Přejít na obsah

Maro

Členové_50
  • Příspěvky

    922
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Maro's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. Maro

    BIKE

    Pedály určitě okamžitě vyměnit, ale nesouhlasím s Africanem, dej určitě SPDčka (nebo jiný ekvivalent). Na popisovane ježdění to bude mít gigantický přínos, naopak platformy jsou nesmysl (kde je teleskopka overkill, jsou overkill i platformy). I když se necítíš, tak si zvykneš a nebudeš chtít jinak. Svoji princeznu jsem do toho nutil 2 roky než povolila a teď si akorát vyčítá, že to neudělala dřív. Teleskop bych asi prodal a koupil nějakou karbonovou sedlovku, to bude taky přínos pro komfort i váhu a pak to poletí jak raketa. Obzvlášť když odlehčíš o tu šílenou kapsičku a odrazky:-D
  2. Maro

    BIKE

    Chápu:-D na mě by fungovalo, že to je limitka plus za sebe beru extrémně bizarní barvu, i když růžovou, za geniální poznávací znamení v případě krádeže. ale rozumím
  3. Maro

    BIKE

    A toto? https://www.lordgun.de/specialized-epic-pro-ltd-29-fahrrad?color=Gloss Desert Rose Metallic White Silver To mi přijde jako celkem kauf a to mám k té značce averzi
  4. No vychází mi z toho i30N fastback
  5. Maro

    BIKE

    No jestli to je takhle, tak bych za sebe naopak o to více zvážil full (z pohledu diverzifikace tvého aktuálního portfolia mi to dava mnohem vetsi smysl nez HT) a jestli to fakt plánuješ takhle na dlouho, tak možná i ta elektrika (fuj na mě)...
  6. Maro

    BIKE

    nestál by za zvážení supercaliber 9.8? jakoby jo, je to trochu pres budget, ale takový "kompromis" (což asi není to správné slovo, ale rozumíme si ) mezi HT a fullem mi to přijde jako hodně zajímavá volba.
  7. Maro

    HUMOR

    Copak asi bude na prodej?
  8. Včera jsem zakládal ČSOB premium a jenom potvrzuji, že ČSOB konvertuje do CZK a pak do třetí měny. Jinak co se týká obratu, tak mě explicitně upozorňoval, že peníze nesmí chodit z osobního účtu (aktuálně to byl docasne můj záměr, protože se mi to nechtělo řešit na uctarne, ale asi budu muset).
  9. Dík za tipy. Ta elektrika mě na první pohled zaujala, ale pak jsem si řekl přesně to, co psal Americké a zůstanu radeji u klasiky
  10. Když už jsme u tohoto tématu tak dneska jsem se tak strašně nasral na pneuservis, že začínám prehazovat sám, bo na to nemám nervy (naštěstí mám komplety). Předpokládám, že bude stačit obyč čínský/rebrandovsny hever jako toto https://allegro.cz/nabidka/zvedak-samo-nizky-black-plus-extra-pad-2-5-t-13538013099 nebo má prosím někdo tip na něco lepšího v rozumné ceně řekněme do 2 tisíc?
  11. V7 je krásná motorka, ale na dojíždění bych ji asi úplně nevybral, té už by mi bylo líto na takové huntování
  12. Jako chápu, kam tim miris, ale jo, je to tak jestli mám koupit 125 vespu nebo 400 scrambler za stejné prachy (a teoreticky i 800) tak vlastně přestávám vidět důvod jezdit na skútru.
  13. Díky za tipy, shiver i tuono jsou uz moc dospele motorky na to brouzdání tunelama. Ten Fantic je taky zatím ještě moc nový a taky je to Čína skládaná v Itálii, tomu bych se spíš chtěl vyhnout. Ten svart je vlastně podobný případ (akorát indicky motor), ale vlastně musím přiznat, že se mi dycky líbil a že u něho bych to možná nakonec přece jenom (na rozdil od maleho dukea) kousl, to vlastně není nakonec špatný nápad. Píšu si ke scrambleru. Jinak on i 800 scrambler se dá sehnat do 150 tam ten cenový skok 400-800 je, co jsem se díval třeba 20. Je to přes budget a je mi to už trochu líto dávat za motorku na dojíždění, ale tak uvidíme, co se objeví.
  14. Jelikož to vypadá, že mě čeká debilni raní dojíždění po Praze, začal jsem přemýšlet o skútru. Pak jsem ale tuhle myšlenku zavrhl, protože to je prostě nedůstojné člověka a začal přemýšlet, jak zachovat sebeuctu i obratnost v provozu. Napadl mě ducati scrambler (teoreticky klidně ta čtyřstovka, fakt to planuju mít jenom na ježdění do práce, na normální ježdění bude monster případně nějaká jeho novější náhrada). Napadají vás nějaké další neasijské kolem kila? Triumph scrambler je příliš nový, není ještě tedy k dostání jetý, podobne i trident. Jawa/RE a podobně věci jdou úplně mimo mě, takové ty kooperační malorážky jako duke 390 spíš se skřípěním zubů, ale radeji ne. Ano, vím, že scrambler se dělá v Thajsku, ale motor by snad měl být furt ducati. Jasně, SVčko nebo cb500 apod. by byly alternativy, ale rád bych se jim vyhnul.
  15. Chlazení není problém jako spíš predehrev baterie, kdy pokud ho nemá (jako třeba ještě loňské Enyaqy) nenabízí se plnou rychlostí. Ale to obecně u nabíjení z FVE nebude problém, problém je to na veřejné nabíječce, kde potřebuješ rychle dobít, můžeš dobíjet 150kw, ale reálně tece 40, protože baterka nemá ideální podmínky a víc nepobere.
×
×
  • Vytvořit...