-
Příspěvky
195 -
Registrace
-
Přítomen
PavelBr's Achievements
Učedník (4/8)
-
Včera více něž příjemné posezení u kávy v úžasném prostředí obklopen stovkami koní Rychlá, korektní a přímá domluva. Obchod na závěr třešničkou na dortu ... Díky za to, Jindro! Vše, jak bylo avizováno. Kompletní balení, doklady. Hodinky dělají radost ... úžasné ... někdy v Brně opět nashledanou. PS : Držím pěsti, aby všechno proběhlo v nejlepším pořádku ...
-
Stržená stěžejka na Fortis Marinemaster chrono
PavelBr odpověděl na téma v Opravy, servis a pomoc s hodinkami
Tak Hanáci trvají na tom, že ocelový tah po demontáži koženého řemenu musí nasadit u nich ... jinak mi prý nemohou pomoci :-D -
Stržená stěžejka na Fortis Marinemaster chrono
PavelBr odpověděl na téma v Opravy, servis a pomoc s hodinkami
Já si řemen za tah a tah za řemen měnil v klidu a pokoji cca 4 roky ... se ztrátou šroubku jsem neměl nikdy problém ... pak se mi jednou podařilo stěžejku strhnout a hotovo ... Překvapila mě ta reakce od Hanáků, že tah musí nasazovat oni. Proto ten dotaz ... Do pilování stěžejky jsem se pouštět nechtěl ;-) Mluvil jsem s nimi, že stačí, když mi demontují řemen a zašlou spolu s hodinkami a novými stěžejkami na mou adresu. Díky za odpovědi ... ahojte P. -
Stržená stěžejka na Fortis Marinemaster chrono
PavelBr odpověděl na téma v Opravy, servis a pomoc s hodinkami
A je tedy nutné, aby ocelový tah nasazovali u Hanáků? :-) -
Stržená stěžejka na Fortis Marinemaster chrono
PavelBr odpověděl na téma v Opravy, servis a pomoc s hodinkami
Ahoj kluci, podařilo se mi strhnout stěžejku na Fortis B-42 Marinemater ... po ročním nošení na řemenu, kdy se mi to nechtělo řešit, se mi zastesklo po ocelovém tahu, tak jsem je odnesl minulý týden do Hanáka v Brně, vlivem strženého šroubku stěžejky mi nejde řemen sundat ... a tvrdí mi, že mi tah na hodinky musí nasadit oni a že "šrouby k pouzdru budou zafixovány lepidlem" ... ??? ... už se mi jednou podařilo stěžejku strhnout, z NESTu poslali novou a klid ... Jak je to s tím lepením stěžejek? To se pak nedá měnit tah za řemen, strap, silikon apod.? D9ky za reakci Pavel -
Náhradní pošlou z Netu ... :-) Pořád je mám na řemeni, ale stýská se mi po tahu ... budu je muset poslat k Dr. ...
-
Taky se mi podařilo závit stěžejky strhnout ... ta teď nejde sundat, abych mohl vyměnit řemen za tah ... je nějaká finta, jak stěžejku sundat nebo to nechat na mechanika?
-
Přesně tak ... šroubek nechce ze stěžejky "vyjet" ... To že řemen nesundám dokud je stěžejka na svém místě je mi jasné ;-) Budu se muset znova obrátit na hodinářství ... Na nutnost sundávání řemenu při servisu se ptám spíše z toho důvodu, že byly nedávno na celkovém servisu ... já jsem si řemeny vyměňoval za tah a naopak na B-42 skoro jako ponožky a nikdy nic ... takže mi vrtá hlavou, jestli nemohlo ke stržení závitu dojít při servisu ... To ale stejně nikomu nedokážu ...
-
Nevím jak se mi to podařilo ... chtěl jsem si včera na B-42 nahodit tah místo řemenu, který tam je cca půl roku, ale nejde mi vyšroubovat u jedné stěžejky šroubek zajišťující ji proti vypadnutí ... Jak vyndat stěžejku, když je v ní stále šroubek? A napadá mě samozřejmě, jestli se musí demontovat řemen při servisu? Dělal jsem tuto operaci nesčetněkrát a nikdy nic ... Díky za reakce. P.
-
Pokud bych byl z Prahy, tak bych dal na radu Ypa ... koukám na bé40dvojky na zápěstí a zjišťuju, že jsem celkem nervózní, jestli to ti kluci v NESTu dali vůbec všechno do pořádku, co se strojku týče ... avizované vyčištění, promazání, výměna nějakých ND a korunky, které mám doma v sáčku ... teď mi došlo, že jsem se v Dealu nezeptal, jestli je na provedený celkový servis mechanických hodinek nějaká záruka ... dám jim pár dnů na vydýchání toho druhého poštovného a zastavím se tam zeptat ...
-
Jen pro pořádek, jednalo se o pozáruční servis hodinek kupovaných zde na foru v r. 2011. Poštovné do NESTu paní v Dealu avizovala hned na začátku, když jsem do hodinářství přišel a ptal se na podmínky celkového servisu, souhlasil jsem .... ale pouze v případě prvního odeslání. U reklamace opravy a opětovného odeslání do NESTu mi to přišlo jako blbost ... a je pravda, že v odkazu Ypa o pár postů výše nemá Carollinum hodinky zn. Fortis v seznamu ...
-
Dneska jsem si vyzvedl v Dealu Marinemastery ... a vypadají v pořádku ... jen mě překvapila žena za pultem, když si opět řekla o 160,- Kč za poštovné za zaslání do NESTu ... omluvil jsem se jí a pokusil se jí vysvětlit, že za záruční opravu nebudu hradit nic, tzn. ani poštovné. Když se mě ptala, kdo jim tedy náklady s reklamační opravou uhradí, řekl jsem jí, ať stejný dotaz vznese směrem k NESTu. .. a k autorizovanému servisu ... pokusil jsem se paní navrhnout, aby se v případě problémů s dalšími zakázkami obrátila na jiné hodináře ... Bylo mi ženou za pultem sděleno, že autorizovaný servis na Fortis je pouze NEST ...
-
Díky za tip ...
-
Tak dnešní informace z NESTu ... safír je opravdu osazený špatně, hodinář to dá do pořádku a do týdne snad budou B-42 zpátky ...
-
Za cca 1,8tis Kč je celkové přetěsnění vč. ND ...