásné displaye apod. u audi štastný nebude. Sám jsem měl před rokem dilema zda jít cestou RS6 nebo naopak něčeho pohodlnějšího a novějšího a do RS6 jsem nakonec nespadl. Ale nemít možnost se dodnes občas svézt tak by to rozhodnutí před rokem asi dopadlo jinak:)
  15. Na zahraničí pozor, antiradary jsou tam většinou zakázané a hlídají to. Pokuty za to taky nejsou nejmenší. Genovo one sem měl cca před 6 lety a byla to skvělá krabička. Ale pozor nepomůže na laser. Na laser nepomůže žádný přenosný antiradar. Na to je třeba rušička. Dříve všichni používali ramer ale dnes je těch laseru docela dost takže už to není úplná jistota. Ale je to pořád lepší než nic. Ještě EDIT: co se týká pokovení tak to neplatí úplně u všech aut:D Já měl mít na fordu pokovené sklo a skutečně bylo lehce do modra ale na funkci antiradaru to nemělo vliv (prostě ford no) domluvil jsem se tenkrát z antiradary.net a nebyl problém si genovo půjčit na test.
×
×
  • Vytvořit...