Přejít na obsah

RebelYell

Členové
  • Příspěvky

    9
  • Registrace

  • Přítomen

O uživateli RebelYell

  • Datum narození 24.11.1981

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Kuřim
  • Fanoušek značky
    rybaření, fotbal, tenis, MTB, přírodní vědy...

RebelYell's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Zdarec, tak chtěl bych se zde opět vyjádřit k mému problému s dokladem k řemínku Fortis (viz výše). Napsal jsem mail do servisu Hanák ohledně mého problému s tím jestli by to mohli řešit vydáním nového dokladu o koupi. No a asi po týdnu mi přišla odpověď s přiloženou naskenovanou kopií nového dokladu, kde bylo již vše v pořádku. Takže, když se chce, tak to jde
  2. No právě, že neměnili. Prostě jsem si objednal řemínek a na lístku o koupi jsem si (bohužel až doma) všiml, že je napsáno hodinářská práce. Tak jsem se ptal jestli to je normální, když si jdu do hodinářství koupit řemínek a oni mi na doklad napíšou servis. No až tento odejde, tak už se příště zařídím jinak. Snad nějakou "chvíli" poslouží.
  3. Ahoj, no mě se právě líbil ten jejich origo, který je napasovaný až k pouzdru. Jinak bych to asi řešil Hirschem. Dělá Mistr Ondřej i takové varianty, tedy řemínek těsně k pouzdru? Ať můžu na příště zařídit .-)
  4. OK, díky všem za připomínky. Šlo mi jen hlavně o ten doklad o koupi, jestli má cenu nechat si vydat nový s konkrétním uvedením koupeného zboží. Kdy v případě, že by se mi během několika měsíců opravdu stala nějaká krpa způsobená vadou materiálu, tak abych se měl čím prokázat. Hmm, jinak to je nemilé zjištění s tou případnou reklamací. To je specialita Hanáka nebo to tak je i u jiných? Třeba mám zkušenost s "podobným" spotřebním zbožím (boty), kdy během půl roku se dostabila závada a v tomto případě byla reklamace úspěšně vyřízena. Jsem nováček v hodinkové branži, tak proto se také ptám, abych věděl co a jak. Díky.
  5. Zdravím, chtěl bych se zkušených zeptat. Včera jsem si byl u Hanáka vyzvednout nový kožený řemínek Fortis, který jsem si objednal mailem. Všechno byla OK, až když jsem se ptal paní, jak je to se zárukou, jestli klasika 2 roky. Na to mi odpověděla, že ne, přece se jedná o spotřební zboží, které se nošením opotřebovává atd. Také jsem jí řekl, že nemyslím, že za 18 měsíců přijdu, že řemínek je už obnošený, že ho chci reklamovat, myslel jsem to v případě nějaké závady, která by mohla nastat vadou materiálu.No myslím si své, zrátka záruka 2 roky by měla být oprávněná, ne (aspoň jsem to vyčetl na netu v nějaké právní poradně)? Ale co je hlavní věc proč píši. Až doma jsem si všiml, že na dokladu není položka "řemínek Fortis" cena XY Kč, ale "hodinářská oprava" cena XY Kč, která se rovná ceně řemínku. Není tady tak trochu podraz? Jak bych ten řemínek pak reklamoval? Mám sice v mailu komunikaci s nima, že jsem si objednal řemínek, ale na dokladu o koupi to není. Myslíte, že mám zajít na prodejnu, resp. servis Hanáka a dožadovat se vystavení dokladu o koupi přímo na řemínek nebo je toto standardní postup prodejců hodinek? Píši z obavy, když řemínek nebyl zrovna (aspoň pro mne) malý peníz, že bych mohl mít pak v případě závady problém s reklamací. Díky za názory. Tomáš.
  6. Ahoj, díky. Ano jsou na tahu, ale oranžovou kůži jsem nechtěl, bral jsem to bez ní. Sehnal jsem si černou origo. Ta se mi líbí víc.
  7. Zdarec všem Fortisákům. Tak jsem se také dočkal. Tak pod tohle se taky podepisuju. Jsou doma od minulého týdne, zbytek stejný... ...Tedy, B-42 Flieger White Day/Date........taky od zdejšího člena. Původně jsem chtěl teda s černým cifrem, ale nakonec jsem se rozhodl pro krémový a nelituju. Jsem z nich nadšen. Posléze přihodím nějaké to foto.
  8. Njn, zdejší fórum je jak magnet co na sebe přisává zbloudilce ve světě tikajících strojků Zkrátka chytne a nepustí!
  9. Ahoj všem, budu zde vystupovat pod nickem RebelYell. Fórum už nějakou dobu znám a nedávno jsem se zaregistroval z důvodu asi jako řada z vás. Tedy koupě nových hodinek a s tím získání rad od ostatních uživatelů. Takže díky všem za každou radu. Ještě jednou zdravím!
×
×
  • Vytvořit...