-
Příspěvky
270 -
Registrace
-
Přítomen
Profile Information
-
Pohlaví
Muž
-
Bydlí
Praha
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
lykan's Achievements
Kandidát závislosti (5/8)
-
P: cartridge do tiskaren HP (337, 343, 901)
lykan odpověděl na téma v Ostatní - prodej, koupě, výměna
Tak to soupneme trochu niz. Kdyby toho nekdo chtel vzit vic, tak se domluvime na nejaky mnozstevni cene. 100,- -> 80,- 300,- -> 250,- -
Ahoj, po uklidu homeoffice prodam cartridge do tiskaren HP, ktere uz nemam: 337 - original HP 3x (300,-/ks, Office Depot 2x (100,-/ks) 343 - original HP 5x, Office Depot 2x (300,-/ks, Office Depot 2x (100,-/ks) 901 - 2x barevna, 2x cerna XL, 1x komplet (300,-/ks) Vsechny jsou tusim 2-3 roky stare, nerozbalene. Predani idealne osobne v OC Eden na Praze 10. Zasilkovnu zvladnu, ale prosim ne po 1 ks. Diky!
-
To mate stesti, ze jdu zrovna kolem . Zrovna jsem na amazonu vzal tohle: https://www.amazon.de/dp/B0B3J3Q9RD/ref=pe_27091401_487024491_TE_item Az to vyzkousim, tak muzu dat report, ale radsi PM, ptz na to urcite zapomenu.
-
Diky! Sorry, nejak jsem to prehlidl.
-
Mate nekdo tip na magneticky/MagSafe drzak do auta? Stacil by mi klidne nalepovaci "puk", nabijeni nutne nepotrebuju. Mam telefon v origo MagSafe silikonovem obalu a tenhle setup chci zachovat, kvuli bezdratovemu nabijeni - zadny nalepovaci magnety do pouzdra neprichazi v uvahu. Existuje neco, co drzi a neposle telefon do letu pri prvni ostry zatacce? Diky!
-
FYI, CSOB Premium bude v dubnu menit podminky. Bankerka rikala, ze nevi, ale ze asi budou zvedat pozadovany obrat na uctu. Ted staci 50k a protaceni toleruji. Az mi to prijde, tak sem hodim update.
-
Zkusenost z pondelniho prepisu(Praha-Podskalska), na VTP mi odstrihli roh, dali razitko "zruseno" a vratili. Pohlidal bych si situaci, kdy mas treba zapsane vyjimky a chces si pojistit, ze nekdo nepodela prepis do databaze. Prodavajici me na to upozornil a pro jistotu jsem mel fotku puvodni VTP.
-
Kdyz uz jsem tu vytvoril mini-flame o levnych sportovnich roadsterech, tak mam pocit, ze tu fotku sem musim dat. Super zazitek, kupovat auto od petrolheada. Mozna mam novyho kamose.
-
Cenove to zni fajn. Servisni plan by mel predepisovat vymenu oleje v DSG v 60t, idealne to po koupi zopakuj spolu s vymenou oleje v mezinapravove spojce a vycistenim saciho kose a budes mit fajn rodinnou karu(pokud mas rad SUV). Mokry spojky by mely dat 200t+. 150k+ se zacni pripravovat na vymenu adaptabilnich tlumicu(pokud to chces mit tip top). TSI zere v tomhle modelu/motoru vic nez jsou dnes lidi zvykly, ale v pomeru porizovacka/spotreba to zni docela rozumne. Takova pragmaticka volba, pokud ti to sedi do parametru auta, ktery chces.
-
Vzhledem k 193 cm me pripadne instalace snizovacich uchytu sedacek nemine. Presne tak, za me moc alternativ neni. Z4 je drazsi na porizeni i servis a proste chces trilitr, coz uz je pak zbytecne silny. Boxster pod 300k bude cenovce odpovidat stavem(zase moc silny) a posledni MR2 se mi do vkusu moc netrefila. Ja chci malej lehkej roadster s tradicni koncepci a manualem a z toho proste ta Miata vyleze vzdycky jako nejlepsi volba. Byl by to ciste fun car na par tisic km za rok, kterej muzu drtit na limitu v nejakych normalnich rychlostech a mit z toho proste radost.
-
Taky jsem prekvapen. Ja mam vlastne to samy jako Ivan, akorat L&K liftback a dlouhodoby prumer mam 7,2-7,3. Obcas tomu nandam, ale vetsinu casu jedu tak lehce svizne. V aute 99% casu sam a nez nakladu. Cekal bych, ze Scout bude s horsi aerodynamikou na tom spotrebou vys. Vlastne me i prekvapilo, ze na to, jak jsem se zklidnil, mam jenom o par deci mensi spotrebu nez s OIII 135kW, se kterou jsem ale delal kdysi jako tele strasny veci.
-
Neplanujete nekdo na novou sezonu upgrade v garazi? Na jare budu koukat po MX-5 NC1 2.0, tak bych vam mohl treba vyresit problem.
-
Ted jsem to take resil a stejne jako Andy pres Portu. Poplatek za spravu maji nizsi, nez u normalnich investic - 0,5% rocne vs 1%. V ramci mixu to s zapocitanim odectu z danoveho zakladu a rozumnym predpokladanym zhodnocenim dava pro me(35 let) smysl, protoze muzu vyuzit nejake statni zvyhodneni a zaroven muzu investovat vyrazne rizikoveji, nez v klasickem "starem" penzijku s minimalnim zhodnocenim. Nepouzil bych to jako jediny duchodovy nastroj(zmena legislativy v budoucnu atp.), ale jako ten doplnek mi to neprijde uplne blby.
-
Za posledni dekadu mi toho proslo pod rukama celkem dost a VW koncern uz dobrovolne asi riskovat nebudu. Vzali jsme s kolegou dva skoro stejny Superby L&K 147 kW nafta, cenikovka lehce pod 1,4 a uz jsme toho resili celkem dost(najezd 13k, a 27k). Koupit to za svy, tak jsem pekelne nasranej. Chybovy hlaseni, u me nefunkcni navijec pasu, obe auta spokla litr hladici kapaliny v zabehu, kolega ma spotrebu oleje 5l/26k, u me malem vymena jedne ECU. To by cloveka sralo i u holobyt Fabie. Byvalo zvykem delat si srandu z francounzu, italu, nebo Opelu, ale po zkusenostech asi muzu rict, ze VW je ted na to stejne, nebo hur... Kdyz k tomu pridam zkusenosti s Oct IV u lidi, ktery osobne znam a treba Leon soucasny generace, ktery sam zapina vyhrivani sedacek, hori mu pojistka na klakson a infotainment rad dela rozsypany caj, tak to fakt nevyzniva dobre..
-
Na tenhle krok jsem se mentalne pripravoval dlouho, ale stoji to za to. Moonwatch jsou proste bomba!