Přejít na obsah

Maro

Členové_50
  • Příspěvky

    915
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Maro's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. Včera jsem zakládal ČSOB premium a jenom potvrzuji, že ČSOB konvertuje do CZK a pak do třetí měny. Jinak co se týká obratu, tak mě explicitně upozorňoval, že peníze nesmí chodit z osobního účtu (aktuálně to byl docasne můj záměr, protože se mi to nechtělo řešit na uctarne, ale asi budu muset).
  2. Dík za tipy. Ta elektrika mě na první pohled zaujala, ale pak jsem si řekl přesně to, co psal Americké a zůstanu radeji u klasiky
  3. Když už jsme u tohoto tématu tak dneska jsem se tak strašně nasral na pneuservis, že začínám prehazovat sám, bo na to nemám nervy (naštěstí mám komplety). Předpokládám, že bude stačit obyč čínský/rebrandovsny hever jako toto https://allegro.cz/nabidka/zvedak-samo-nizky-black-plus-extra-pad-2-5-t-13538013099 nebo má prosím někdo tip na něco lepšího v rozumné ceně řekněme do 2 tisíc?
  4. V7 je krásná motorka, ale na dojíždění bych ji asi úplně nevybral, té už by mi bylo líto na takové huntování
  5. Jako chápu, kam tim miris, ale jo, je to tak jestli mám koupit 125 vespu nebo 400 scrambler za stejné prachy (a teoreticky i 800) tak vlastně přestávám vidět důvod jezdit na skútru.
  6. Díky za tipy, shiver i tuono jsou uz moc dospele motorky na to brouzdání tunelama. Ten Fantic je taky zatím ještě moc nový a taky je to Čína skládaná v Itálii, tomu bych se spíš chtěl vyhnout. Ten svart je vlastně podobný případ (akorát indicky motor), ale vlastně musím přiznat, že se mi dycky líbil a že u něho bych to možná nakonec přece jenom (na rozdil od maleho dukea) kousl, to vlastně není nakonec špatný nápad. Píšu si ke scrambleru. Jinak on i 800 scrambler se dá sehnat do 150 tam ten cenový skok 400-800 je, co jsem se díval třeba 20. Je to přes budget a je mi to už trochu líto dávat za motorku na dojíždění, ale tak uvidíme, co se objeví.
  7. Jelikož to vypadá, že mě čeká debilni raní dojíždění po Praze, začal jsem přemýšlet o skútru. Pak jsem ale tuhle myšlenku zavrhl, protože to je prostě nedůstojné člověka a začal přemýšlet, jak zachovat sebeuctu i obratnost v provozu. Napadl mě ducati scrambler (teoreticky klidně ta čtyřstovka, fakt to planuju mít jenom na ježdění do práce, na normální ježdění bude monster případně nějaká jeho novější náhrada). Napadají vás nějaké další neasijské kolem kila? Triumph scrambler je příliš nový, není ještě tedy k dostání jetý, podobne i trident. Jawa/RE a podobně věci jdou úplně mimo mě, takové ty kooperační malorážky jako duke 390 spíš se skřípěním zubů, ale radeji ne. Ano, vím, že scrambler se dělá v Thajsku, ale motor by snad měl být furt ducati. Jasně, SVčko nebo cb500 apod. by byly alternativy, ale rád bych se jim vyhnul.
  8. Chlazení není problém jako spíš predehrev baterie, kdy pokud ho nemá (jako třeba ještě loňské Enyaqy) nenabízí se plnou rychlostí. Ale to obecně u nabíjení z FVE nebude problém, problém je to na veřejné nabíječce, kde potřebuješ rychle dobít, můžeš dobíjet 150kw, ale reálně tece 40, protože baterka nemá ideální podmínky a víc nepobere.
  9. Maro

    HUMOR

    To je odvazne tvrzení v kontextu toho, že v Ostravě otevřeli vinograf a v kontextu toho, co si můžeš dát v dolní oblasti sorry ale corleone je od chchara lepší jenom v tom, že místo eidamu tam dá mozzarelu, jinak je to to samé.
  10. Ten Y je otázka. Já jsem se zařekl, že nikdy v životě, ale upřímně ve mě ta aktuální cena taky hlodá. Dříve to zpracování fakt bylo tristní a to tak, že i moje drahá polovička, auty absolutně nepolibená, zaznamenala, že to auto je nějaké křivé. To že byli schopni dodat auta, kde na každém kole byla jiná guma je už snad pryč, ale jestli pohli i s celkovou kvalitou, nevím. Chtělo by to vidět, jak to aktuálně zvládají kompletovat. Plus co mě taky odrazuje (pro tebe ale je to irelevantní) je financování, tam kde hyundai má 1% úrok (a u EV mozna snad i 0) má tesla 6.5% a to je celkově 200 navrch.
  11. Ioniq 6 bych řekl, že je v tomhle budgetu to nejlepší, co můžeš aktuálně vzít.
  12. To jsi jak vytvoril tuhle účtenku, to jsem v životě neviděl:-D
  13. Maro

    Káva

    Tak to vypadá, že jsem doma tak dlouho otravoval s mašinou, až princezna trošičku vyměkla a naznala, že by teda možná nebyla úplně tak striktně proti. No a jelikož je potřeba kout železo, dokud je žhavé, jdu si pro radu. Mlýnek bych asi vzal DF83 no a k tomu přemýšlím o Lelit Bianca. Napadá vás v dané cenovce nějaká alternativa?Jelikož když už, tak už, tak hledam, doubleboiler, ktery není z plastu, dá se rozumně servisovat a cenou je kolem 50. Ideálně celý set chci mít do 50 bez DPH, takže v mě konfiguraci jsem lehce, ale ještě hraničně přijatelně přes. Primárně mi jde o maximální teplotní stabilitu, klasickou hlavu a určitě nechci nic s vibrační pumpou. Singleboiler by teoreticky stačit mohl, mléčné nápoje budou v minoritě, ale budou. Určitě nebudu dělat žádné darkroasty nebo směsi z robusty, tedy maximální stabilita je pro mě priorita. Napadá vás něco, co by mohlo splňovat dané požadavky?
  14. Já bych se na to vykašlal. V rychlosti jsem je nejlevněji našel za 540e (ale uznávám, že ten shop neznám), když otevřeš sport conrad nebo sport bittl tak najdeš hromadu lyží z minulých sezón od hodně sportovních po rekreační v ceně kolem 400e a pokud, jak říkáš, jde spíš o to se povozit, tak myslím, že chybu neuděláš s jakýmkoliv allmountainem.
  15. Okej, čili v kategorii do 500 nenabízíš nic, kromě problémového boxstra, kde nevíš, kdy přijde moment, který ti oddělá motor (protoze realne ani to, že ty ložiska vyměníš preventivně nezaručí vůbec nic, tedy to, kolik stojí výměna ložiska IMS je celkem irelevantní, relevantni je cena vymeny motoru), v kategorii do milionu auto s pevnou skladaci střechou:-) jasně, kdyz uz teda sereme uplne na vsechny vstupni pozadavky, tak já beru Lotus
×
×
  • Vytvořit...