Zdravím, chtěl bych se zkušených zeptat. Včera jsem si byl u Hanáka vyzvednout nový kožený řemínek Fortis, který jsem si objednal mailem. Všechno byla OK, až když jsem se ptal paní, jak je to se zárukou, jestli klasika 2 roky. Na to mi odpověděla, že ne, přece se jedná o spotřební zboží, které se nošením opotřebovává atd. Také jsem jí řekl, že nemyslím, že za 18 měsíců přijdu, že řemínek je už obnošený, že ho chci reklamovat, myslel jsem to v případě nějaké závady, která by mohla nastat vadou materiálu.No myslím si své, zrátka záruka 2 roky by měla být oprávněná, ne (aspoň jsem to vyčetl na netu v nějaké právní poradně)? Ale co je hlavní věc proč píši. Až doma jsem si všiml, že na dokladu není položka "řemínek Fortis" cena XY Kč, ale "hodinářská oprava" cena XY Kč, která se rovná ceně řemínku. Není tady tak trochu podraz? Jak bych ten řemínek pak reklamoval? Mám sice v mailu komunikaci s nima, že jsem si objednal řemínek, ale na dokladu o koupi to není. Myslíte, že mám zajít na prodejnu, resp. servis Hanáka a dožadovat se vystavení dokladu o koupi přímo na řemínek nebo je toto standardní postup prodejců hodinek? Píši z obavy, když řemínek nebyl zrovna (aspoň pro mne) malý peníz, že bych mohl mít pak v případě závady problém s reklamací. Díky za názory. Tomáš.