Přejít na obsah

IntoPicture

Členové_50
  • Příspěvky

    486
  • Registrace

  • Přítomen

5 sledujících

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.intopicture.com

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

IntoPicture's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

  1. Velká gratulace, Corum je můj oblíbenec, tohle je moc fajn a originální volba!
  2. Dost záleží i od rozměru a od toho, kde a jak člověk jezdí... já třeba bral UG8 Performance, protože v mém rozměru a pro moje ježdění vychází z testů líp (asi z výjimkou životnosti). Tak s tímhle tipem se moje praxe neshoduje - na 159 mnohem míň servisů a spolehlivých ještě míň, dostupnost ND někdy dost problematická, ceny jinde (a to nekomentuju, jak šílená byla na 159 pojistka, přesně kvůli cenám ND a servisu). Z těch zmiňovaných aut mi připadá celkem rozumná volba C5, imho překvapivě festovně postavené auto a dál už je to o kusu a co má za sebou.
  3. To je pravda. Dneska je zcestné to tlačení uváděných servisních nákladů dolů - motorový olej 30-45 kkm, v převodovce "celoživotní", vzduchový filtr za dva oleje, atd. Není se pak co divit, že pětiletá auta nejedou a sypou se mechanicky, byť by nemusela. Ale ten pláč nad spolehlivostí zas tak moc nechápu - přes všechnu tu výbavu, výkony a složitost jsou dneska auta spolehlivější, než kdy předtím. Aspoň statistiky to říkají a mně se to zdá taky. Jak často vídáte porouchaná auta stát? Já teda skoro vůbec a když, tak je to většinou nějaký 10+ let starý francouz, nebo tak něco. Nějaké EGRy a spol. jsou sice kurvítka, ale auto to nezastaví a když už se něco děje, beztak to auto většinou řekne, přepne se do nouzáku, dojede se do nejbližšího servisu a za chvíli se jede dál. A ani se "spotřebákem" nevidím moc problém, vždyť jak dlouho dneska vydrží brzdy, spojky, tlumiče, výfuky, atd. a to se bavíme o tom, že před dejme tomu 30 lety vážilo auto té třídy řekněme dvakrát míň a mělo čtyřikrát nižší výkon? Aspoň mně to tak připadá, ale třeba se pletu?
  4. Za ty peníze jsou jako skladovky, nebo manažerská s pár tisíci km a plnou zárukou, k mání úplně jiná auta a ve výbavě, kterou tohle mít ani nemůže. Upřímně si těžko představuji i zarytého milovníka Škodovky, který si tohle soukromě koupí (fleety nechme stranou, tam to jasné je) a co by ho k tomu vedlo? Bentley/RR je něco jiného než Lambo a část jich ty galaktické nájezdy opravdu dává. Vzhledem k tomu, jak jsou konstruované, testované, postavené, servisované a jak se s nimi jezdí, je spolehlivost a hlavně celková životnost zjevně pořád brutálně dobrá. Jinak jak znám jednoho chlapíka, který si sám řídí Flying Spur, tak mě nedávno dostal do kolen jeden, který si sám řídí Mulsanne a dá na něm 80K ročně. Kolik má aut nevím, Bentleye třetího a předchozí si nechává. Co do spolehlivosti, osobně bych nejvíc sázel na Lexusy v benzínu, ještě nedávno jsem myslel že Infiniti je obdobné, ale bylo mi vysvětleno, že to tak není... A pak na prověřené konstrukce jako 5er s R6 atmo benzínem, MB E350, Volva s 2.5T/3.0T,... Problém může být s každým, ale tahle auta by prostě zásadní vady mít neměla a když už náhodou, umí se k tomu výrobce - za předpokladu pravidelného servisu v autorizáku - často postavit čelem.
  5. http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/60401-fonderie-47-inversion-principle-tourbillon/?hl=fonderie
  6. Standardních 48, limitka těchhle: http://corum.ch/site/#/COLLECTION/WATCHDETAIL/236 Vypadá to výborně! Jako kdyby někdy nebylo . Bezva fotka!
  7. Léto odchází, přehazovačka z tahů na řemeny. A tenhle nový XL řemen je můj první, který je bez diskuze XL - s 21 cm přes zápěstí mi stačí první dírka ze šesti .
  8. To je ono, obouvám na zimu to samé, co na léto, protože min. 90% najezdím po dálnicích nebo rychlostkách... Jinak pokud někdo nezná, dám ještě odkaz na http://www.tyrereviews.co.uk/ , podle mě nejlepší web o gumách.
  9. Volvo S80 II 2.5T (195 kW), tuším 245/40R18 97Y. Jsou to špičkové gumy, po zimě je koupím znovu. btw: po zkušenostech s nimi uvažuju, že bych na zimu nekoupil skvělý Conti TS830P, ale zkusil něco od Goodyearu - ratované jsou všude a všemi vysoko, ale UG8 jen u menších gum (což neznamená, že budou super na velkých) a jak jsem pochopil, tak UG Performance 2 je už min. 4 roky starý model, což je u gum obvykle znát. Máte někdo zkušenost s jejich zimáky u širokých pneu? EDIT: koukám, že releasnuli UG8 Performance místo UG Performance 2, tak je asi prubnu .
  10. Ty gumy jsme tu řešili, hodně záleží na tom, co to je za auto, jak silné a jak se s tím jezdí. U mě půjdou Eagle F1 Asymmetric 2 po cca 35 kkm. Ascari zbyl okruh, jako výrobce aut neexistuje, v jejích původních prostorách v UK sídlí Marussia F1.
  11. Jj, hezké to je, prostě to umí. Když jsem to viděl poprvé, tak mě zarazilo, že to je vlastně přehlídka německého, indického, malajského, lucemburského, kuwaitského, čínského, rakouského, polského a bůhví jakého dalšího kapitálu a že tam chybí větší část z těch pár zbylých, opravdu britských, nezávislých automobilek... Hmmm, teď když jsem to viděl znovu, tak jsem si chvíli zagooglil a zjistil, že už z nich většina v mezičase nezávislá a ani v UK vlastněná beztak není. Vypadá to, že Morgan je poslední, kdo se drží, zajímavé.
  12. Díky. Tohle je úplně neskutečný... nechaly svoje zákazníky léta platit a hádali se s nimi, nato aby ve finále "neváhaly", wtf? V době, kdy se s nimi odvážnější hádali a jiní platili a tisková oddělení krmila média lahůdkami o nepřesnostech výroby a nečistotách od subdodavatele už existoval úplně jiný řetěz a servisní příručky jako na obr. 1 , 2 , 3 , 4 . Mimo toho tam fungovalo klasické kastování, kdy majitel Škodovky si to často vytopil, majitel VW dostal menší kulanci podle servisní historie a nájezdu a majitel Audi dostal vysokou kulanci nebo komplet uznanou opravu. Taky díky tomu se to povedlo VW udržet až do průšvihu s masovkou 1.2TSI/1.4TSI, přestože na to zhusta trpěly už mnohem dřív hlavně šestiválce... v Audi. A "díky" rozmazání kauzy s řetězy se jim povedlo bez větší újmy přežít míň fatální problém FSI, zakarbonování kvůli opomenutí v konstrukci (které se tuším zpětně nevyřešilo, až revizí motorů). Rozumím, že kdo si tu anabázi užil osobně, znovu od nich auto nechce - problém může mít každý, ale měl by se k tomu snad nějak postavit.
×
×
  • Vytvořit...