-
Příspěvky
486 -
Registrace
-
Přítomen
IntoPicture's Achievements
Kandidát závislosti (5/8)
-
Velká gratulace, Corum je můj oblíbenec, tohle je moc fajn a originální volba!
-
-
-
Dost záleží i od rozměru a od toho, kde a jak člověk jezdí... já třeba bral UG8 Performance, protože v mém rozměru a pro moje ježdění vychází z testů líp (asi z výjimkou životnosti). Tak s tímhle tipem se moje praxe neshoduje - na 159 mnohem míň servisů a spolehlivých ještě míň, dostupnost ND někdy dost problematická, ceny jinde (a to nekomentuju, jak šílená byla na 159 pojistka, přesně kvůli cenám ND a servisu). Z těch zmiňovaných aut mi připadá celkem rozumná volba C5, imho překvapivě festovně postavené auto a dál už je to o kusu a co má za sebou.
-
To je pravda. Dneska je zcestné to tlačení uváděných servisních nákladů dolů - motorový olej 30-45 kkm, v převodovce "celoživotní", vzduchový filtr za dva oleje, atd. Není se pak co divit, že pětiletá auta nejedou a sypou se mechanicky, byť by nemusela. Ale ten pláč nad spolehlivostí zas tak moc nechápu - přes všechnu tu výbavu, výkony a složitost jsou dneska auta spolehlivější, než kdy předtím. Aspoň statistiky to říkají a mně se to zdá taky. Jak často vídáte porouchaná auta stát? Já teda skoro vůbec a když, tak je to většinou nějaký 10+ let starý francouz, nebo tak něco. Nějaké EGRy a spol. jsou sice kurvítka, ale auto to nezastaví a když už se něco děje, beztak to auto většinou řekne, přepne se do nouzáku, dojede se do nejbližšího servisu a za chvíli se jede dál. A ani se "spotřebákem" nevidím moc problém, vždyť jak dlouho dneska vydrží brzdy, spojky, tlumiče, výfuky, atd. a to se bavíme o tom, že před dejme tomu 30 lety vážilo auto té třídy řekněme dvakrát míň a mělo čtyřikrát nižší výkon? Aspoň mně to tak připadá, ale třeba se pletu?
-
Za ty peníze jsou jako skladovky, nebo manažerská s pár tisíci km a plnou zárukou, k mání úplně jiná auta a ve výbavě, kterou tohle mít ani nemůže. Upřímně si těžko představuji i zarytého milovníka Škodovky, který si tohle soukromě koupí (fleety nechme stranou, tam to jasné je) a co by ho k tomu vedlo? Bentley/RR je něco jiného než Lambo a část jich ty galaktické nájezdy opravdu dává. Vzhledem k tomu, jak jsou konstruované, testované, postavené, servisované a jak se s nimi jezdí, je spolehlivost a hlavně celková životnost zjevně pořád brutálně dobrá. Jinak jak znám jednoho chlapíka, který si sám řídí Flying Spur, tak mě nedávno dostal do kolen jeden, který si sám řídí Mulsanne a dá na něm 80K ročně. Kolik má aut nevím, Bentleye třetího a předchozí si nechává. Co do spolehlivosti, osobně bych nejvíc sázel na Lexusy v benzínu, ještě nedávno jsem myslel že Infiniti je obdobné, ale bylo mi vysvětleno, že to tak není... A pak na prověřené konstrukce jako 5er s R6 atmo benzínem, MB E350, Volva s 2.5T/3.0T,... Problém může být s každým, ale tahle auta by prostě zásadní vady mít neměla a když už náhodou, umí se k tomu výrobce - za předpokladu pravidelného servisu v autorizáku - často postavit čelem.
-
http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/60401-fonderie-47-inversion-principle-tourbillon/?hl=fonderie
-
Standardních 48, limitka těchhle: http://corum.ch/site/#/COLLECTION/WATCHDETAIL/236 Vypadá to výborně! Jako kdyby někdy nebylo . Bezva fotka!
-
-
Léto odchází, přehazovačka z tahů na řemeny. A tenhle nový XL řemen je můj první, který je bez diskuze XL - s 21 cm přes zápěstí mi stačí první dírka ze šesti .
-
To je ono, obouvám na zimu to samé, co na léto, protože min. 90% najezdím po dálnicích nebo rychlostkách... Jinak pokud někdo nezná, dám ještě odkaz na http://www.tyrereviews.co.uk/ , podle mě nejlepší web o gumách.
-
Volvo S80 II 2.5T (195 kW), tuším 245/40R18 97Y. Jsou to špičkové gumy, po zimě je koupím znovu. btw: po zkušenostech s nimi uvažuju, že bych na zimu nekoupil skvělý Conti TS830P, ale zkusil něco od Goodyearu - ratované jsou všude a všemi vysoko, ale UG8 jen u menších gum (což neznamená, že budou super na velkých) a jak jsem pochopil, tak UG Performance 2 je už min. 4 roky starý model, což je u gum obvykle znát. Máte někdo zkušenost s jejich zimáky u širokých pneu? EDIT: koukám, že releasnuli UG8 Performance místo UG Performance 2, tak je asi prubnu .
-
Ty gumy jsme tu řešili, hodně záleží na tom, co to je za auto, jak silné a jak se s tím jezdí. U mě půjdou Eagle F1 Asymmetric 2 po cca 35 kkm. Ascari zbyl okruh, jako výrobce aut neexistuje, v jejích původních prostorách v UK sídlí Marussia F1.
-
Jj, hezké to je, prostě to umí. Když jsem to viděl poprvé, tak mě zarazilo, že to je vlastně přehlídka německého, indického, malajského, lucemburského, kuwaitského, čínského, rakouského, polského a bůhví jakého dalšího kapitálu a že tam chybí větší část z těch pár zbylých, opravdu britských, nezávislých automobilek... Hmmm, teď když jsem to viděl znovu, tak jsem si chvíli zagooglil a zjistil, že už z nich většina v mezičase nezávislá a ani v UK vlastněná beztak není. Vypadá to, že Morgan je poslední, kdo se drží, zajímavé.
-
Díky. Tohle je úplně neskutečný... nechaly svoje zákazníky léta platit a hádali se s nimi, nato aby ve finále "neváhaly", wtf? V době, kdy se s nimi odvážnější hádali a jiní platili a tisková oddělení krmila média lahůdkami o nepřesnostech výroby a nečistotách od subdodavatele už existoval úplně jiný řetěz a servisní příručky jako na obr. 1 , 2 , 3 , 4 . Mimo toho tam fungovalo klasické kastování, kdy majitel Škodovky si to často vytopil, majitel VW dostal menší kulanci podle servisní historie a nájezdu a majitel Audi dostal vysokou kulanci nebo komplet uznanou opravu. Taky díky tomu se to povedlo VW udržet až do průšvihu s masovkou 1.2TSI/1.4TSI, přestože na to zhusta trpěly už mnohem dřív hlavně šestiválce... v Audi. A "díky" rozmazání kauzy s řetězy se jim povedlo bez větší újmy přežít míň fatální problém FSI, zakarbonování kvůli opomenutí v konstrukci (které se tuším zpětně nevyřešilo, až revizí motorů). Rozumím, že kdo si tu anabázi užil osobně, znovu od nich auto nechce - problém může mít každý, ale měl by se k tomu snad nějak postavit.